=)

Tervehdys tuolta tämän vuoden tammikuisista :) Hurjaa että vasta vuosi sitten aloitin itse tänne kirjoittelun ja nyt on jo seuraavat tammikuiset täällä ja oma tyttö tuhisee tuolla pinniksessä. 

Ihanaa odotusta teille kaikille! 
 
Heippa kaikille! Mäkin kävin itseni ilmoittamassa tuonne meidän listalle ja ilmoittaudun nyt sitten täälläkin eli positiivistahan tuo testi toisspäivänä näytti ja laskettu aika olis laskurin mukaan sitten n. 24.1 eli hyvin alussa mennään ja ihan kauhuissani vielä olen, että pysyykö pikkiriikkinen masussa, kun keskenmenokin menneisyydestä löytyy...

Mutta kovin iloinen ja onnellinen ja suorastaan sekavan onnellinen olin tuon plussan nähdessäni, kun on aina ollut kovasti vaikeaa tämä raskaaksi tuleminen! Toinen lapsi olisi siis kyseessä, jos kaikki vaan hyvin menee. Mulla on 2007 syntynyt poika, joka itseasiassa huomenna täyttää 4 vuotta :-) Hassua ajatella, että 4 vuotta sitten tähän aikaan oli täysi tohina käynnissä ja nyt toinen ilmoittelee tulostaan <3

Oireista sen verran, että tissit on myös kovin, kovin arat ja kamalasti väsyttää ja IHAN HIRVEÄ JANO koko ajan! Välillä tulee ohimeneviä öklötysolotiloja ja masu tuntuu oudolta :-) Toki myös mielialat on vaihdelleet ja mies on ollut kovilla, kun välillä itketään ja välillä nauretaan mutta koko ajan mennään ihan täysillä :-D

Että terve vaan kaikille Tammimammoille ja kamalasti onnea meidän kaikkien odotukseen ja toivotaan että kaikilla odotus päättyy onnellisesti ja hyvin <3

Mukavaa loppuviikkoa meille kaikille!

Terkuin: Emunainen
 
Moikkelis!

Ilmottaudunpa minäkin joukkoon mukaan. Noin 2,5 viikkoa sitten tein testin ja yllätykseksi se oli positiivinen. Olin tekemässä testiä vain varmistaakseni että kuukautiset on todellakin tulossa ennen häitä jotka olivat 14.5.

Kyseessä on perheeseemme toinen lapsonen, ja toivottu. Poikamme on reilu 11kk ja häntä yritettiin lähes 2 vuotta, tämä toinen lähti alulle ihan yrittämättä.

Täällä näytti olevan paljon odottajia joille on pikkukakkonen tulossa pienellä aika välillä. Mitkä on fiilarit? Pelottaako?
Itseäni HIEMAN hirvittää miten arki kahden pienen kanssa lähtee rullaamaan. Tosin kyllähän se onnistuu kun on pakko. Synnytyskin on vähän turhan tuoreessa muistissa. En kammoa synnytystä mutta kyllä se sattui ihan pirusti.

Ja mitäs vielä. Olen 35 vuotias, Turun seudulta. Kotona aviomies, poika 11kk ja koira (jackrussellinterrieri). LA kuukautisten mukaan olisi 8.1. mutta se tulee muuttumaan, ovulaatio oli viikon myöhässä nimittäin. Varhaisultraan olen menossa 31.5. heti häämatkan jälkeen.
 
varovasti ehkä uskallan itsekkin ilmottautua... toinen lapsi olisi tulossa jos matkassa pysyy.. esikoinen on reilu 9kk ja ennen häntä 3 keskenmenoa, joten vieläpä en kovin luottavaisin mielin ole..:/ peukut ja varpaat pystyssä päivä kerrallaan.. hivenen on huimailua ja pahoinvointia, sekä vilustuksia.. lämpökin ollu viikon verran jo astetta normaalia korkeampi.. ja tosiaan laskettu aika 25.1.12 jos vain kaikki menee hyvin..
 
Kai se on pakko uskoa että sekundääriset lapsettomuus ajatukset oli ihan mun omaa höpöhöpöä ja kaksi tetsiä on jo näyttänyt plussaa! Meitin tyttösestä tuleepi isosisko tammikuussa =) päivää vaike elähtee veikkeileen mut vikoille viikoille menee. Kierto oli niin epäsäännöllinen... mut 21.1 kai noin suunnilleen menis laskettu aika! Neljännestä kierrosta tärppäs raskaus, joulukuun puolesta välistä oltu ilman ehkäisyä. Tuun tutustumaan kansaasisariin paremmin mut nyt pitää valmistautua töihin...

Vain muutama tunti unta takana kun alkoi jo jännittämään koko homma ;)
 
Moikka pitkästä aikaa!
Täällä odotellaan innolla ensi viikon ultraa, jolloin pääsee näkemään pikkuisen ensimmäistä kertaa. Kaksi edellistä on mennyt sen verran aikaisin kesken etten ole vielä näin pitkälle päässytkään. Toi koti doppleri on ollut kyllä mun helpotus, koska ilman sitä pelkäisin koko ajan et onko tää edes hengissä. Sydänäänet on kuulunut vahvasti viikosta 8 lähtien. Pahoinvointi on onneksi melkein loppunut jo kokonaan ja maha on ku potkupallo. Sitä ei pysty enää peittelemään löysillä vaatteillakaan. Aamuisin on pieni pömppö mut samantien ku syö niin maha on SUURI koko loppupäivän. Vaatekoko on kasvanut jo numerolla. Saa nähdä kuinka isoksi tässä sit kasvaakaan.emoticon
 
Takaisin
Top