Saan näköjään olla onnellinen. Rupean siinä kymmenen maissa illalla nukkumaan. Herään n. neljän aikaan niin että katson kelloa ja mietin että käynkö vessassa. Toisinaan käyn mut esim viime yönä jatkoin unia. Jonkun aikaa pyörittyä nukahdan ja herään siihen että mies nousee joskus ennen kuutta. Jatkan unia sit joskus vähän ennen seiskaa herään suht virkeänä :) nyt on siis varmaan tämä viikko menny tällä kaavalla. Saatan kyllä herätä asennon vaihtoon mutta nukahdan melkeen saman tien uudestaan. Yleensä oon sillonki kyljeltäni kellahtanut selälleen ku herään.
Nyt alkaa muutenkin olla oireet aika mitättömiä. No ummetusta on, mutta se nyt ei pahemmin vaivaa. Selkä kipuilee mutta pääosin johtuu siitä että tulee istuttua enempi ku normaalisti. Kävellessä oikeestaan tulee lähes ainoat harkkasupparit jos tulee ja sit on kyllä niitä viiltäviä pistoja toisinaan alapäässä, eilen oli niitä vähä enempi ku koiraa käytin lenkillä. Tosin sekin ku selkeesti välillä porataan päätä alaspäin, aiheuttaa niin ihania tuntemuksia alas...
Nyt alkaa muutenkin olla oireet aika mitättömiä. No ummetusta on, mutta se nyt ei pahemmin vaivaa. Selkä kipuilee mutta pääosin johtuu siitä että tulee istuttua enempi ku normaalisti. Kävellessä oikeestaan tulee lähes ainoat harkkasupparit jos tulee ja sit on kyllä niitä viiltäviä pistoja toisinaan alapäässä, eilen oli niitä vähä enempi ku koiraa käytin lenkillä. Tosin sekin ku selkeesti välillä porataan päätä alaspäin, aiheuttaa niin ihania tuntemuksia alas...

ja voin sanoo että ei oo axe mikä tuoksuu... Huvittavinta tässä on että mun tekee mieli ihan hirveästi sipsejä ja ostan niitä mutta en voi syödä ku se haju on niin yököttävä
Ja nyt on alakaappi täynnä sipsipusseja !!
se on vaan pitkä ja laiha, minä lyhyt ja muodokas, vois ihan hyvin olla samassa kuussa laskettu aika vaikka hänen maha on saman kokonen ku mulla 10vko sitte 
tarttee varmaan poistattaa se :arghh: