Äitiysvaatteet

Mä ostin kans ihan kunnon imetysliivit, ihanat! Pari puseroakin tullut ostettua ja yhdet farkut. Eilen kävin omaa vaatekaappia läpi ja jätin sinne muutamia paitoja jotka meinasin pois heittää. Venytän ne mahan kanssa nyt loppuun ja heitän sitten pois, eipä tarvi niin paljoa uusia vaatteita kevättä varten ostella :)

Mun täytyis ostaa liivit kans, lähinnä pohdi n, että mistä. Näihin ryntäisiin ei oiken tavan kaupasta liivejä löydy. Ja sit jos menee oikein liiviliikkeeseen saa pulittaa hitosti enemmän, vaan siks ku ostat ne alusvaateliikkeestä..

Kaivelin kaappeja nii löysin aikaisempia isompia liivejä, minäkin soppasin ne liivikaupasta että o varmasti sopivat. Imetysliivejä käytän vasta myöhemmin ku ovat nii ohkaisia että tuntuu että tissit paleltuu :D jostai ihme nettikaupasta ne aikoinaan tilannu...

Löytäis itekin sieltä liivit, koot loppuu vaa paljon ennen kuin ollaan lähelläkään mun rintojen kokoa. :D Ellokselta vois kyllä kattoo, siellä saattais löytyä tätä kokoa. :D Normiliivit oon tilannut trineasta, mutta imetysliiveille ei ollu kokoa enään

No mulle meni vielä hennesin imetyaliivien suurin koko :D mut jos vielä aikovat kasvaa ni sit en tiiä. :D tää 85E riittää kyllä :D

Mulla vielä vanhat liivit. Menee ihan ok mut välillä tissit enemmän turvoksissa ja pinkeät et tarttis isommat.

Kun sais itsensä liikkeelle ni vois lähteä ostoksille

Täällä joutuu väistämättä ostamaan erikoisliikkeestä liivit, kun on kaponen rinnanympärys ja iso kuppikoko. Nytkin paisunut koolla mut onneks olin viime talvena ostanut liivit keskenmenneessä raskaudessa niin vielä nuo menee mulla :)

Milloin muuten imetysliivejä kannattaa ostaa? Siis kasvaako kuppikoko vielä loppuraskautta kohden kun maito nousee rintoihin. Kun ei vielä kovin ajankohtaista ostaa niitä :D

Monilla kasvaa maidon noustessa, muttei kaikilla. Kannattaa siksi ehkä kalliimmat liivit käydä sovittelemassa ennen synnytystä mutta ostaa vasta kun näkee vaikuttaako maidon nousu kuppikokoon. Tosin tasoittuuhan se rintojen kokokin kun maidon tuotanto tasaantuu. :)

Minä uskalsin ostaa carriwellit, kun ne antavat hyvin periksi, jos maidon noustessa kuppi kasvaa. Suosittelen kyllä näitä ainakin kokeilemaan, jos haluaa mukavat liivit itselleen. :)

Mä löysin taviskirppikseltä yhdet farkut, ne oli mahtavat. Nyt postista pitäis hakee kun Tori.Fi:stä ostin parit housut ja paitaa, maksoivat posteineen 22 euroa.

Jos ei mee mulle ni alan niitä muille sit kauppaamaan :)

Mutta mitä noita jotain äippävaatekirppiksiä Fb:ssä seuraa ni hohhoh mitä hintoja porukka pyytää :wideyed: Mut kai siihenkin pätee se, että ei se oo hullu, joka pyytää vaan se joka maksaa.

Ja ne postikulut nostaa hintaa paljon, postittaminen on nykyään niin kallista:shifty: mutta jos haluaa säästää niin onhan ne silti halvempia kuin uudet..:rolleyes: hmph.

Näppärää käyttää muotoilevia sukkahousuja tän masun kanssa. Ei valahda alas ja tarvii olla nostelemassa! Tukee sopivasti ja on napakat päällä. Ei kuiteska liian tiukatkaan :)

Siis yhteensä 22 euroa, kaikki. Ainakin säästy vaivalta, että tarttis lähteä kauppoihin kiertelee. :grin

Mikä muuten on teidän muiden suhtautuminen noihin käytettyihin imetysliiveihin? Niitä ainakin paljon myynnissä, mut jotenkin sitä ajattelee et :stop:. Toisaalta sit taas uudetkin maksaa niin pirusti et en tiedä onko valmis niin paljon rahaa sysäämään. Esimerkiksi käytettyjä tavisliivejä en ostaisi missään nimessä käytettänyt, mut ne uudet onkin vähän edullisempia :)

Ja oliko niissä imetysliiveissä niin, että kannattaa ostaa mahdollisimman lähellä laskettua aikaa, et olis sit mahdollisimman sopivan kokoiset tarpeen tullen? Vai oonko nähnyt unta :nailbiting:

Mä oon parit imetysliivit ostanu käytettyinä. Siinä säästää kyllä, jos löytää hyväkuntoiset! Etenkin jos on vaikea löytää omaa kokoa ja sit tuleekin vastaan sopivat käytetyt.

Mä jättäisin kalliit hankinnat myöhemmäksi, kun kuppikoko voi seilata edes takas. Raskausaikana kasvaa, synnytyksen jälkeen kasvaa ja imetyksen vakiinnuttua koko tasaantuu, näin niinko esimerkiksi.
Mutta jokuhan mainosti jo sellaisia joustavia liivejä, jotka ei oo kuppikokoon sidottu. Ne vois olla hyvät ostaa jo nyt. :)

Mä ajattelin laittaa ainakin pari kesäistä äitiyspaitaa myyntiin tonne kirppiskeskustelupuolelle. Jos joku mielii vilkaista... :rolleyes: koko M.

Carriwellit ovat ainakin todella joustavat. Yhdet ostin jo ja käyn toiset hakemassa vielä, kun ovat niin mukavat päällä.

Jaaha, äitiysfarkut laitettu tilaukseen.. Aika arvokkaat tosin oli. Mulla tissit kasvanut iha törkeesti ja maitoo jo valuu.. Täytyis lähtee shoppailemaan uusia liivejä.

Takaisin