Tervetuloa @Murusia ! Eihän sitä ikinä tiedä, vaikka vielä tärppäisikin, kun ei ehkäisyä ole. 
Jännittää @Sandra84 , että voihan nuo raskausoireitakin olla..! Pidän peukkuja kovasti!

Mitkä urheilukisat muuten, mitä harrastat?
Mulla on ollut aika jänniä juttuja kans tässä ekassa kierukattomassa kierrossa.. Nehän voi olla tietty ihan vaan kropan "sekoilua".
Mutta siis kirjoittelinkin tänne sunnuntaina, kun epäilin ovulaation tapahtuneen. Illalla sunnuntaina tuli vähän vaaleanruskeaa vuotoa, ajattelin et oviksesta johtuvaa. No nyt sitten on tullut myös eilen illalla ja tänään aamulla vähän ruskeaa vuotoa. Mitäs se sitten olis.. Oon laskenut, et olis kyllä vähän aikaista kiinnittymisvuodon ajankohdaksikaan.. Paitsi jos ovis olisikin ollut jo perjantaina illalla esim. Perjantaina mulla oli niin poikkeuksellisen voimakkaat halut, että sen kyllä tulkitsen kehon viestiksi hedelmällisestä ajasta. Mutta tiedätte varmaan, että sitä mieli tässä alkuvaiheessa varsinkin tuottaa toiveikkaita ajatuksia, vaikka järki sanoo, että ei nyt ekasta kerrasta oikeasti kovin todennäköisesti voi tärpätä..
Muita oireita on ollut alavatsan kupliva tunne, tuikkiminen nännien alueella välillä, hidastunut vatsan toiminta ja helpommin hengästyminen. Mielenkiinnolla seuraan tilannetta.. Eipä noita luonnollisia PMS-oireitakaan ole tullut koettua vuosiin, niin ei tiedä, mitä menee niiden piikkiin. 
* Edit. Nyt sitten tuli jo punaista pieni määrä pyyhkiessä ja alavatsassa kuplii.. joko alkaa menkat aikaisin ja mun kierto on ihan sekaisin tai sitten voisiko olla kiinnittymisvuotoa..
Jännittää @Sandra84 , että voihan nuo raskausoireitakin olla..! Pidän peukkuja kovasti!
Mulla on ollut aika jänniä juttuja kans tässä ekassa kierukattomassa kierrossa.. Nehän voi olla tietty ihan vaan kropan "sekoilua".
* Edit. Nyt sitten tuli jo punaista pieni määrä pyyhkiessä ja alavatsassa kuplii.. joko alkaa menkat aikaisin ja mun kierto on ihan sekaisin tai sitten voisiko olla kiinnittymisvuotoa..
Muokattu viimeksi: