Pikkutytöt
Vauhtiin päässyt keskustelija
@Yrittäjä83 onpa ikävä että oli nyt noin lyhyt luteaali
ootko miettiny mitään lääkkeellistä tukea sen pidentämiseen? Tosin toisaalta kyllähän toi 10 päivää periaatteessa on vielä normaalin rajoissa
@Sandra84 toivotaan luomuylläriä
mua kiinnostais vielä toi dhea että mihin tarkoitukseen lääkärit sitä määrää? Ja kivoja festareita jos päädyt lähtemään jos vaikka täältä löytyis seuraa! 
@Fanni81 voimia sinne, kumpaan tahansa päätökseen nyt päädyttekään
@Puolikuu huh mikä duuniurakka sulla kertyny ennen lomia!
Miltä tuntuu pystytkö unohtaa työkiireet kun pääset lomalle? Josko ehtisitte tosiaan viettää yhteistä aikaa lomalla ja se oiskin sitten teidän kierto 
Mä oon edenny yritykseen valmistautumisessa nyt siihen, että jätän alkoholin nyt toistaseks kokonaan pois nyt kun on viitisen viikkoa aloitukseen. Juhannusaattona vielä parannettiin maailmaa nuotiolla mökkirannassa ja heinäkuussa tulee yks vuosittainen kaverimökkiviikonloppu mutta muuten saa jäädä nyt. Jos yrityksessä alkaa kestämään ni sit varmaan en pidä ihan niin tiukkaa rajaa. Kiva päästä kohta ”virallisesti” mukaan tähän porukkaan kun pääsee oikeesti jännäämään piinapäiville
Ja lisäys eli paljon onnea @Seneda !
@Sandra84 toivotaan luomuylläriä
@Fanni81 voimia sinne, kumpaan tahansa päätökseen nyt päädyttekään
@Puolikuu huh mikä duuniurakka sulla kertyny ennen lomia!
Mä oon edenny yritykseen valmistautumisessa nyt siihen, että jätän alkoholin nyt toistaseks kokonaan pois nyt kun on viitisen viikkoa aloitukseen. Juhannusaattona vielä parannettiin maailmaa nuotiolla mökkirannassa ja heinäkuussa tulee yks vuosittainen kaverimökkiviikonloppu mutta muuten saa jäädä nyt. Jos yrityksessä alkaa kestämään ni sit varmaan en pidä ihan niin tiukkaa rajaa. Kiva päästä kohta ”virallisesti” mukaan tähän porukkaan kun pääsee oikeesti jännäämään piinapäiville
Ja lisäys eli paljon onnea @Seneda !
Ittellä semmonen tonnin setti tulee siitä.