Äitiysvaatteet

Mä ostin Marras16 just noi rintsikat H&M kaupasta. Ostin kokoa M. Mulla nyt koko 85B/C. Luulen että sullekin toi M on passeli nyt. En tiedä sitten miten sulla koko muuttuu kun imetys alkaa. Mä en usko että mulla kauheasti rinnat tästä kasvaa kun imetys alkaa ja vaikka kasvaa niin vähän on kasvuvaraa M koossa. Ovat hyvin joustavat.
 
Kiitos tiedosta marre! Mä en usko myöskään, että rinnat enää kasvaa huimasti ja hyvä jos kuitenkin joustavat ja hiukan kasvunvaraa. Uskallan siis tilata M kokoa. :)
 
Nyt on sopiva äitiystalvitakkikin ostettu kirpparilta (10€). Mahtuu päälle varmasti marraskuuhun asti. :happy: Täytyy kuitenkin lasten kanssa ulkoilla niin mukavaa on omistaa lämmin takki, joka menee kiinni. Mies ei tykännyt takin ulkonäöstä, mutta ei onneksi montaa kuukautta tarvi kattella sitä. :joyful:
 
Nyt on sopiva äitiystalvitakkikin ostettu kirpparilta (10€). Mahtuu päälle varmasti marraskuuhun asti. :happy: Täytyy kuitenkin lasten kanssa ulkoilla niin mukavaa on omistaa lämmin takki, joka menee kiinni. Mies ei tykännyt takin ulkonäöstä, mutta ei onneksi montaa kuukautta tarvi kattella sitä. :joyful:

Sama juttu, ostin semmoisen mustan mummotakin kirpparilta ja mies inhoaa sitä :D näyttää kuulemma joltain itsensäpaljastelijan takilta :D
 
Meikäläinen meinasi painella pilotti päällä. :hilarious:

Ei vaan, ostinhan mä sen villakangastakin, mutta uskon sen olevan liian kuuma vielä lokakuussa. Voi sit synnytyksen jälkeen piilottaa kertyneet kilonsa sen kätköihin surutta..

Oon jostain syystä muutenkin kuvitellut, että mamma-vaatteet pitää ostaa jotenkin normaalia isompina, mutta nyt joudun palauttelemaan niitä, kun ne on aivan liian suuria. :arghh: Johtuu myös osittain ehkä siitä, että normaalisti tykkään käyttää löysempiä vaatteita, mutta nyt sit onkin kiva pukeutua oikein makkarankuoriin ja suorastaan odotan sitä, että maha on oikeasti ISO, niin näyttää kivalta kaikissa trikoisissa mekoissa. Vielä, kun jostain löytäisi hyvännäköiset syyssaappaat/-maiharit, jotka saisi helposti jalkaan kumartumatta..
 
Onko jollain kokemusta niistä ns. jatkopaloista, mitkä laitetaan jatkeeksi housujen vyötärölle?
Onko toimivia? Mistä sellaisia saa/mistä kannattaa ostaa? Mammahousut kyllä omistan ja paljon tulee käytettyä legginsejä, mutta tuli tänään ajatus, että voisin jatkaa vielä farkkujen käyttöikää raskaudenaikana, kun hommaisin sellaisen jatkopalan! :) Muuten farkut vielä menee päälle, mutta ei tuo maha oikein enää tahdo sinne mahtua!! :happy:
 
Onko jollain kokemusta niistä ns. jatkopaloista, mitkä laitetaan jatkeeksi housujen vyötärölle?
Onko toimivia? Mistä sellaisia saa/mistä kannattaa ostaa? Mammahousut kyllä omistan ja paljon tulee käytettyä legginsejä, mutta tuli tänään ajatus, että voisin jatkaa vielä farkkujen käyttöikää raskaudenaikana, kun hommaisin sellaisen jatkopalan! :) Muuten farkut vielä menee päälle, mutta ei tuo maha oikein enää tahdo sinne mahtua!! :happy:

Mä ratkaisin pulman ihan kotikutoisesti niin, että pujotin napinläpeen ponnarin ja kiepsutin sen sit napin ympäri. Vetoketjuhan jää apposelleen, mutta kun laittaa päälleen pitkän topin, niin karkaavat hevosetkin jää piiloon.

Ei tarvinnut tilailla jatkopalaa mistään ja nyt mun kaikissa vielä päälle mahtuvissa farkuissa on "vakiona" jatkokappale. :joyful:
 
Mie varmaan pukeudun jätesäkkiin loppuraskauden. Yhden kivan mekon oon löytäny. Onneks mahtuu viel yhet farkut ja löysii toppei on. Ja lökäreitä
 
Mulla ei kohta meinaa mennä enää äitiysfarkut jalkaan. :wideyed: Nähtävästi sen verran jo tosta lanteilta ja takapuolesta levinnyt. Mun ei pitänyt enää mitään odotusvaatteita hommata, mutta kun noi farkut alkaa ahistaa niin ostin sitten pari mekkoa ja niihin sopivat legginsit. Toinen mekko on ihan normimekko Indiskasta, mutta soveltuu hyvin nyt päälle ja myös imetysaikana. Toinen semmonen kotelomekkotyyppinen musta H&M:n mammaosastolta, imetykseen ei kyllä sovi. Sit ostin yhden pitkähihaisen imetyspaidan, joka menee hyvin jo nyt ja vielä Indiskasta Yoga-malliston neulehupparin, joka myös menee hyvin jo nyt sekä imettäessä. Tohon huppariin saa hyvin vauvankin sinne hupparin sisään. Noi indiskasta ostetut ja toi imetyspaita siis menee myös imetysaikana ja sen jälkeenkin niin ovat pitkäikäisiä ja omaa tyyliä, että pystyy pitämään pitkään.
 
