Ärsyttääkö, ketuttaako?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemsku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullaeilen iski raskausketutus. Ekan raskauden jälkeen olen todennut, että synnyttää vois vaikka kuinka mut raskaana oleminen on perseestä - ne fiilikset nousi pintaan. Tympii se jatkuva ikävä olotila, mikä ollut nyt toistuvina iltapahoinvointeina. Tänään onneks parempi päivä. Mutta voin kuvitella taas mitä kaikkea ketutusta tässä matkan varrella on luvassa omien olojen kans. Täytyy yrittää asennoitua positiivisesti. :D

Musta on ihanaa et täällä saa avautua myös raskauden negatiivisesta puolesta eikä siitä arvostella! Et aina Pitäis vaan hymyillä,kauniisti ja kertoa kuinka hyvää kuuluu, paskat! Me naiset ollaan sotureita, jotka uhraa elämänsä ja kroppansa niin ihanalle asialle kuin uusi elämä! Se ei oo ihan pikku juttu se :)

Ja illan ketutukseen: musta on niin ihanaa kun mies kokkaa ja äskenkin tekivät pojan kanssa suklaakiisseliä niin,innoissaan. Mutta voi vittu missä kunnossa keittiö, arghhhh! Jälkien siivoominen on niiin ylivoimaista! Ja tässä vaiheessahan miestä pitäisi tietysti kehua, kun hän on ylipäätään laittanut ruokaa Ym. Että saa positiivista palautetta.Kas kun ei viä annetta tassukeksiä ja rapsuteta korvan takaa :D

Ja kohta Se kysyy että kerkisikkö jo haukkuun hänet foorumilla :D

Muokattu viimeksi:
Ketutus nousee esiin vähän turhankin usein todellakin. Eilenkin meinas tulla sellaset jupinat ja tupinat ku mies otti purkista viimeiset myslit ja nosti uuden pussin siihen viereen. Ei siis voinu kaataa sitä sinne purkkii vaan MUN piti tehdä se (ensin se kyl kysy et onhan niitä lisää ja tuonko sulle mut kun ei siin vaiheessa tehny mieli :D )
Mies on täysin tytön kannalla. Kuulema ei voi nää hermoilut ja muutkaan oireet missään nimessä viitata poikaan :rolleyes:

Ai että mua ottaa nyt toi mies pannuun! Oon siis koko päivänä syöny pari leipää ja juonu kaakaoo ja maitoo, päivälliseks ollutta hernekeittoa sain vähän näykittyä. Valitin sit äsken miehelle, ku on kylmä ja nälkä. Ja tää siihen "olisit syöny ku äsken oli ruoka". Voi vittu! Sanoinkin sille, että mä niin toivon et sillä ois joskus tämmönen viikkoja kestävä kestokrapula, ni pääsisin v*ttuileen sille. Lisäks nyt ainoo asia mitä voisin kuvitella saavani alas olis suolasta ja rasvasta, ja ukko käyny lounaaks vetämäs kebabin. Ja kaikkein eniten ärsyttää oma itteni, ku oon tämmönen mariseva itkupilli, joka ei saa mitään aikaseks.

Ai että kun ärsyttää kaikki hajut! Joka ikinen asia tuntuu nyt pistävän nenään epätavallisen voimakkaasti. Täällä kämpässä haisee minust ku kaatopaikalle: eilen unohtu laittaa tiskit koneeseen, lämmenneet maitotilkat Tossa tiskipöydällä mätänemässä yöks! Koko kämppä haisee. Makkari haisee ihan hirveelle, paskalle ja pahan hajuiselle hengitykselle yöks! Pierut haisee ihan kamalalle! Mies haisee kamalalle :D sitte on samalla helevetin kylmä eikä huvittais paljo tuuletella pakkasilla. Mur :D

Mulla kans hajut pistää nenään! Kahvi haisee mm. tosi voimakkaan kitkerälle nykyisin. Ja just kaikki ruuan jämät jne löyhkää ihan epätavallisen paljon. Roskikset samoin. Just eilen illalla sanoin miehelle, et nyt viikonloppuna on laitettava petivaatteet pakkaseen tuulettumaan ja lakanat pesuun, kun mun mielestä ne haisee ihan koiralle o_O
No varmasti haiseekin kun koira on ottanu valtuuksia nukkua mun kainalossa nyt ja mä en henno sitä komentaa siitä pois.... :grin

Kuulostaa tutulta. Jääkaapin avaaminen aiheuttaa välittömän yökkäyksen, kun siel on kattilallinen hernekeittoa haisemassa. Mies hoitaa roskisten tyhjäämiset.

