marre
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä ostin Marras16 just noi rintsikat H&M kaupasta. Ostin kokoa M. Mulla nyt koko 85B/C. Luulen että sullekin toi M on passeli nyt. En tiedä sitten miten sulla koko muuttuu kun imetys alkaa. Mä en usko että mulla kauheasti rinnat tästä kasvaa kun imetys alkaa ja vaikka kasvaa niin vähän on kasvuvaraa M koossa. Ovat hyvin joustavat.
Täytyy kuitenkin lasten kanssa ulkoilla niin mukavaa on omistaa lämmin takki, joka menee kiinni. Mies ei tykännyt takin ulkonäöstä, mutta ei onneksi montaa kuukautta tarvi kattella sitä. 

Nähtävästi sen verran jo tosta lanteilta ja takapuolesta levinnyt. Mun ei pitänyt enää mitään odotusvaatteita hommata, mutta kun noi farkut alkaa ahistaa niin ostin sitten pari mekkoa ja niihin sopivat legginsit. Toinen mekko on ihan normimekko Indiskasta, mutta soveltuu hyvin nyt päälle ja myös imetysaikana. Toinen semmonen kotelomekkotyyppinen musta H&M:n mammaosastolta, imetykseen ei kyllä sovi. Sit ostin yhden pitkähihaisen imetyspaidan, joka menee hyvin jo nyt ja vielä Indiskasta Yoga-malliston neulehupparin, joka myös menee hyvin jo nyt sekä imettäessä. Tohon huppariin saa hyvin vauvankin sinne hupparin sisään. Noi indiskasta ostetut ja toi imetyspaita siis menee myös imetysaikana ja sen jälkeenkin niin ovat pitkäikäisiä ja omaa tyyliä, että pystyy pitämään pitkään.