Äitiysvaatteet

Tiarella

Puuhakas puhuja
Ajattelin luoda tämän kun varmaan pikku hiljaa pitää näitäkin vaatteita hankkia: )

Mulla alkaa farkut jo kiristää enkä tiiä mistä niitä äitiyshousuja löydän halvalla, kun kirppiksiltä en löytänyt, yhdellä kirppiksellä oisi mutta se on kaukana kun reissussa käytiin kesällä siellä. Enkä tiiä kokoani ja sitten pitäisi löytää paremmat liivit kun entiset kiristää, mietin imetysliivejä mutta senkin koko hukassa. :D auttakaa tietämätöntä?

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Kampin Bebesistä ostin viimeks kaikki sekä raskaus- että imetysvaatteet, kestivät ja olivat kivan näköisiä. Osa on vielä jäljelläkin, mutta sinne varmaan suuntaan päivittämään varastoa. Niillä on nettikauppakin, bebes.fi . Toisaalta katoin, että jotain mustia perustoppeja vois ihan hm:ltä hakee, kun ne on niin ilmaisia ja joka tapauksessa trikoopaidat virttyy puolen vuoden ahkerassa käytössä nuhjuisiksi...saa hm:ltä housujakin, mutta ne bebesin oli niin huippuja, että parit housut jos ostan lisää niin sieltä! Koin näyttäväni niissä loppuun asti tosi hyvältä ja olivat mukavia ja hyvin suunniteltuja. Itse kyllä sovitan aina kaiken enkä tilaa netistä koskaan muutenkaan mitään, niin tiedän mitä saan.
 
Niin, ja normaalikaupoistakin aika kivasti löytää yläosia, esim just ostin ihanan marimekon paitapuseromekon, joka istuu hartioista hyvin mutta levenee sitten kellomaisesti. Normaalisti pidän sitä vyön kanssa, mutta voihan sitä vyötä pitää sit myöhemmin rintojen alla, tai pitää ilman vyötä :)
 
Imetysliivejä ei kannata vielä ostaa. Vaikka rintojen koko nyt kasvaakin, niin todennäköisesti reilu muutos tapahtuu myös siinä vaiheessa, kun lapsi on syntynyt ja maito nousee rintoihin. Jos nyt jo tekee lopulliset liivihankinnat, niin jäävät auttamatta pieniksi. Itse ajattelin tässä väliaikana tehdä vain välttämättömät liiviuusinnat ja edullisista perusmalleista. Kokohan ei selviä kuin kokeilemalla. Sitten myöhemmin satsaan taas hieman enemmän muutamiin parempiin imetysliiveihin, jotka ostan kyllä sitten ihan liivikaupasta. Siellä tulee myyjäkin mukaan auttamaan oikean koon löytämisessä.
 
Edellisestä ostin vaatteet ihan henkkamaukalta kun ovat niin halpoja ja kestävät juuri sen raskauden ajan... Imetysliivit ostin lindexiltä, samoin sellaiset lisäkappaleet millä saa liivejä hieman löysemmiksi niin sain liiveilleni hieman lisää käyttöaikaa
 
Mä suosittelen kanssa bebesiä! Kiersin kirppareita ja kauppoja ja tuntui että kaikki mammavaatteet oli tosi tylsiä,
rumia jne...mut uusi maailma aukesi kun astuin bebesiin. Musta tuli kertsheitolla kantis, siis odotus ja imetysajaksi :rolleyes:
Nuorekkaita kivoja malleja arkeen, juhlaan, kotoiluun. Odotukseen ja imetykseen. Tähän mennessä ostanut verkkarit, farkut ja leggingsit sekä yhden paidan. Usean eri merkin tuotteita, suurinosa kohtuuhintaisia.

Löytyy siis kampinkeskuksesta ja netistä http://www.bebes.fi/
 
Ja liivit ostin muuten kans bebesistä, mutta vasta reilu viikko synnytyksen jälkeen, kun kuulin just että kannattaa odottaa. Yhdet ostin etukäteen, ja sattuikin sopivasti, että arvioin oikein ja sama koko(S) samasta mallista oli hyvä ja meni läpi koko puolentoistavuoden imetyksen, eli ostin yht. jotain 5kpl sellaisia yöllä ja päivällä kelpaavia pehmeitä, joustavia erivärisiä...merkkiä en kyllä enää muista.
 
