@Pinkkigreippi Voi, toivottavasti saatte hiertävät asiat ratkottua mahdollisimman pian!

@Pikkutytöt Hehe, onpa hauskaa, että mieskin noin mukana ja innoissaan.

Eikö se siitä, en mä nyt usko, että mitään radikaalia vielä ja yhtäkkiä olisi tapahtunut estämään raskautta.
@Evea Sehän on hyvä, että olet bongannut oviksen oireiden perusteella.

Kyllähän se kierukka niitä PMS-oireita tasaa. Oliko sulla viimeksi kierrot säännölliset ennen raskautumista? Mä testailin ekassa yrityskierrossa, sitten kesälomalla testailin ja nyt pakon edessä. Aina negoja, ei vaan jaksa sitä testien aiheuttamaa pettymystä, helpompi mittailla lämpöjä ja odotella menkkoja sen perusteella.
@Kesäheinä85 Tsemppiä ja nopeasti kuluvia piinapäiviä!
@Kevät2025 Varmasti on niin, että ei se helppoa ole plussankaan jälkeen, varsinkaan ennen kuin pääsee ultraan ja näkee että kaikki on kunnossa.

Onko sulla pääsyä ultraan omalle hyvinvointialueelle vai vaatisiko omakustanteisen varhaisultran? Itsellä ei ole kokemusta testiviivojen elämisestä, kun oon testannut yhden ainoan plussan.

Mut oon ymmärtänyt, että niissä kyllä voi olla heittelyä.. Kuitenkin näyttää oikeaa viikkoa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Täällä alkoi kp1. Aamulämmöt oli vielä koholla, mutta pyyhittäessä tuli jo verta ja kramppailut alkaneet myös aamupäivän mittaan ja vuoto runsastunut. Oli vähän lyhyempi luteaalikin tai sit ovis oli tosi nopea plussan jälkeen. Nyt oli vasta dpo14 laskujen mukaan.