Ei. Me pÀÀtettiin ennen esikoisen syntymÀÀ, ettÀ meillÀ opetetaan vain sellaisten asioiden olevan totta, mihin me itse uskotaan, eli Jumala, Jeesus, PyhÀ Henki, enkelit jne. Ei haluta opettaa ettÀ jokin sellainen ois totta, joka myöhemmin paljastuu saduksi.

NiitÀ yliluonnollisia asioita mihin me uskotaan on jo ihan riittÀvÀn monta

TÀÀ meidÀn linja on kyllÀ aiheuttanut vÀhÀn haasteita, kun esikoinen on joskus tullut pÀikystÀ ja sanonut, ettÀ siellÀ kaikki aikuiset vÀittÀÀ ettÀ joulupukki on totta, niin kyllÀ sen tÀytyy olla

Ja isovanhemmat sitkeÀsti sanoo tonttujen tuoneen lahjoja, johon me todetaan ettÀ ei kun ukki osti, ei pukki

Mulle itselle jÀi lapsuudesta vÀhÀn paha maku suuhun, kun 5-vuotiaana itse tajusin, ettei joulupukkia ole oikeasti olemassa (viinalta haiseva pukki, jolla naru nÀkyi tekoparran sivusta ja oikea parta alta). En oikein ymmÀrtÀnyt, miksi mulle on valehdeltu asiasta - miksei voitu alusta asti reilusti kertoa ettÀ pukki ja tontut on satua.

Meille ei myöskÀÀn tule hammaskeijua tms., ja mua suoraan sanottuna vÀhÀn ÀrsyttÀÀ kun esim. neuvolassa terkkari kysyi esikoiselta onko hammaskeiju kÀynyt.

Kun eka hammas lÀhti, me pidettiin hammasjuhlat.