Tänään ärsyttää esikko, vääntää tekoitkut aina ku siltä kieltää jotain. Ja niitä kiellettäviä asioita on PALJON. Uhmaikää ootellessa. Ja mies, joka lämmitti illalla takkaa ja oli jättäny pellin auki yöks, joten täs kämpäs on 18 astetta lämmintä.

Meilläkin haisee... Onneksi mies vei roskat mut astianpesukone on haissu jo pitkään ihan hirveälle :depressed: ja mä siis oon sen pessy viimeksi toissa viikolla...
Miehenki tietty pitää tänää olla töissä 7-21.30 ja mun esikolla riittää virtaa. Ihan ku ukko jotain noille vuoroilleen vois, mut ihan väärin mun mielestä.
Voi kun saiskin sen ihanan ja auvoisen raskausajan josta nauttii... Joskos nää kaikki oireet ja kiukut ja ärsytykset loppus piakkoin

Mä niin ootan sitä auvoista keskiraskautta, kun maha jo näkyy, kaikille voi kertoo eikä tarvi salailla, ja oppikirjojen mukaan pahimmat oireet on takana päin/edessä vasta viimesellä kolmanneksella :wink
Joo tiedän, oppikirjojen mukaan tässä maailmassa ei mee kovinkaan moni asia, mut saanhan haaveilla, saanhan? :wideyed:

Ärsyttää nimittäin ihan nyt taas kaikki. Töissäkin on hiljaista ja kaikki sovitut jutut vasta iltapäivällä. Kuulin just, että 6.2. on yks sellanen tilaisuus, jossa mun pitäis olla firman puolesta mukana... Sellanen iltajuttu, jossa tietysti ilmasta viinaa ja ruokaa. No siellähän käry käy tasan varmasti kun ei ilmanen skumppa maistu. Ja nyt jo ärsyttää :wacky: Nyt pitää sit keksiä joku hemmetin hyvä syy, että miks en pääse paikalle. En mä siellä selvinpäin kestä olla :eek:

Liityn taas vitutuskerhoon! Ai että mulla olikin tänään todella hyvä aamu, ei ollu yhtään huono olo ja ajattelin että nonni tästä se nousukausi alkaa. Hyödynsin mukavan virkeää oloa ja ajattelin et mennään esikon kanssa yhdessä kauppareissulle ja siitä tulis oikein mukavaa. No paskat! Alussa jakso punnita vihanneksia Ym mut sit alko se roikkuminen kärryissä,,kieppuminen, kaatuili, joko mennään kyselyt. Olin jo aivan kypsä tässä vaiheessa, mut sit se vähä skarppas kun sanoin et muuten jää jätskit syömättä. Mä siis käyn yleensä yksin meillä kaupassa, näin saa asiat helpoiten hoidettua. No kun oltiin syöty jätskit ni ajattelin no olipa kiva hetki et eiköhän jätkäki oo ny tyytyväinen. Jep, kaveri lähti edeltä juokseen käytävää parkkihallin suuntaan mut sit yhtäkkiä katoski.,sit mä nään liukuovie läpi kuinka jätkä onkin pihalla,ja,lähtee juokseen tien yli parkkikselle. No mää sain paskahalvauksen ja juoksin naopaan sen kiinni. Mulla hermot riekaleina, molemmat huutaa. Isken jätkän,istuun kärryihin ja se huutaa ku hyeena. Lopulta vielä jouduin sen väkisin raahaan autoon, kun heittäyty mmaahan makaan. Että tartti sitten just ku mulla oli hyvä päivä ja ajattelin et kaikilla,olis,kivaa,:) mut Joo eipä se aina Nii mee. Aivot huutaa nikotiinia, suu jauhaa purkkaa ja savu nousee korvista! Aaaarghhhhhh!!!!! Ja mies totee vielä kotona, että olisinko mielummin hiljaa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa reissusta. Jep. Eihän me muuta ku annettukaan sille pari tuntia omaa aikaa juoda ihan rauhassa kahvinsa. Nyt vääntää sitä hiton makkarasoosia, jos ruoka helpottais tätä tupakanhimoo.

muoks ja kun mulla ei normaalisti mee hermo mihinkään!

sympatiaa kanssasisaret <3

O'ou! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita! :nailbiting:
Mä uskon, et se makkarasoossi vei sen ketutuksen? :rolleyes: Hermosauhuja tuossa vaiheessa oisin jo vetäny, tapahtu mitä tapahtu. Joten hatunnosto sille ettet ratkennu?

