ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

munki ukko on iana väittäny olevansa pylly-miehiä, mut kyl se enemmän puristelee mun tissejä ku hanuria...... tohon imuhommaan en osaa sanoa, ku seksiä muutenki viimesen 9kk:n aikana ollu ehkä se 3kertaa :grin mut maitoa se kammoksuu... ei oo koskaan viel uskaltanu maistaa, kyl se on nyt jo kyselly, et joko sitä tulee, mut välttää nänneihin koskemasta.... ite oon maistanu ja musta se ei maistunu oikein miltään.........

Juu oottakaa vaan kun se maito nousee niihin rintoihin ja seksin aikana alkaa ihanasti herua niin että molemmat kylpee siinä maidossa..

no ei tuu miehelle jano kesken puuhastelujen, kun voi hörpätä vahvistusta suoraan tissistä..

Se on kyllä kumma jos kerkee parissa minuutissa tulla jano.. o_O No ei se mies ihan niin nopea ole. Synnytyksen jälkeen tuskin ainakaan :p

Meillä normisti kyllä hinkit on tiskissä ja saavat huomiota, mutta imetysaikana saavat jäädä rauhaan sekä mun että miehen puolesta. Usein pidän liivit tai topin päällä koko toimituksen ajan, koska oikeesti muuten meillä kylvetään siinä maidossa sitten. Tekishän se tietty hyvää hipiälle... :confused:

Kakkajuttua: Mies aamulla pelotteli, että jos ei kakka päivän aikana tuu, hän laittaa mulle mikrolaxia. Eipä menny ko viis minuuttia nii maha toimi! :D Mulla on siis aika pahaa ummetusta ollu nyt. Oon vaan toivonu, et se mahan tyhjeneminen alkais ittestään ja olis niinku synnytysoire. :D

Mä symppaan tällasia kakkajuttuja tänään, mul on itelläni kohta lekurineuvola ja hieman mietityttäny, jos se koklaaki pyllyä ja mä oon ihan ummessa :eek: Myös ilmavaivoja on ollut, ja must tuntuu aina sydänääniä tai alatutkimusta tehdessä et kohta paukahtaa..Mut siis, onneks, vatsa toimikin just tänä aamuna ni voin rentoutua :grin

Mulla onkin taas toiminut vatsa kaikkien ummetuksesta kärsivien edestä.. Klo 2, 4 ja 8 on nyt tälleen lähiaikoina. :grin

Tää on enemmän friikkisirkus- kuin ällöttävää-osastoa, mutta menköön tänne. Multa löytyi pari vuotta sitten kainalosta ylimääräistä rintarauhaskudosta, siis kolmas tissi. Se oli melko oireeton (alkoi silloin vähän aristaa menkkojen alla) eikä näkynyt ulospäin. Mä olin tietty helpottunut ettei ollut syöpä, enkä oo juuri ajatellut asiaa.

Pari päivää sitten aloin ihmetellä, että läskiä kertyy kummiin paikkoihin kun kainalostakin tursuaa läskimakkara. Sitten tajusin, että vaan toisesta kainalosta. Mies muistutti, että siellä on se kolmas tissi. Ja todentotta, mulle on kasvanut ihan komea (nännitön) tisu kainaloon! Jos se nyt aikoo oikeasti tuottaa maitoa, on vähän hankalat paikat, kun eihän se pääse sieltä ulos. Kuulemma on joku pistos, jolla maidontuotanto sitten lopetetaan.

Nyt se ekstratissi vaan hikoilee ihan törkeästi... Yritin tänään pitää liivinsuojaa hikilappuna, mutta eihän se pysy.

Ootko ottanut ton puheeksi neuvolalääkärin kanssa? Tai sairaalalla? Voi olla, että tarvitset sen piikin aika pian synnytyksen jälkeen ettei olo käy epämukavaksi.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Ja takaisin ällöilyyn, mä kurkkasin peilin kanssa mun tikkauksia, voi yök! Sinne alkaa kasvaa karvaa sillai vinosti ympärille ja se on jotain superinhoo! Ja shaveria en kyllä vie sinne lähellekään piiiiiitkään aikaan!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Joo, eilen synnytystapa-arviossa hoksasin mainita ja sain merkinnän neuvolakorttiin (tosin sitä käsialaa ei lue erkkikään). Voi tosiaan olla outo olo jos kainalossa on yhtäkkiä litra maitoa eksyksissä.

Saadaanko sillä pistoksella sit vaan sen ylimääräsen kudoksen maidontuotanto lopetettua? Että ei lopu kaikki? o_O Semmosesta oon meinaan kuullu joissakin tapauksissa, siis tyyliin näissä kauheissa myöhäsissä kohtukuolemissa, vauva syntyny kuolleena tai kätkytkuolemassa...

Saa sille nauraa! Mä en tiedä mitään siitä pistoksesta, pitääkin googlailla, todellakin toivon että on mahdollista lopettaa vaan paikallisesti.

Nyt on googlailtu! Ilmeisesti useimmiten maitoa ei erity ekstratissistä paljon, ja eritys lakkaa ajan myötä kun kysyntää ei ole. Maidontuotannonhan voi saada loppumaan toisesta rinnasta, jos käyttää vain toista. Kainalotississä pitäisi toimia sama: kudos osaa lopettaa toimintansa tajutessaan, ettei sen tuottamalle maidolle ole käyttöä. Kaalinlehtiä ja kylmiä kääreitä suositellaan. Pistokset kuulostaa aika hurjilta ja ne varmaan lopettaa imetyksen kokonaan, mutta harvoin niitä tarvitaan.

Jos mä kuulun siihen vähemmistöön jolle toi tuottaa isompia ongelmia imetykselle, sitten kyllä saavat leikata pois.

Tuolta löytyy kuva naisesta, jolta tulee kainalosta maitoa: http://ispub.com/IJS/18/2/10314
Mutta sen ongelma onkin että alueelta on otettu koepala, joten maito pääsee syntyneen reiän kautta ulos ja siksi maidontuotanto kainalossa ei lakkaa.

Muokattu viimeksi:
Sehän olis kätevä kolmosten imettämisessä!
Noilla lampailla on monilla neljä nisää-sellaiset toimimattomat pikkunisät oikeiden yläpuolella (kaksi siis normaalisti), ikäänkun kainalossa. niitä on joskus yritetty jalostaa toimimaan nelosten imettämisessä. ja joillakin harvoilla kuulemma toimivatkin.
että eikun jalostamaan sitä kainalotissiä..sillä ruokkis jo pitkästi maailman aliravittuja lapsosia

Hki, voi hurja! Monikko äidit varmaan olis tyytyväisiä yhdestä lisärinnasta! :wink

Me ei kyllä voida tietää mitä kaikkea ihmeellistä meidän kropassa onkaan. Mun siskolla todettiin sektiossa, et sillä on kaksi kohtua ja yksi munasarja. Onneks sai tietää asian vasta toisen lapsen jälkeen, niin ei tiennyt ressata saako lapsia yms. Mutta kierukan käyttö ei sitten onnistunutkaan!

Ja mun äidillä on molemmilla puolilla poskia kahdet poskiontelot... Se on kärsinyt vuosia jatkuvista poskiontelontulehduksista ja viimein ne kuvattiin. Syy selvisi ja ne leikattiin.

Oonkin miettinyt, että mitähän musta joskus paljastuu! :grin

Takaisin