Äitiysvaatteet

Joo ilmoittelen kun oon käyny, vielä ei vaan oo tarvetta ku ei oo masuakaan, tosin olen selvästi jo 'tasapaksuuntunu', vaikka painoa on tippunu. Viimeeks tää vaihe kesti tuskastuttavan kauan. Kiva olla ihan pökkelö, mielummin sit olis vaikka suoraan isomasuinen...vaikka kyllä sekin loppua kohden alkaa aika lailla kyllästyttää se isokin maha, näin muistelisin...
 
vinkki: Mä tilasin just anton ja ninasta mammavaatetta, siellä oli monet mamaliciousin vaatteet (erityisesti housut) hyvässä alessa (50e kolmet housut/farkut) sattu koot sopimaan just passelisti :).. kun tuttu merkki niin tietää mitä saa..
 
Mä oon ostanut suurimman osan käytettynä ja nyt on sitten varastosta kaivettu viime raskauden jäljiltä:) kirpparilöytöjä ja pari jutua taisin ostaa toristakin. Nyt katselin jotain, mutta ei taida rahkeet kotihoidontuella riittää uusiin vaatteisiin kun vanhat on kuitenkin vielä ihan käyttökelpoisia.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Eilen oli pakko nöyrtyä ja käydä hakemassa ensimmäiset housut, nyt on aika kiva kun ei enää purista mistään :)

Ostin H&M:sta kahdet erilaiset farkut, n. 20€ kpl alennuksessa.

Taitaa olla vähän makuasia, kuka haluaa ostaa mistäkin ja minkä hintaisia. Itse en halua maksaa näistä vaatteista enempää kuin "normaaleista" vaatteista maksan, joten tuo henkkamaukka toimikoon itselläni ainakin ostospaikkana.
 
Tänään lounaalla nepalilaisessa jouduin avaamaan housut jo ENNEN kun ruoka tuli pöytään, eli ihan keskipäivän pömpötyksen takia(joo oli kyllä pitkä paita päällä tietty, ei huomannu kukaan, paitsi mies naureskeli) eli marssin siitä sitten lähimpään, eli hm:ään, ja ostin farkut, legginsit, t-paidan ja perustrikoopaidan. Ei ollu alennuksessa, mut silti yhteensä vaan 70e, eli saman verran kun viime raskaudesta jääneet pelkät äitiyshousut. Ja trikoopaitakin, joka oli ihan samanlainen kun olemassaolevat, makso neljäsosan. Aika hirveitä ryijyjähän siellä oli osa niistä äitiysvaatteista, mutta noi muutama perusvaate nyt oli ihan ok ni otin ku olivat niin halpoja. Sovitin aika monet housut, mutta aika epäimartelevia olivat takamukselle. Jos en noilla ja edellisillä jämillä pärjää, niin sitten ostan vielä yhdet kunnon housut bebesistä. Paitoja pitää vielä ostaa, jotain oikeesti kivoja mitä kehtaa ihmisten ilmoilla käyttää, esim sieltä lapsenpäästäjänpuodista kun sinne päin eksyn...
 
Bebesistä tarttui pari raskaus+imetys yhdistelmäpaitaa mukaan tänään, kun oltiin muutenkin siellä päin ja sitten ne tempas vielä lelukorinkin esiin tytölle, niin pakkohan tilaisuus oli hyödyntää kun sai rauhassa sovittaa... Hyvä ellei erinomainen palvelu siis edelleen! :)
 
Bebesillä on kauniita, mut ne on ollut musta niin kalliita käyttöikään nähden etten oo raaskinut ostaa. Viime raskaudessa ostin parit housut h&m alesta, ja kaksi "virallisesti" mammapaitaa multa löytyy, muuten ostin sillon ihan tavallisia (h&m) teepaitoja M-koossa (normi S), ne meni ihan loppuun asti ja tänään kaivelin esiin niin hyvässä kunnossa vielä. Mammalegginssit löytyy kans ja kaapissa paljon mekkoa/tunikoita jotka menivät ainakin viimeraskaudessa ihan loppuun asti päälle (venymättä).
Eli ei tarvitse mitään (ainakaan vielä) ostaa, vähän mietityttä vielä nuo talven pakkaset et miten toppahousut mahtuu/tarviiko hankki isommat... Esikoisen kanssa kuitenkin ulkoitava säällä kuin säällä.(toppatakki multa löytyy kans yhtä kokoa isompana ja sekin meni viimeks loppuun saakka)
 
Noi pari paitaa ei ollu niin kalliita, toinen 25e ja toinen 35e, kun miettii et menee imetysaikanakin, joka mulla viimeks kesti kauan ja alko sillonkin jo tympiä aina samat paidat...oli siellä niitä 70e paitojakin, mutta olivat aika samanlaisia kun mitä mulla on jo edelliskerrasta, ni ostan mielelläni jotain vähän erilaisia jos jostain löydän.
 
