Heippa kaikille! Mäkin kävin itseni ilmoittamassa tuonne meidän listalle ja ilmoittaudun nyt sitten täälläkin eli positiivistahan tuo testi toisspäivänä näytti ja laskettu aika olis laskurin mukaan sitten n. 24.1 eli hyvin alussa mennään ja ihan kauhuissani vielä olen, että pysyykö pikkiriikkinen masussa, kun keskenmenokin menneisyydestä löytyy...
Mutta kovin iloinen ja onnellinen ja suorastaan sekavan onnellinen olin tuon plussan nähdessäni, kun on aina ollut kovasti vaikeaa tämä raskaaksi tuleminen! Toinen lapsi olisi siis kyseessä, jos kaikki vaan hyvin menee. Mulla on 2007 syntynyt poika, joka itseasiassa huomenna täyttää 4 vuotta :-) Hassua ajatella, että 4 vuotta sitten tähän aikaan oli täysi tohina käynnissä ja nyt toinen ilmoittelee tulostaan <3
Oireista sen verran, että tissit on myös kovin, kovin arat ja kamalasti väsyttää ja IHAN HIRVEÄ JANO koko ajan! Välillä tulee ohimeneviä öklötysolotiloja ja masu tuntuu oudolta :-) Toki myös mielialat on vaihdelleet ja mies on ollut kovilla, kun välillä itketään ja välillä nauretaan mutta koko ajan mennään ihan täysillä :-D
Että terve vaan kaikille Tammimammoille ja kamalasti onnea meidän kaikkien odotukseen ja toivotaan että kaikilla odotus päättyy onnellisesti ja hyvin <3
Mukavaa loppuviikkoa meille kaikille!
Terkuin: Emunainen