Kävin Bebesissä esikoista odotellessa, mun mielestä se oli aika hintavahko paikka. Mutta tosi kivoja vaatteita ja hyvin istuvat farkut sieltä mukaan tarttui.
 
perus mammavaatteita jos haluu ni H&M on ihan ok vaatteita... imetysliiveistä en tiedä mut oli pakko hankkia parit housut ku ei mahu enää omiin. turvotusta enimmäkseen tämä viel on mut ku ei vaan mahu..
 
Mä oon käyttänyt jo hm äitiys housuja mitkä ostin. Ja edellisissä raskauksissa hm on ollu hyvä ja halpa ostaa. Tosin käyttö ikä niillä lyhyt. mut en mä aatellutkaan kovin kauaa niitä käyttää. yleensähän omasta koosta ostetaan yhden tai kahden kokoa isompi kuin yleensä. Ja loppuraskauteen kannattaa hankkii ei kiristäviä vaatteita.
 
H&M:ltä aattelin ittekkin tilailla housuja, ehkä paitojakin, kun olivat niin kivan mallisia ja värisiä kun tänään katselin :) Hetikun massu mussu kasvais niin pääsis shoppailemaan :wink
 
Höh ompa ihmeellistä :sad001 Hyvä tietää niin ei mee rahat hukkaan. Opiskelija budjetti niin kovin suuri ei kumminkaan ole että roskaan alkaisi sijoittamaan..
Onko teillä muuten suosikki nettikauppoja josta saisi kestäviä ja nättejä vauvan vaatteita? Hintakin voisi olla kohtuullinen. :)
 
Mä oon tykänny hm:n paidoista niistä pitkähihasista missä on molemmilla sivuilla ne rypytysnauhat, ne on ihan mun lemppareita!
Niitä on ollu ainaki raidallisina, mut taita mulla olla yks korallinpunanenki :)
Tosin niitä tais olla nyt lyhythihasinakin :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Joo mulla on niitä paitoja jo parin vuoden takaa ja hyvässä kunnossa ovat ja äitiys normi toppi kerstänyt 2 raskautta ja kolmannenkin kestää. Eli ei ole mennyt pilalle. Joo jotkut normi paidat menee kyl pilalle parin pesun jälkee.

Mä ootan et hm:ään tulis se ihana velour asu huppari ja housut. Ne on ihanat ja sopu hintaisia. mä tykkään semmoisista paidoista jotka on venyviä ja menee raskauden jälkeenkinhyvin. Ja kun ostaa niitä äitiys housuja niin kannattaa valita venyvä kangas mielummin. Ostin ekassa raskaudessa semmoiset normi kovat farkku äitiyshousut niin ei ne kovin mukavat ollu ja kiristi alamahasta istuessa. Tosin ne on varmaan hyvät semmoisille joille ei mikään muu kasva kun masu.
 
Kiitti vinkistä kuningatarkuu,täytyyki ruveta kans kyttään sieltä velour asua :) Oon himoinnu sobean mut hinta on niin törkee moisista vaatteista et jää ostamatta.
 
Onpa ihania juttuja, täytyypä poiketa joku päivä sitten kun on jo enemmän masua ja pääsee sovittelee... enpä ole huomannut aiemmin koko paikkaa siellä päin liikkuessa, mut kai se on niin että nyt kun olen taas raskaana ni olisin heti huomannu ohi kävellessä! Äitiysvaatteita vielä jotenkin löytää sen verran mitä tarttee, mut hyvännäköisiä imetysvaatteita harvemmin, mikä on sääli koska viimeks meni se 1,5vuotta siinä hommassa, eli vähän pidempi aika kun raskaana olemisessa... voishan kaikkee netistä tilata, mut normaalivaatteitakin haluun aina sovittaa ja hiplailla ennen ostamista. Oon joskus tilannu netistäkin jotain, mut en enää, ku totesin et oon liian laiska palauttelemaan vaikka olis ihan vääränlaisia ja sit ne rievut täyttää vaan kaappeja turhaan...
 
Takaisin
Top