1-vuotis synttärit!

Kuvaus menikii ihan hyvin,kyl oli kuvaaja palkkasa ansainnu :) niin hyvin se pelleili siellä kameran takana,suurin ongelma oli tytössä ku se ei millää meinanu saada pysymää kieltä suussa,kokoajan piti ylähuulta lipoa tai sit tunkee sormia suuhun.mut ihan hyviä kuvia tuli,torstaina ne saa sit kotia et voi valkata mitä ottaa.
 
Mä järkytyin noiden kuvauksien hinnoista! Meillä lupas mun oma mummu maksaa kuvauksen ja on huimat 99 euroa! Siinä on kuvaukset, koevedokset ja kolme 12x15cm kuvaa. Mun porukat lupas sitten vielä ostaa meille canvastaulun, joka on koosta riippuen alkaen 70 euroa. Tässä siis Santun synttärilahjoista osa. Ei ihan halvaksi tule tuo lapsen kuvauttaminen...
 
Täälläkin on kuvau huomenna aamulla ja en tiedä oliko paras mahdollinen aika ottaa. (jätkä sai sen kans lahjaks, mun vanhemmilta mutta hieman halvempaa hintaa kuin suviiin kuvat :wink ). Otetaa myös sisaruskuva samalla.
Mutta nii siis meillä oli tänää neuvola ja sai kaikki kolme rokotusta, tänää ollu kiukkunen ja illalla nousi lämpö, että saas nähdä kuinka meijän kuvausten käy. Jos aamulla yhtää epäilyttää ni soitan ja siirrän aikaa, haluun muitaki kuvia kuin kiukkusia lapsia :grin
Jätkä oli myös ihan väsy, koska iskä otti sen kasin aikaa sylii ja vartin päästä se nukku :eek: Jätkä _hyvin harvoin_ jos _koskaan_ nukahtaa syliin, joten oli aivan rikkipoikkipuhki!
 
meillä makso 79e yks isompi kuva ja kolme pienempää.toisessa liikkeessä olis muistaakseni ollu 77e ja yks iso ja neljä pienempää,mut siellä olis ollu se inhottava ukko töissä ni siks en sinne ottanu sitä kuvausta:grin
 
Meil maksa mitään... tai no sen, et tilaa sit ifolorilta pari kuvasarjaa ja kummeille ja isovanhemmille omat kuvat poitsusta. Onneksi mies harrastaa valokuvausta ja vekottimia löytyy joilla kuvata. Sinne, minkä nimeä ei täällä enää saa mainita, laitoinkin pari maistiaista poitsun kuvauksista. :cool14
 
Me saatiin pojan kuvaus 59 euron hintaan. Piti olla viime torstaina, mut siirtyi ja onkin vasts nyt tulevana perjantaina ja rokotukset tietty huomenna. Kyllä siirrän mäkin kuvauksia sitten, jos torstaina ollaan rokotuksista kipeenä. Ärsytti tuo kuvauksen siirtyminen niin, et meinasin irtisanoa koko kuvaajan, mut ei oltais mistään muualta saatu noin edullisesti.

No mut sunnuntaina juhlittiin pojan synttäreitä perheen kesken. Oli oikein ihanat juhlat ja poika sai kivoja lahjoja mm. sadeasun, pehmonallen, plaston mopon, kuormurin ja kaivurin sekä vaatetta. Onneks sai yhden päivän välissä levätä, kun tänään on vielä toiset juhlat, jonne tulee meidän ystäviä. Tänään on siis pojan oikea syntymäpäivä :)
 
Tänään myös meidän neiti 1 v, sniif ja niin iso jo. Lauantaina oli juhlat. Mukavaa oli ja kivoja tarpeellisia lahjoja tuli mm. dubloja, kirjoja, brio-rakennuspalikoita, vaatetta. jne.. Meillä myös rokotus nosti lämmön ja on ollut kiukkuinen kuin mikä. Äidin syli ja tissi vain kelpaa.
 
