40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet

Pikkutytöt

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olitko kuumeilemassa 40+ketjussa? Tervetuloa tänne vaihtamaan kuulumisia ja fiilistelemään raskautta :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ainakin omasta puolesta olisi kiva vaihtaa kuulumisia oman ikäisten kanssa, kun meillä nelikymppisillä tilanne on ollut jo yritysaikana niin eri kuin nuoremmilla ja myös raskausaika ja aika vauvan kanssa voivat myös näyttäytyä erilaisina.

Muistelin ketkä viime aikoina ketjusta plussanneet niin ainakin @Kevät2025 ja @Henskuu
Mitä teille kuuluu, missä vaiheessa raskaus on ja miten on sujunut? Kauanko teillä kesti yritys, en ole varma muistanko enää kaikkien tilannetta? :D

Itse plussasin kaksi päivää ennen jouluaattoa DPO9 eli saatiin maailman paras joululahja! Nyt DPO12 apteekin ultra jo tosi selkeä plussa ja eilen digissä "raskaana 1-2". Me alotettiin elo-syyskuun vaihteessa tänä vuonna, mutta se eka kierto meni ehkä ohi kun tuli ihan kummallinen 50-päiväinen kierto, jollaista ei koskaan ollut ollut aiemmin. Sen jälkeen oli neljä normikiertoa eli 4kk kesti yritys. Sain 3kk sitten gyneltä todella huonon arvion hedelmällisyydestä ja luulin jo että koko homma meidän osalta ohi mutta eipäs onneksi ollutkaan!

Kiva kun teit tämän ketjun ja onneksi olkoon @Pikkutytöt 🥰🤩

Mä en kovin kauan kerinnyt 40+ketjussa kirjoitella, reilun pari kuukautta, kun plussassin marraskuun alussa. Ja nyt odotellaan heinäkuista☺ kierukka poistettiin elokuun lopulla.

Alkuraskaudessa tuli vuotelua kyllästymiseen asti melkeen päivittäin (kolmisen viikkoa! 😫), jossain kohtaa olinkin varma että kesken menee. Sitten sain käydä neuvolassa ultrassa, lääkäri tarkisti tilanteen ja kaikki olikin hyvin. Sitten alkoi viikolla 7 pahoinvointi ja hirvittävä väsymys! Nyt olen päässyt pahoinvoinnista yli ja ruokahalu on tällä hetkellä valtava. 😅 Väsymys on alkanut helpottaa, ainakin jonkin verran. Onneksi on nyt joululoma tässä kohtaa.. Nt-ultra ja NIPT on loppiaisen jälkeen, siinä saadaan tietää myös sukupuoli. Pientä jännitystä on ilmassa että toivottavasti pienellä olisi kaikki hyvin..

Takaisin