Sinniä vaan siihen purkan jauhamiseen :gen014 Todellakin saavutus kun tuosta ilman sauhuja selvisit Anell!

Kuullostaa siltä että sulla Anell on reipas poika! Tsemppiä! :)

Mulla kans palaa välillä totaalisesti käämi tuon esikoisen kanssa, kun hän on niin ihanan pippurinen ja sinnikäs tapaus! Nyt kun raskaushormonit sekottaa päätä, niin on vaikeeta pysyä tyynenä, kun toinen esim. repii hanskat kädestä noin 20 kertaa matkalla kaupasta kotiin...ja naureskelee vaan kun kiellän! Argh! Eikä tää ole vielä edes uhmaa... Millastakohan se sitten syyskuussa on...! No, mahdottoman ihana tuo typy silti on, varsinkin kun se nukkuu. :-D

Ollaan miehen kanssa naureskeltu (hyvän hetken aikaan), et mä oon nykyään ihan hirveä valittaja, kun kaikki ärsyttää ja mieli muuttuu nanosekunnissa, mutta nyt ehkä on huippu saavutettu :grin Tein terassilla lumitöitä yksinäni ja sain hirveän raivarin, kun huitaisin vahingossa harjalla lunta sellaiseen kohtaan, jonka olin jo putsannut. Kauhea kiroilu, lapiot ja harjat lentelivät ja ovet paukkuen painuin sisälle, jossa vielä onnistuin miestä syyttämään kaikesta :wtf Ihan kuin desi lunta väärässä paikassa olisi ollut maailmanloppu :laughing002 Nyt naurattaa jo, mutta mies ei vieläkään uskalla mulle puhua :laughing021

Mua ärsyttää, kun varsinaisena himosaunojana aattelin tänään oikeen pitkän kaavan mukaan saunoo. Olin ehtiny istuu lauteilla varmaan viis minsaa, ku tuntu etten saa jalkoja mihinkään hyvään asentoon. Vähän päästä alko pistellä jalkoja ihan kamalasti kippuroihtin ja kiemurtelin, mut mikään ei ollu hyvä. Kaiken lisäks olo tuntu turvonneelta valaalta. Jäi sitte saunominen lyhyeen. Ja jalkoja pistelee edelleen.

Kaiken lisäks ukko joi olutta ja mää joudun lipittää tota kivennäisvettä! Jos oikeen on aikaa istun helposti saunassa 2-3 tuntii ja nautin siitä ihan hirveesti. Nyt oli kaikki ihan perseellään. Näinköhän joudun tuosta saunomisen nautinnosta luopumaan. Vali vali....

Helmi, mä myös rrrrakastan saunomista. Ärsyttää vähän jo.valmiiksi, että tässä käy varmaan samalla tavalla kuin esikoista odottaessa, ettei saunassa pysty enää olee. Meillä oli siis saunallinen asunto noin puoleen väliin esikoisen raskautta ja nyt ollaan huomenna muuttamassa taas saunalliseen, tässä nykysessä ei oo. Nii tosi kiva kun nyt pitkästä aikaa pääsis taas OMAAN saunaan, niin tuskinpa kestän siellä olla tässä raskaudessa sen paremmin kuin edellisessäkään. Ärrrrsyttävää!

Ai että ku ottaa taas päähän toi ukko!! Meidän pitäs lähtee puolen tunnin päästä anoppilaan syömään. Mä istun tääl vaatteiden vaihtoo vaille valmiina, poika lähtövalmiudessa. Mitä tekee ukko? Lähti ulkovajaan asentamaan jotain hiton lamppua. Eikä oo vielä käyny ees suihkussa. Tää on aina tätä, sitä saa joka kerta odottaa!

Oon kuullu miesten valittelevan että naisia saa aina odottaa, menee se joskus myös päinvastoin sitte :D

Takaisin