Mä oon päässy jo synttäreissä suunnitteluastelle :laughing002 Suolasiks meinasin tehä jauhelihahyrriä ja ehkä piirakan. Makea puoli on vielä mietinnässä.

Lahjaks on toivottu jukka-hakkaa ja plaston mopoa (meinasin kirjottaa matoa). Ite aateltii ostaa joko plan toysin vauva-auto tai brion kilpa-auto. Tyyne ku on keksiny noi autot, ja yrittää ajaa kaikella millä on pyörät kontaten pitkin lattioita. Tai sitte http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Products/PT5105 toi :) Se on niin ihana ja pitää aikamoista kalkatusta :grin Tosin ton krokon vois säästää joululahjaks, olis ehkä iänki puolesta silloin ajankohtasempi. Tietty brion juhlavuoden hevonen olis kanssa ihana :Heartred Vaikea päättää.
 
Mä bongasin halvalla Brion leluja. Ei maksanu ku 7 egee sellainen paketti, jossa oli Simba ja Nala, vedettävät leijonat.. Äly halpa. Ostin, ku poika diggailee kans kaikkee pyörillä olevaa ja sil olikin jo seepraa yms Briolta. Brion lelut on ihania! :Heartred

Ja onnea Jolandan muksulle sylin täydeltä!
 
Meillä rokotus kans nosti lämmön, mutta mentii silti aamulla kuvaukseen. Annoin särkylääkettä mutta mentii silti, ku tiesin että rokotus on syyn..

En oikee tiiä tykkäsinkö meijän kuvaajasta. Ei se kyllä montaa kuvaa ottanu, oltii siellä ehkä 15-20 min ja otti myös sisaruskuvan.. Eihän se toki tarvi kuin sen pai hyvää kuvaa mutta silti. Oisin kaivannut jotain vähän enemmän..
 
Toivottavasti meillä on onnistunut 1- vuotis valokuvaus nyt tänä perjantaina :s Valokuvaaja on meidän koirien hieroja xD (on ammatiltaan myös valokuvaaja) eli sinänsä varmaan ei voi epäonnistua kun on jo ennestään tosi tuttu kaveri kyseessä :)
 
Tein marenkeja ja joku meni pieleen. Meni pinnasta halki ja väri muuttu oudon rusehtavaks. Osaako kukaan sanoa mitä ens kerralla teen toisin, että mikä olis voinu mennä pieleen? o_O
 
Lämpö oli ihan ohjeen mukaan ja aikaa jopa alle ohjeen. Oliskohan tullu sit liikaa sokeria?
 
Minustakin kuulosti heti, et liikaa lämpöä. Mä paistan marengit aina paljon alle ohjeen eli vähemmän lämpöä. Mulla on kaks kertaa palanu marengit ja se johtui siitä, et uuni oli jo valmiiksi lämmin... eli olen onnistunut aina kun marengit menee kylmään uuniin... en tiä onks ohjeissa mainittu tuosta, mut ite hokasin sen. Mut perusjutut sul varmaan on hallus, eli putipuhtaat välineet, hienoa sokeria (ei kide), sokeri on lisätty rauhassa pienissä erissä... mitäs muita vinkkejä marengin teos olikaan... *pään rapsutusta*

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Nii joo... huoneen lämpöiset kananmunat! Ja marenki pitäis laittaa mahd. nopeaa uuniin paistumaan et ei seisois pitkään...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
vituikshan ne meijänkii kuvat sit meni,miehen käsi näkyy taustalla melkein jokaisessa kuvassa.en tiiä saako ne ne kuvat jotenkii muokattua et sitä kättä ei näkyis,mut ei noita kyllä seinälle voi laittaa...enkä niistä niitä kuvia valitse ennenku tiiän muokataako niitä jotenkii vai ei.
 
Takaisin
Top