@Evea Siis jep kyllä niiden pitäisi näyttää myös raskaus, mutta se ei taida nyt olla tällä kertaa syy näihin tummiin ovistesteihin, koska ne on nyt näyttäneet tällaista lähes yhtä vahvaa tai käytännössä yhtä vahvaa viivaa jostain 27.8. alkaen ainakin tuohon eiliseen 8.9. saakka, joku yksittäinen päivä jäänyt välistä. Ja sama homma kahden eri merkin ovistesteillä (Pregcheck ja apteekin ovitesti) ettei pitäis olla viallisista testeistäkään kyse. Raskaustestejä oon tehny 27., 28., 30.8. ja 2.9. kaikki täysin negaa kolmella eri merkkisellä herkällä testillä eri päivinä. Mulla ilmeisesti yritti olla ovis jo 14.8. (kp19, normaalisti on kp12-14 eli tääkin olis jo ollu myöhässä) kun Clearbluen digiovistesti hymyili, mutta oliko sit niin ettei ovis tapahtunutkaan silloin ja nyt 2.9. eli kolme viikkoa myöhemmin (jolloin oli apteekin ovistestissä selvästi tummempi testiviiva, ihan eri kuin muina päivinä) oli ovisplussa ja siis 3.9. se ovis lopulta. Mulla on pisin kierto ikinä ollut 30 päivää ja nyt on jo menossa kp45

. Jos tähän tulee mulle normaali luteaali 12-15 päivää niin tästä tulee 51-54-päiväinen kierto. Toki toivon ettei ikinä selviä kuin pitkä tää olis ollu

. Jos ei ala menkat tossa kp54 mennessä enkä ole raskaana niin varaan käynnin gynelle, varmaan suoraan lapsettomuuslääkärin ensikäynnille, kun olen kuitenkin jo parin kk päästä 41v niin sitähän suositellaan muutenkin että kävis heti tarkastuksella yritystä aloittaessa. Sorry turhan yksityiskohtaisesta kuvauksesta, mut ainaki helpottaa ittee ku kirjottaa tänne kun ei voi nyt tietää et mikä homma menossa kropassa.. (Niin ja siis aiemmissa kierroissa en kovin usein oo testannu oviksen jälkeen ovistesteillä mutta muistelen että joskus sitäkin kokeilin ja sillon ne kyllä haaleni ihan normaalisti oviksen jälkeen.)
@SarLei84 Onnea aivan ihanaa! Oliko teillä pitkä yritys takana ennen päätöstä lopettaa yritys? Turvallista matkaa raskauteen
@Henskuu Tervetuloa mukaan! Tää on kyllä ollut nyt jo pidempään tosi kiva palsta ja paljon keskustelua ja todellakin saa vertaistukea täältä