Äitiysvaatteet?

Kampin keskuksessa on muutenkin parempi valikoima mamma-vaatteita kuin muissa ostoskeskuksissa; yksi oikea mammavaatekauppa ja pieniä "nurkkauksia" ainakin yhdessä lastenvaatekaupassa, Benettonin liikkeessä ja tuo Vero Moda, joka on ehkä hinnoiltaan edullisin. 
 
Mamalicious-äitiysvaatteita löytyy myös mm. stockmannilta. Kannattaa käydä nettisivuilla, josta voi etsiä oman kotikaupunkinsa jälleenmyyjän (jos sellainen on). Itse löysin Tampereen Stockmannilta ihanat mammafarkut. Yritän pärjätä yksillä farkuilla ja legginsseillä, muuten en oo ostanu äitiysvaatteita. Imetystoppeja/-t-paitoja olis kiva löytää, mutta ainakin nettikaupoissa aika kalliita..
 
Moikkamoi!
Nyt alan jo aikaisessa vaiheessa (rv 6+5) kyselemään, että onko kukaan törmännyt todella pitkälahkeisiin mammahousuihin? Jos tiedätte merkkiä ja myyvää yritystä, pliis kertokaa, sillä en halua kulkea koko syksyä nilkat paljaana :).
Normaali kokoni on 38/40 ja lahkeen pituus tuumina "36. Sentteinä vähintään 85cm lahkeen sisäpituus. Saa olla vähän kalliimmatkin, jos vain oikeasti riittäisi pituus. Lähinnä vaikkapa farkut kiinnostaa tai ns. yleishousut.
Harmi että mua 3 cm pitempi (minä 183, sisko 186) siskonikin on jo hävittänyt omat mammavaattensa, hänen kuopuksensa täyttää tänä vuonna jo 11v. :D
 
Heippa!

http://missymom.shop.wosbee.com/PublishedService?&frontpage=true Tuolta ainakin löytyy pitkälahkeisia äitiyshousuja. Tai ainakin farkuissakin tais olla kolme eri pituutta: 78cm, 84cm ja 90cm.
 
Mahtavaa! Kiitos Anni86! Tää on suorastaan kultakaivos, jopa 90 cm pitkiä lahkeita! Ihanaa että joku ajattelee meitä pitkiäkin! :D
Enkä valita hinnasta yhtään, suomalaista työtä ja sopivilla lahkeilla! <3
Lupaan kertoa kaikille ylipitkille ystävilleni tästä kaupasta kun he tulevat raskaaksi! ;D
 
Takaisin
Top