Ärsytyksen ärsytykset :D

Äippä onpa ikävä kuulla :( paljon jaksamista sinulle! <3

Hermo menee.. Kaikkeen.. Tuntuu että ei saa levättyä ja kaikki pitää tehdä itse. On kokoajan vain väsynyt olo, eikä ruokakaan maistu. Ja piste iin päälle oli vielä tämä hematooma.. Tuntuu että mikään ei mene hyvin tässä raskaudessa. Pelko että menee kesken saa mut vain kokoajan stressaamaan enemmän.. Argh.. Mitäköhän vielä:(?

Aarg, mikä siinä on että kaikki räkätaudit rantautuu meille? Meillä siis 2 muksulla ja mulla taas vaihteeksi räkä tauti päällä, nokat valuu kun hanasta kääntämällä (voimme siis odottaa että kohta 2 muutakin kipeenä) pienin ei oo nukkunut kunnon yö unia sitten torstain, vaan huutaa 30min -2 h välien koko yön läpeensä, mut sen en tiiä johtuuko se viime viikolla saaduista rokotteista(1v) vai mistä? Alkaa kyl tämän mamman vireys taso olla aika lähellä 0 ja sit kun sitä kahvia saa juua kun "tilkan" päivässä:/ miehelläkin semmosia vuoroja että siitä juuri oo apua... Ja sit toi eilinen treeni pisti häpyluun vihlomaan että liikkuminen/istuminen tekee pahaa... Kaikki siis päin prinkkalaa täällä päin! Kiitos että sain avautua, tää kyl aivan helmi palsta;)

Äippä, pikaista paranemista sinne ja toivottavasti pienin alkaisi yöt nukkumaan kunnolla. Jaksamista!

Jaksamisia äippä, jospa taudit vähenisi kodissanne! Meillä oli sairastamisen kanssa viime talvi juurikin tuota ja oli aivan pirun raskasta.. nyt vähän rauhallisempaa, mutta tällä viikolla esikon astma/allergiatestit ja pienimmän keskiviivatyrä leikkaus, joka meinaa jännittää. Ittee kaiken lisäksi ahistaa tää oma tulehdus, kun en kyllä ole varma onko mennyt ohi ja kukaan ei taas reakoi mihinkään mitenkää! Sekin mielen päällä, kun siskoni on menossa leikkaukseen aivokasvaimen vuoksi vielä ennen joulua.. niin sekavia fiiliksiä.. odotan ensi vuotta, jospa kaikki tämä rauhoittuisi sitten! Nyt vain päivä kerrallaan ja yrittää olla ressaamatta. Tsemppiä kaikille joilla huono hetki tai päivä! Elämä potkii, mutta potkitaan takaisin! :Heartred

Kiitos talvitintti ja BaaBaa! Sinne myös jaksamista Baa, toivotaan että leikkaukset menee hyvin ja sielläkin tervehdytään! Teillä kyl varmasti henkisesti raskasta kun saa jännätä altistusta ja useamman leikkausta o.O
Meillä kun noi 2 isompaa kerhossa ja ne kantaa sieltä kotiin kaiken! Ens syksynä on 2 kerhossa ja 1 eskarissa niin väistele siinä ristitulessa sit... Jospa noille kehitys niin vahva vastustuskyky että niihin ei ens vuonna tulisikaan mitään... Noh aikansa kutakin! ärsyttää ja väsyttää vaan kun koko ajan joku tauti päällä, sit se mun mummon tilanne niin tuntuu et kaikki kaatuu päälle samaan aikaan... Mut tosiaan kun elämä potkii niin pitää vaan potkia itse kovempaa;)

Mä nään punasta ja silmissä kipinöi!!! Mun pomo ja sen säätäminen mun hoitovapaasta, aaaaarg kun v*tuttaaaaa!!!!! (Tähän joku vihainen hymiö mitä ei saa puhelimella lisättyä)
Prkl!!!!!

Mulla aiheutti eilen taas kyllä sellasta ärsytystä neuvolan ja oman tk:n toiminta! Murr! Jos ei muuten saa ressiä itelle ni nuitten kans asioidessa kyllä :(
Neuvolassa ei oo koskaan tarjolla ylimääräistä aikaa lääkärille vaikka supistusten takia tarvin lisää saikkua. Sit pitäs mennä kaikkien räkätautisten keskelle istuun moneksi tunniksi akuuttivastaanotolle. Ei voi saada suoraan lääkärille aikaa, koska ei oo akuutti asia. No eipä vissiin ku supistelee 17+6 viikoilla :(
Onneksi äitipolilta jatkovat saikkua ettei tarttenu jonottaa tk:ssa.

meilläki neuvola lääkäriajat ihan kortilla, niitä on ainoastaa keskiviikkoisin. Joutuu hakemaan saikut aina tk:sta tai työterveydestä..

