Kukka-Kerttu
Jostain jotain jo tietävä
Kirjoittelenpas minäkin tänne jotakin meidän sekalaisesta perheestä Tosiaan uusperhe ollaan. Minulla itsellä biologisia lapsia neljä, kaksi poikaa -99 ja -06 ja kaksi tyttöä -02 ja -03. Miehellä myös neljä lasta. Tytöt -00, -02 ja -04 sekä poika -11. Pääsääntöisesti meillä asuu minun lapset sekä miehen kaksi. Toiset kaksi käy vuoroviikoin. Tilaa tarvitsee siis talossa sekä pitkiä hermoja. Miehen kanssa yhteisestä lapsesta alettiin puhumaan jo 2014 kesällä. Siitä asti tätä on sitten odoteltu. Tällä hetkellä mies koko aikaisessa paniikissa, meneekö raskaus kesken kun niitäkin tässä on ollut. Minulla luottavaisempi mieli kun oireita on aika paljon. Välillä käynyt mielessä oireiden perusteella jo että kaksi tulossa tai kolmospojat . Vahva tunne on että tämä on tyttö. Olen nimittäin nähnyt tästä lapsesta unia jo puoltoista vuotta sitten. En tiedä uskooko kukaan, mutta näen asioita tulevasta ja siksi tämä tunne niin vahva. Ihan kuin olisin tytön jo tavannut monta kertaa
Vanhinhan poika minulla täyttää 17 vuotta ja toisesta päästä alkaa lapsia lappaa ulos omaan elämään. Minusta on ihanaa, että saan tämä mahdollisuuden olla uudelleen äiti vauvalle ja mahdollisuus olla kotona pidempään lapsen kanssa kuin koskaan aikaisemmin.
Vanhinhan poika minulla täyttää 17 vuotta ja toisesta päästä alkaa lapsia lappaa ulos omaan elämään. Minusta on ihanaa, että saan tämä mahdollisuuden olla uudelleen äiti vauvalle ja mahdollisuus olla kotona pidempään lapsen kanssa kuin koskaan aikaisemmin.