40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plussatuulia kaikille! ✨️ seurailen taustalla teidän matkaa ja pidän peukkuja!

Ei oo helppoa sen plussankaan kanssa 😅 sain jo digiin 3+, mutta erehdyin testailemaan uteliaisuuttani sillä uudella rfsu viikkotestillä ja viikkoon ei ole viivoissa tapahtunut mitään tai jopa hitusen haaleammaksi joku viiva käynyt, vaikka sinänsä hailuraa viivaa tulee sopiville viikoille kyllä. Eikä se auta kuin tässäkin vaiheessa vaan odottaa ja katsoa päivä kerrallaan!

@Kevät2025 mikäs viikko sulla on nyt menossa?

@Sandra84 huomasin toisesta ketjusta että sulla on ubikinolia 200mg/päivä. Saitko tohon suosituksen klinikalta vai alotitko sen itekseen? Mitä ovat klinikalla sanoneet sen toimimisesta? Mä oon nyt kuukauden kans syöny ubikinolia 100mg/päivä. Valitsin sen ubikinonin sijaan kun jostain luin että iäkkäämmillä olis hyvä olla tota pelkistynyttä muotoa.

@Pinkkigreippi Voi, toivottavasti saatte hiertävät asiat ratkottua mahdollisimman pian! 🙏♥️

@Pikkutytöt Hehe, onpa hauskaa, että mieskin noin mukana ja innoissaan.😍 Eikö se siitä, en mä nyt usko, että mitään radikaalia vielä ja yhtäkkiä olisi tapahtunut estämään raskautta. ♥️

@Evea Sehän on hyvä, että olet bongannut oviksen oireiden perusteella. 👍 Kyllähän se kierukka niitä PMS-oireita tasaa. Oliko sulla viimeksi kierrot säännölliset ennen raskautumista? Mä testailin ekassa yrityskierrossa, sitten kesälomalla testailin ja nyt pakon edessä. Aina negoja, ei vaan jaksa sitä testien aiheuttamaa pettymystä, helpompi mittailla lämpöjä ja odotella menkkoja sen perusteella. 😐

@Kesäheinä85 Tsemppiä ja nopeasti kuluvia piinapäiviä! 🤗

@Kevät2025 Varmasti on niin, että ei se helppoa ole plussankaan jälkeen, varsinkaan ennen kuin pääsee ultraan ja näkee että kaikki on kunnossa. 🙏 Onko sulla pääsyä ultraan omalle hyvinvointialueelle vai vaatisiko omakustanteisen varhaisultran? Itsellä ei ole kokemusta testiviivojen elämisestä, kun oon testannut yhden ainoan plussan. 🤭 Mut oon ymmärtänyt, että niissä kyllä voi olla heittelyä.. Kuitenkin näyttää oikeaa viikkoa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin! 🌈💖

Täällä alkoi kp1. Aamulämmöt oli vielä koholla, mutta pyyhittäessä tuli jo verta ja kramppailut alkaneet myös aamupäivän mittaan ja vuoto runsastunut. Oli vähän lyhyempi luteaalikin tai sit ovis oli tosi nopea plussan jälkeen. Nyt oli vasta dpo14 laskujen mukaan.

Voimia uuteen kiertoon @Puolikuu! Ja toivotaan, että asiat lähtee selviämään @Pinkkigreippi!

Meillä on varhaisultra varattuna 1,5vkon päähän. Paikkakunnalta onneksi löytyy kätilön ultramahdollisuus, joka on vähän edullisempi. Julkiselta ei meille tätä.ultrA ole tarjottu. Mutta ihmeen rauhallinen mieli. Kevään raskaudessa olin ihan yhtä jännityssolmua koko sen 8vkoa, kun raskaana ehdin olla.

@Sandra84 huomasin toisesta ketjusta että sulla on ubikinolia 200mg/päivä. Saitko tohon suosituksen klinikalta vai alotitko sen itekseen? Mitä ovat klinikalla sanoneet sen toimimisesta? Mä oon nyt kuukauden kans syöny ubikinolia 100mg/päivä. Valitsin sen ubikinonin sijaan kun jostain luin että iäkkäämmillä olis hyvä olla tota pelkistynyttä muotoa.
Lääkäri määräsi ihan ton määrän mulle. Joku lääkäri sanoi, että se estää keskenmenon paremmin, kai siitä on monia muitakin hyötyjä. Ja tää ubikinoli on joo paremmin imeytyvää ja suositeltu yli 40-vuotiaille.

@Puolikuu Uutta kiertoa kohti siis 🫤🤗 Joo ennen viimesintä raskautta kierrot oli säännölliset - Munasarjat ilmeisesti toipui omia aikojaan siitä PCOS-diagnoosista. Mulla ei ollut kyllä esim ylipainoa, kun toista yritettiin, mutta elämäntilanne oli ollut stressaava. En tiedä vaikuttaako se. Mehän laitettiin toisen kohdalla yritys ihan tauolle ja siinä oli sitten muutto toiselle puolelle Suomea + uusi työpaikka. Kun aloitin uudessa työssä, tein yllätykseksi plussan. Kolmannen kohdalla tosiaan kuukautiskierto oli säännöllinen ja kolmannesta kierrosta plussasin.

Ja ennen tuota kierukan asennusta kierrot on olleet 28-31 päivää (mutta joukossa on ollut välillä yli 40 päivän kiertoja 😬).

@Pinkkigreippi Voi surku, onpa nyt solmuisa tilanne :sad-face: Eikä negatiivinen testi nostata mielialaa.. Toivottavasti saat ajatuksia välilllä muualle 🤗

@Kevät2025 On se kyllä tosiaan yhtä jännäämistä, niin ennen plussausta kuin sen jälkeen! 💗

Pitääköhän itsekin tuota ubikinolia hankkia 🤔

@Kevät2025 Kiitos, näin se on tehtävä.😅 Hyvä, että on varhaisultran tiedossa, toki se 1,5 viikkoa voi vielä tuntua pitkältä ajalta. Mutta kuulostaa hyvältä, että kuitenkin mielenrauhaa paremmin kuin edelliskerralla. 🙏

@Evea Onpa hyvä, että on kierrot tasoittuneet. 👍 Hienoa, että sait vaihdettua työpaikkaa, jos stressi sen myötä helpotti. Mulla kans meinaa olla työn kanssa stressiä vähän koko ajan. Ei kyllä paranna tilannetta varmaankaan.. Taas oon miettinyt viimeisen viikon ajan, että mitähän muuta sitä voisi keksiä... 😔

Kp 29. DPO 9(?)

Tiedä häntä, voiko tähän luottaa. Perus herkässä testissä ei näy ku viivanpaikkaa tai jotain hyvin hailakkaa.

Liitteet

• IMG_20250907_151117.jpg
    IMG_20250907_151117.jpg
    534.3 KB · Katsottu: 112
Kp 29. DPO 9(?)

Tiedä häntä, voiko tähän luottaa. Perus herkässä testissä ei näy ku viivanpaikkaa tai jotain hyvin hailakkaa.
Eikös toi oo vielä 25 yksikön herkkyydellä? Luulis ettei digi anna väärää positiivista kovin herkästi. Eli peukut pystyssä!

@Kevät2025 Muistatko mitä siinä kirjassa ubikinonista/ubikinolista kerrottiin?

Entä @Sandra84 muistatko mitä muuta lääkäri tosta kertoi? Kiinnostaa kaikki tiedonjyväset 😊

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille ❤️

@Pinkkigreippi toivottavasti asiat selviää

Täällä järkyttävät menkat alkaa viimein helpottaa. En muista milloin olis ollut yhtä kivuliaat ja runsaat 😞 mut saatiin miehen kanssa romanttinen viikonloppu pidettyä siitä huolimatta, teki hyvää tähän väliin.
Tällä viikolla pitäisi sairaalaan olla yhteydessä ja keskustella lääkityksestäliittyen perussairauteen. Ellei mitään vaihtoehtoa ole niin voi olla et yk 10 on meidän viimeinen yritys 😞
Mie oon miettinyt myös ultraa yksityisellä et näkis mikä tilanne mut saa nähdä lähdetäänkö siihen.

Plussatuulia tosiaan kaikille 🫶🏼. Jospa Paula Vesala on suunnannäyttäjänä meille 🙏.

Täällä päättyi yrityskierros 11 pettymykseen tänään. Eilen oli niukkaa vaaleanpunaista pyyhintävuotoa ja olin muutenkin ihmeissäni, kun menkat olivat vähän etuajassa. Kierto oli nyt 24 päivää kun yleensä 25-28 päivää eli ei nyt sinänsä juuri heittänyt.

Yllättävän rauhallinen olen. Ehkä odottava fiilis, kun imetys päättyi päättyneessä kierrossa puolivälin paikkeilla. Jospa nyt toimisi kroppa raskautumisen näkökulmasta optimaalisemmin 🙏. Ja tarkoitus mennä mittauttamaan AMH parin viikon päästä.

Mitähän Ovumian toiminnalle on tapahtunut, kun netissä ei ole yhdellekään lääkärille aikoja varattavissa. Pitäisi siirtää hoito varmaan Dextraan. Ovumiassa käytiin ensikäynnillä reilu 3kk sitten.

Laitoin kaikki lisäravinteet tauolle kun tuli suolisto-oireita. Nyt vähän epävarma fiilis, että mistä on oikeasti hyötyä ja apua. 3 kk syönyt mm. Royal gelee aina ovulaatioon asti ja ubikinonia 300mg läpi kierron. Lisäksi Sideral, d100, c1000, B complex, maitohappobakteeri, k2, omega3,vahva Sinkki ajoittain ja magnesium, kalsium.. Mihin tutkimukseen viittaatte, kun joku täällä sanoi että ubikinoli suositeltu yli 40-vuotiaalle?

@Vapaalaskija mulla nimenomaan royal gelee lyhensi kiertoa niin että lyhimmillään se oli 26pv. Taisin syödä sitä 3kk kunnes tajusin että miksi kierto vaan lyhenee. Nyt se on tasaantunut siihen 28pv keskimäärin kun lopetin. Geleet voi siis olla (osittain) syypää sullakin🤔

Dpo12/kp26 ja perus pms-oireet mukana. Ei siis mitään erityistä, enkä testaa enää tässä kierrossa. Yksi nega riittää.

En ole nähnyt poikaystävääni sitten viime keskiviikon. Eilenkin sain vain pari viestiä jossa ei avannut tilannettaan yhtään joten en tiedä missä mennään.

Takaisin