Täälä on niin voimaton olo että ei tiedä kohta enään mitä tehdä.. Mies siis lähtee maanantaina vuodeksi armeijaan.. Oon joutunut täyttämään kaikki hänen loppunsa kelaan ja hoitamaan kaikki hänen asiat koska hän ei itse viitsi.. On lupaillut taas tiskata mutta mitään ei tapahdu.. Samoin hänen työkalut jotka on olohuoneessa.. Ne ei liiku mihinkään ennen kuin minä vien ne poies. On taa s joutunut pyykkäämään kaikki hänen vaatteensa..
Tulevalle vauvalle minä olen joutunut ostamaan/hankkimaan kaiken koska hän ei viitsi tehdä mitään..
Mä oon ihan loppu.. Haluan että hän lähtisi jo mutta samalla ikävän tunne saa mut täysin romahtamaan.. Jään ihan yksin.. Ja vielä vauvan syntymän jälkeen olen ihan yksin.. Kun hän vasta joulukuussa 2017 tulee takaisin..

Minä oon niin kypsä tähän töissä olemiseen! Ei vaa jaksais olla.. päiviä jo laskeskelen että milloin saa jäädä kotiin, 50 päivää töitä vielä [emoji28] varhennettuna en halua jäädä sen takia et se on sit pois sieltä toisesta päästä.

Väsymys, se ärsyttää päällimmäisenä ja tokana tulee jännetupintulehdus... viime viikko oli niin kamala, jatkuvaa juoksua ja pomppausta johonkin suuntaan että veti mehut totaalisen veks... kädessä ei oo minkään näköistä puristus/nosto voimaa, onneksi tuli ja mobilat vähän auttaa mut kipeetä tekee... sit toi ukkokin otti viikonlopun ylitöitö joten siitä oo mitään apua... onneksi noi isommat viihdyttää tota vuosikasta, mut kotityöthän olis kuitenkin hoidettava... väsy :o

Äippä tsemppiä ja jaksamista!

Tänne on myös rantautunut kova väsymys takaisin, ei onneks niin pahana kuin alkuraskaudessa, mutta ihan tarpeeksi väsyttää päivän mittaan. Vahingossa tullut nukahdeltua kun esikoinen on päiväunilla, ehkä hyvä niin koska muuten olisin ihan zombi. Meilläkin mies koko eilisen päivän ja huomisen töissä, ainoastaan tänään oli vapaapäivä joten ei paljoa apua saanut kun nukkui univelkojaan pois. :shy: Mutta kyllä se tästä! :)

Talvitintti Kiitos <3
Lapset katteli tossa pikku2 ja itse ajattelin että kun alakertaa vihloo/koskee että jos mä käyn tähän lattialle makaamaan et helpottaa ja voin sit siinä samalla viihdyttää tota vuosikasta, noh nukahdin... havahduin siinä sit siihen ku tää pienin repäs tupon hiuksia mun päästä, vissiin jotain 10-15 min torkuin... että näin:/

Neuvolassa käyty ja taas eri henkilö paikalla. Ärsyttää joka kerta selittää samat asiat uudestaan. Joka kerta ollu uus ihminen vastassa :mad:

Ymmärrän todella hyvin kameli27! Meillä oli sama juttu esikosen kanssa, sen jälkeen kun muutettiin ja tyttö oli 4 kk. Minun odotus ja tytön ensineuvolat meni todella kivasti. Sen jälkeen hyvä jos ollaan yhden terkkarin luona oltu kahta kertaa. Ja aina samat jutut, kaksi kieltä, kotiolot, kehitys...

Onneksi nyt on ollut sama henkilö lähes joka kerta ja hän on myös tytön terkkarina.

Kyllä tuntuu, että voimat loppuu ja järki lähtee tämän taudin kans. Ennen joulua alkoi eka kerran ja yhteensä kolme viikkoa olin töistä pois mahottoman yskän ja tukkoisuuden takia, yhtenä viikkona käytti lämpöä useampana päivänä. Nyt ehdin kolme päivää olla töissä ja sama tauti tuli taas!? :grumpy::mad:

Mulla on siis perustautina astma, joka ei ihmeemmin ole kyllä vaivannut. Syksyllä aloitin työt uudella osastolla ja jo silloin väläyteltiin, et siellä on jotain sisäilmaongelmia, et kaikki ei ole pystyny oleen siellä töissä.. Aattelin, et ei haittaa, kun ei oo itellä koskaan tullut ongelmaa mistään semmosesta...

Huomenna meen kuiten työterveyteen ihan sisäilmakäynnille ja aletaan kartottaan tätä asiaa. Mut ei kyllä huumori enää riitä. Happi ei kulje, pienikin liikkuminen alkaa yskittään ja aivastuttaan, nenä valuu ja palaa punaisena, vaikka rasvaan sitä joka välissä. Ja tää yskiminen on niin voimakasta, et pitää oikeesti pelätä, ettei kohta tuu pissa housuun! :smiley-angry017 Ja oon kyllä jumpannut lantionpohjalihaksia koko ikäni! Joka paikka on kipeä ja missään asennossa ei ole hyvä olla - kun ei ole ilmaa. Ja selkää kutittaa ja nahka on kipee! :smiley-angry019

Että tämmönen vitutus.. Mieskin on lomalla ja ei juuri saa levättyä, kun minusta ei oikein mihinkään ole. :sad015

En nyt tähän hätään löydä missä oli keskustelua asiasta, mutta mikä se nenäsumute oli jota sai käyttää raskauden aikana? Nenä_aivan_tukossa flunssan takia :(

Mariel mä oon käyttänyt tätä...
f043c5f1f8df6ba1c6739e3adcf293f3

Takaisin