Mä ostin yhet housut h&m:ltä, tosi hyvät on! :) voi varmasti käyttää raskauden jälkeenkin, on niin hirrrrmusen mukavat :)
 
vannoin etten mammahousuja jalkaan laita ennen kuin on eka ultra takana... ja kakkat :rolleyes: viikon verran ollu nyt mammahousut jalassa kun normihousuissa pystyy enää nipin napin seisomaan ja ultra on tänään :wink
 
Mäkin oon usein miettiny et voiko niistä olla mitään hyötyä... nyt aattelin et vois kyl koittaa. Seisomistyötä tulee ny ainakin syksyllä neljä iltaa viikossa ja ne on 8-9tuntisia. Et vaikka pääsee välillä istumaan niin tarttee silti joku apu löytää...
 
Mä katselin juuri kirpparilla, kun oli paljon ihan kivoja vaatteita edullisesti. En kuitenkaan ostanut mitään, täytyy yrittää pärjätä noilla mitä jo on...voi sitten heikkona hetkenä kun oikeesti ei mahdu muut päälle ostaa jotain piristykseksi:)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Minä luulin etten tartte äitiysvaatteita ja pyh. Alko aika nopeesti kiristää mutta enpä vielä ole päässyt löytää mut leggarit oisi halvalla 9kk.fi sivustolla. :) h&m alennuksesta tilasin paidan ja 2ximetysliivit. Kattoo onko sopivat myöhemmin vai ei. :D mutta housut oisi nyt tärkeitä hankkia mutta jos sitä rahaa saisi niin pääsisi ostaa. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Kävin tänään siellä lapsenpäästäjän puodissa krunassa, ja oli ihan älyttömän ihania yläosia, etenkin trikoomekkoja ja -tunikoita! Kannattaa ehdottomasti käydä kauempaakin! Ihanan imartelevia, naisellisia leikkauksia, ja monissa väreissä. Ostin sekä raskaus- että imetysaikaan sopivia vaatteita, ja oikeestaan melkein kaikkia aion käyttää sen jälkeenkin, ne ei todellakaan näytä miltään mammavaatteilta! Tiedän ku kokeilin nyt (lähes) masuttomana. Jotain kertonee se, että kaveri, joka ei ole siis raskaana vaan lähti vain lounasseuraksi ja siinä sivussa makutuomariksi, osti kolme mekkoa! :D että lämpimästi suosittelen...oli siellä alennusrekeissäkin kaikkea kivaa, etenkin tällaisia pieniä kokoja ja sit jotain tosi isoja. Eipä sieltä loppujen lopuksi ihan muutamalla satasella ulos selvinnyt, mutta aika paljon kyllä ostinkin kaikkea, ja voin hyvin perustella ostokset niiden pitkällä käyttöiällä... :) en olis pelkkään raskauteen ostanu noin paljoa, etenkään kun jotain vanhoja on vielä jäljellä ja lisäksi pari hm ostosta ja pari bebes ostosta...
 
^ Niin mikä missä? :grin

Mulla on vasta yhdet kirpparilta löydetyt mammapöksyt, semmoset rennommat mutta ihan fiksut. Hintaa oli 0,50€ ja oon niihin ihan IN LÖÖV!! Ei purista eikä paina - mahtavat!
 
Lapsenpäästäjän puoti, Helsingin Kruunuhaassa osoitteessa Liisankatu 6. Suosittelen käymään paikan päällä, netissäkin niillä on ihania juttuja mutta liikkeessä paljon laajempi valikoima, ja onhan se ihan eri asia kun pääsee rauhassa sovittelemaan avuliaan myyjän noutaessa kokoja. Siellä on vauvanhoitopöytäkin ja kaikkee jos on vanhempia lapsia mukana, ja mehua tms tarjolla:)
 
Voi ei, toi vaikuttaa ihan super ihanalta tuo lapsenpäästäjän puoti! Kävin nettisivuilla kattelemassa mekkoja, jotka sopis sit imettäessäkin. Aika kallista. Mut vois vaikka pyytää mieheltä synttärilahjaks jonkun mekon:) olis kiva päästä ihan paikan päälle kokeilemaan, täytyy varmaan tehdä shoppailureissu Helsinkiin:)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top