Onko jollain kokemusta niistä ns. jatkopaloista, mitkä laitetaan jatkeeksi housujen vyötärölle?
Onko toimivia? Mistä sellaisia saa/mistä kannattaa ostaa? Mammahousut kyllä omistan ja paljon tulee käytettyä legginsejä, mutta tuli tänään ajatus, että voisin jatkaa vielä farkkujen käyttöikää raskaudenaikana, kun hommaisin sellaisen jatkopalan! :) Muuten farkut vielä menee päälle, mutta ei tuo maha oikein enää tahdo sinne mahtua!! :happy:

Sain kaverilta lainaan semmoisen jatkopalapaketin, mutta ei ole tullut kyllä käytettyä. Jotenkin se tuntui vähän heppoiselta lirpakkeelta, housut ei istunut napakasti ja jatkokohta näkyy liikaa ohuen paidan läpi. Ei jatkoon.
 
Sain kaverilta lainaan semmoisen jatkopalapaketin, mutta ei ole tullut kyllä käytettyä. Jotenkin se tuntui vähän heppoiselta lirpakkeelta, housut ei istunut napakasti ja jatkokohta näkyy liikaa ohuen paidan läpi. Ei jatkoon.

Kiitos vinkistä, hyvä tietää! Mallailin tuossa viikonloppuna farkkuja kuminauha-virityksellä, aavistuksen ahdisti kun vetskari ammotti auki!!! :grin Ei taida olla minua varten nuo viritelmät, ostan suoraan uudet mammahousut, enkä käy mitään virittelemään!! :)
 
En kyllä pysty mitenkään kuvittelemaan, miten tällä vatsalla voisi käyttää vielä tavallisia housuja! Kaikki mammashorsit on jääneet jo pieniksi, samoin toiset mammafarkut. Yhdet mammafarkut vielä mahtuu ja yhdet mammalegginsit.
 
En kyllä pysty mitenkään kuvittelemaan, miten tällä vatsalla voisi käyttää vielä tavallisia housuja! Kaikki mammashorsit on jääneet jo pieniksi, samoin toiset mammafarkut. Yhdet mammafarkut vielä mahtuu ja yhdet mammalegginsit.

Mulla taas kaikissa äitiyshousuissa on vyötärö vielä aivan liian iso - siksi on pakko käyttää normifarkkuja erilaisilla virityksillä. Mutta kenkiä on käytävä ostamassa, aamulla testasin tennareita, mutta ei puhettakaan, että mahtuisi jalkaan. Tuntuu niin pöljältä ostaa raskauskenkiä. :wacky:
.
 
Mäkin viiletän tasan näissä kaksissa kengissä, jotka mahtuu vielä jalkaan eikä ole talvikengät tai kumpparit :D Jotenkin koen, etten viitsi kenkiin panostaa nyt, mutta just ostin uudet raskaushousut h&m:ltä, ja muutenkin oon ostellu vaatteita. On kuitenkin käytävä vielä töissä, niin on kiva näyttää ihmiseltä. Sain takaisin kaverilta lainassa olleet imetyspaidat ja -mekot, ja totesin, ettei niitä ainakaan tarvi enää yhtään lisää :)
 
Ostin Sokoksesta kaksi imetysrintaliiviä hintaan 39e. Vaikuttaa ainakin vielä todella mukavlita päällä.. :)

Oon tässä 2,5 vuotta käyttäny imetysliivejä ja kämä vaikuttaa olevan miellyttävimmät ja sopivat tukevatkin! Suosittelen nyt ainakin parin päivän kokemuksella..

Nämä oli ilman kaaritukea ja paketissa mustat sekä valkoiset. Mulla isot rinnat ja yleensä vaikea löytää kokoa iletysliiveistä, mutta näistä xl meni ja oikein vielä hyvinkin!
 
Ostin äitiysfarkut ja laitoin tänään ensimmäistä kertaa päälle töihin. Huh kun painoi jotenkin ikävästi alavatsaa niin pissatti ihan jatkuvasti:grin:wideyed:
 
Löysät haaremihousut on olleet tän kesän luottovaate itsellä, ei purista tai kinnaa mistään. Kylmemmällä kelillä ja virallisemmissa yhteyksissä olen puristautunut H&M:n äippähousuihin, tosin ne on alkaneet ärsyttävästi rullaantumaan mahan alle. Seuraavaksi ois ostoslistalla (niinkuin näköjään muillakin) jotkut helposti jalkaantuvat syksy/talvikengät. Onks UGGit jo ihan auttamattomasti poissa muodista? No joo, tais olla poissa muodista jo 5 vuotta sitten? Mutta haluaisin jotain sen tyylistä helppoa, mukavaa, lämmintä ja ei-liukasta.
 
Mä meen marraskuuhun asti adidaksen superstarseilla, ovat sen verran paksut että tarkenee. Ja ainoat jotka saa jalkaan ilman kumarteluita..
 
Mun oli laitettava kaapin perälle jemmaan yhdet aika alkuraskaudessa ostetut housut joita käytin töissä ja voin pahoin. Koska ne housut toi mieleen sen pahoinvoinnin!
 
Takaisin
Top