äippä pakkaus,äippärahat

Ei noi vaatteet kyllä kovin kauniita ole mutta uskon, että paketti on kuitenkin tarpeellinen tällaiselle ekakertalaiselle.
 
Minäkään en tykkää tämän vuotisen pakkauksen kuoseista, mutta koska eka on tulossa, niin enköhän minä sen pakkauksen kuitenkin ota.
 
Itse otan aina pakkauksen, kun aion säästää niistä kaiken ja antaa lapsille aikuisena sitten kun saavat toivottavasti itse lapsia :)
 
En ota pakkausta vaikka esikoinen tulossa. Olen tosi monella eri lasten / vauvanvaate ja tarvike kirpparilla Facebookista ja sieltä olen ostellut kaikkea tarvittavaa halvalla. Yhdestä ryhmästä sain kahvipakettia vastaan viimevuoden makuupussin. En edes tykkää tuosta äippäpakkauksen kuosista. :/ Ei meiltä kyllä enää puutu muuta kuin tilpehöörit (hiusharja, kynsisakset, hoitovoiteet jne mitä saa ihan marketista) joten 140e riittää ihan mainiosti niihin. Ja varmasti tulee paljon lahjanakin vielä tavaraa.

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Sillä 140 eurolla saa tosi paljon, koska siinä pakkauksessa on laskettu tosi paljon hintaa niille oppaille ja kirjasille, siteille ja kortsuille yms turhalle.
Jälkivuotoa tulee niiiiin paljon ja mulla ainakin yli 4 vkoa, joten se yksi pieni sidepaketti on lähinnä vitsi :wink
Toppahaalari ja villahaalari pitää joka tapauksessa ostaa, kun jouluvauva hukkuu pakkauksen kamppeisiin vielä monta kuukautta.
Meillä yrjööt vauvat, joten pakkauksen 2 harsoliinaa ei riitä mihinkään. Aibakin 10 pitää ostaa lisää. Vaunuihin ja sänkyyn saa vaihtaa sen joka päivä.

Mutta en siis tarkoita että pakkaus on turha, hienoa, että sellainen jaetaan. Se vaan huonosti monia palvelee, kun lapset syntyy eri vuoden aikoihin ja ovat niin erikokoisia.
Itse kaupaisin enemmän sellaista tarvikepakkausta (kestovaippoja, harsoliinoja, lakanoita, kosteussuojia, kestositeitä, liivinsuojia yms. siis reilummin, useammat kappaleet, joilla oikeasti pärjäisi. En niinkään kaipaisi vaatetta ja lehtisiä, jotka jää l
lukematta. Siksi on hyvä, että voi valits rahan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kirjoitusvirheitä tulee niin pirusti, kun yrittää nopeasti puhelimella kirjoittaa, kun näyttökin on niin säröillä, että saa puolet tekstistä arvailla :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meinaan ottaa sen pakkauksen, vaikka mulla onkin myös vuoden -13 pakkaus. Uudessa on aivan ihana se makuupussi, vaatteet vähän niin ja näin, mutta ei niillä niin väliä kun jo ennestään löytyy paljon vauvan vaatteita.
 
Oon ollut pitkään kahden vaiheilla, mutta päätin, etten todennäköisesti ota pakkausta. Niin paljon on löytynyt vaatteita ja muita tarvikkeita kirpparilta ja isovanhempien vinteiltä, enkä ihan kaikista pakkauksen tuotteista pidä. Makuupussin vuoksi olisin melkein ottanut (vaikken kuosista pidäkään), mutta enköhän sellaisen jostain löydä. Jos en, niin teen!
 
Huuto.netistä ja lastentarvikekirppareilta saa edullisesti käytettyjä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä otan ehdottomasti pakkauksen! Aivan ihanat kuosit niin vaatteissa kuin makuupussissa. Väritys sopii oikein hyvin meille, kun emme halua tietää etukäteen kumpiko tulee.

Pieniä vaatteita ja muutakin sellaista mitä pakkauksessa ei ole, olen varautunut ostamaan etukäteen. Jos jotain ei ehdi koon vääryyden puolesta pitämään, myyn eteenpäin. Paketin yksittäisille tuotteille kun löytyy kysyntää.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Otetaan pakkaus. :) Ensimmäinen tulossa niin se on myös ihan tunneasia. Se on niin perinteinen juttu ja saa hakea postista paketin, jossa on kaikkea kivaa tulevalle pienelle. Aika poikamaisia värejä on kyllä osa. Harmi jos nuo haalarit jää käyttämättä kun on liian isoja ekana talvena.
 
Eikös pakkauksen haalari ole about 70/74cm ? Ei se joo sinä talvena taida vauvalle mennä.

Oliskohan parempi idea jos oli joka vuoden ajalle oma pakkaus :wink

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä aion ottaa sen pakkauksen. Se on ainutkertainen kokemus saada avata se. Jotenkin kuuluu tähän ensi äitiyteen. Jos toisen lapsen Luoja suo meille niin otan rahan sitten.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Otan pakkauksen, kuten esikoisestakin. Se on vaan sellainen perinne meidän suvussa, että pakkaus otetaan, kun sellainen hieno lahja on suomalaisille saatavissa. Mullakin on vaatteita, jotka äitini on pakkauksesta säästänyt. Ne on niin ihania! Ja aina siinä pakkauksessa on jotain "ylläreitä", kuten 2008 sellanen naisten kondomi, jolle sitten naureskeltiin. Eihän sellasella oikeasti mitään tee.
 
Mä tulin siihen tulokseen, että otan rahana tällä kertaa. Kävin vintillä katsomassa sitä vaatemäärää mikä siellä odottaa, ja totesin että yhtään enempää ei tarvita. Ajattelin, että jos äitiyspakkauskirppikseltä ostan muutaman tän vuoden pakkauksen vaatteen ja koitanpa saada tyhjän laatikonkin sieltä käsiini, niin ne saa kelvata.
 
Tyhjiä laatikoita saa helposti. Mä sain laatikon patjoineen ilmaiseksi, kun ulkomailla asuvalle ystävälleni tein äippäpakkausta :) Laitoin facebookkiin ilmoituksen, niin alkoi yht.ottoja sadella :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top