Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitää vissii kaivaa tuo tornituuletin tuolta nurkasta.. Se vaihtaa ilmaa hyvin lattian tasoltaki.. Jotenki on vaan aatellu et ei viel tarviis ku on ollu suht kylmii ilmoja mut äkkihä ne lämpeni :)Meillä on tuuletin lipaston päällä, joka on siis jonkin verran sänkyä korkeampi. Siinä se pyörii koko yön ja ilmavirta käy mukavasti yläviistosta tasaisesti päästä jalkoihin. Ei tarvi kärsiä kuumuudesta vaan on juuri sopiva nukkua! Suosittelen
Pitää vissii kaivaa tuo tornituuletin tuolta nurkasta.. Se vaihtaa ilmaa hyvin lattian tasoltaki.. Jotenki on vaan aatellu et ei viel tarviis ku on ollu suht kylmii ilmoja mut äkkihä ne lämpeni :)
Kiitti kokemuksen jakamisesta aiarana! Voihan se olla et jos viel kääntyis...olin jo niin ehtiny asennoitua normi synnytyksee et kyllä tossa oli hetken sulattelemista että sektio edessä.. Mut synnytyshän se on sekin ja kauemmin ilmeisesti vaan kipeä, siis minä, mutta turha maun sitä nyt itkee enempää. Pääasia että saan kyytiläisen terveenä ulos ja siitä se sitten lähtee. Mut hivenen jännittää kyllä sektio kun en oo missään leikkauksessakaan ollut! Glup.
Mulla tulee raivotarjonnasta aina mielikuva että nyt se on vauva siellä aivan raivoissaan, punasena huutaa ja kiukkuaa! :D
Minä päätin että tämä saa syntyä lauantaina. 4.7 kuulostaa sopivalta päivältä syntyä. Mulla on ollut jopa muutama oma suppari, elättelen toiveita että tuolla alakerrassa oikeasti jotain tapahtuu.
Yhtään en tiedä kuinka pitkään tuota käynnistystä kokeillaan kun iso koko on syynä? Perjantaina tulee viikko aloituksesta, ja viikkoja on silloin vasta 39+3. Eli periaatteessa reilu 2 viikkoa tässä pitäisi vielä kituuttaa, mutta ei kai ne ihan mahdottoman isoksi anna vauvankaan kasvaa?