ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

En tiiä uskaltaako jos siellä on noita pervoja kalamiehiä liikenteessä. Ties mistä löydämme silakat aamulla herätessämme..

jaaah, mie vaa aattelin, et ne ois jotku pervot messut.. :grinEi tääl oikei voi muute enää ajatella.. Millon on silakat pillussa ja niin pois päin.. :eek::grin

voi ei mä en uskalla!!!! ainakaan ku poika leikkii tos vieressää... ehkä illan hämärtyessä sit.........

Eikai siin ollu mitää Eemelistä? Se nimi on perkele varattu miu kullannupulle, joka viel asuu porukoilla.. Ihana nimi! Pitiki ehottaa sitä porukoille sillon satavuotta sit..

Pakko avautua tähän kalateemaan liittyen meidän koiran tän hetkisestä tilasta. Sillä on siis juoksu ja sen toosa on aivan järkyttävän turvonnut! Se nuolee sitä minkä kerkiää ja "tarjoaa" sitä turpeaa torttuaan joka välissä. Toisinaan se nuolee sitä värkkiään niin antaumuksella että alkaa nykiä ja täristä koko koira, sit se vinkuu ja se siis suorastaan masturboi... Sillä on kyllä ne pöksyt sisällä ettei verestä koko kämppää mut siitä päästäänkin aiheeseen - se haju! Etenkin sitä sidettä vaihtaessa...

Se on jotain sanoinkuvaamaonta! Turpean narttukoiran kiimainen, verinen toosa! Hyi helvetti! Meidän koko kämppä haisee välistä ton koiran toosalle! Voin kuvitella että se ruotsalaisten herkku surströmming haisee just tolle!!!

Ugh, olen puhunut!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitti spiraali! Olin syömäs aamupalaa ku luin tän ja puolet tuli varmaankin nenästä ulos ku alko naurattaa! :grin

Millonkohan sitä oppis ettei lue tätä ällöttävää - ketjua ku syö..? :p

Spiraalin koiran värkeistä omiini: mun toosa kutiaa. Kakkonen kutiaa kahta kauheemmin. Hiivasta ei ole merkkejä, peräpukamasalva ei auta, alapesut oon hoitanut supertunnollisesti.

Oon viettänyt aikaa kavereiden kakrujen kanssa, en kai mä oo saanut niiltä penteleiltå jotain kihomatoja? Vai onko tää vaan normaalia kun paikat alkaa olla ihan turvoksissa? Vai psykosomaattinen reaktio silakkajuttuihin?

Raaps raaps.

Voi apua HKI! Jos ei lopu ni sinuna kävisin lääkärissä! Ei meinaa kuullosta yhtään kivalta! Plus et jos on jotain vial niin saisit siihen esmes lääkkeet.

Mulla on onneksi tiistaiaamuna synnytystapa-arvio, joten joutuvat kattomaan sinne joka tapauksessa. Tekis vaan mieli hoitaa tää kotikonstein pois alta ennen sitä, ettei tarvitsis ottaa puheeksi ollenkaan... Tajuan että on älytöntä kainostella mitään alapääjuttuja tässä vaiheessa.

HKI : Mul on melkein koko raskauden kutissu nimenomaan kakkosen lähettyviltä. Oikeestaan siitä aukon takaa peppuvaosta. Olen mielestäni pitäny yllä hygieniaa ja sillon tällön heittäny rasvatki sinne ettei ois kuivakaan iho. Mietin et onks se hikoilusta aiheutunu vai mistä ihmeestä..

Takaisin