Äitiysvaatteet?

Netistä löytyy paljon, mutta itse en tykkää tilata, kun koot menee aina pieleen. Henkka Maukka taitaa olla ainut, kun Lindexkin lopetti. Kaphallista en oo varma. Stockalta kait myös löytyy. 
 
Hirveen kalliita noi mammavaatteet ku netistä niitä eilen kattelin..väh. 50€ jotkut farkut..suurin osa yli 60€..Ihan hirveen hintasia ainaki ne mitä mä löysin, ei oo mulla varaa sellasii ostaa![&:] Tilasin sit H&M:ltä kahet housut, toiset ei kyl varmaan mulle mahdu mut toivottavasti toiset menee..ku mulla oikeesti loppuu housut!Onko muilla samoja ongelmia?Ku olen suoraan sanottuna läski jo ennen tätä raskauttakin, no nyt sit viel vaikeempi housuja löytää..
 
Joo mä ja kanssa eilen kattelin noita mammavaatteita netistä ja meinasin pyörtyä kun näin hinnat. Mulla on kanssa jonkin verran ylipainoa, mutta mä onnistuin karistamaan 15 kiloa noin puolessa vuodessa, jotenka mä toivon että muutamat housut jalkaa mahtuvat sitten kun maha rupee lisää pyöristymää. En mä laiha ole vieläkään, edelleen on sellainen 10 kiloo liikaa ja kaikki tossa mahan kohdalla tietysti [:(]
 
Mitenhän huuto.netin kaltaiset paikat... Meinaan että jos käytettyinä meinais yrittää ostaa. En ole kyllä itse asiassa käynyt vielä itse kuikuilemassa, täytyykin alkaa selvittää ensi tilassa. Sillä toden totta, kalliita ovat uusina kaupoista ostettuina. Ja kuitenkin haluaisi vaatteita, jotka eivät näytä hirveiltä säkeiltä ja ennen kaikkea, joissa olisi hyvä ja omanlaisensa olo. Mä raportoin sitten, mitä siellä huutonetissä selvisi...
 
En nyt varsinaisesti ole ehtinyt tässä ajassa syvätutkailla huuto.nettiä, mutta piti tulla puhkumaan innostusta heti ensisilmäilyjen jälkeen: jos hyvin käy, sieltä saattaa saada vaikka mitä tosi sopuhintaan. Monet myyvät kamppeitaan paketteina, ja yhdessä paketissa voi olla useammat housut ja pusero. Joku paketti on siellä just menossa suunnilleen 30 euron hintaan. Että jos käytetty kelpaa, varmaan tsekkaamisen arvoinen paikka. Väliaikatiedotus päättyy, minä palaan sinne nyt takaisin [:)]
 
Mä kävin eilen paikallisella kirpputorilla ja löysin H & M:n äitiysfarkut, hinta ei ollu kun 2,5 euroo. Oli ihan pakko ostaa [:D] 
 
Jyväskylässä ainoa liike on H&M. Lindex ja Kapphall ei myy äitiysvaatteita puhumattakaan mistään perus anttiloista, citymarketeista tai prismoista. Sitten on joitakin lastentarvikeliikkeitä kuten Junior, mutta hinnat on niiiin älyttömiä ettei mitään mahkuja. 120e oli polveen asti ulottuva farkkuhame, en ostas ees normivaatteena niin kallista hametta saati sitten tollasta "kertakäyttöstä"

Mutta mä olenkin jo ekalla raskauskerralla tyytynyt käyttämään ihan normi vaatteita, mut vaan vähän joustavampia. Kahdet hennesin mustat kangashousut oli lempparit, niissä oli leveä vyötärö joka oli tarkoitettu kaksinkerroin taitettavaksi mutta mulla hyvin peitti puolet mahasta ja housut pysy jalassa. Jotkut aerobik housut ne oikeesti oli.

Sit oli yhdet hennesin äitiys lappufarkut mitkä oli vähän "hienompiin" tilaisuuksiin ja kotona vedin ihan vaan olohousuissa. Kun ei vaan ollu mitään kivoja äitiysvaatteita ja mitä nyt kävin hennesillä niin eipä näkynyt taaskaan kuin jotain 70-luvun järkytys kuoseissa olevia väreillä ylikyllästettyjä tunikoita.

Eli siis saapa nähdä mitä sitä tällä kertaa vetää päällensä kun maha alkaa kunnolla kasvaa
 
Heips. Mä myös tuskailin, kun kaupoilla viime viikolla pyörin. Ei siis mitään kivoja vaatteita. Ei Hesassakaan muita kohtuuhintaisia kauppoja ole kuin Hennes. Huuto.netistä ostin just kahdet Henkan äitiysfarkut 40 eurolla (molemmat yhteensä sisältäen postikulut). Odottelen niitä nyt postista. Toivon vain että sopivat jalkaan... Henkalla kannattaakin sen verran käydä sovittelemassa, että oma koko varmistuu. Sitten voi vähän turvallisemmin mielin ostaa huuto.netistäkin.
 
Tällä hetkellä Henkan vaatteet ovat kyllä mielestäni aika "tavallisia". Ei siis mitään 70-luvun hirvityksiä, vaan ihan peruskamaa. Sopii ainakin mulle. Ja kohtahan tulee varmasti kevätmallisto kauppoihin =)
 
Minä olen sukulaisilta keräilly vanhoja isokokoisia vaatteita ja ostanut ihan tavallisia housuja, joissa on hyvä, venyvä resori. Niillä aion pärjätä mahd. pitkään ja sitten ostan joitain mammavaatteita, jos tarvitsee. Tulee halvemmaksi, varsinkin kun niitä äitiysvaatteita pidetään vaan sen pari-kolme kk ja sitten ne jo jää varastoon homehtumaan. Ei kannata niihin omaisuuksia pistää.
Tietenkin varmaan pitää ostaa sellaiset vähän siistimmät vaatteet ihan äitiysvaatemallistosta, jos tarvii joissain juhlissa ym. mutta noi sukulaisten vanhat isot vaatteet menee ihan hyvin kotikäytössä.
 
Mä ostelin mammavaatteet H&M:ltä yms vastaavista housut lähinnä tartti olla mammamallistoa mut paidat ny pystyy ostaa iha normimallistosta, esim tunikat menee raskauden ajan ja muitakin ku kattoo vaa sellasen mallin.
Imetyspaidat on sit taas oma lukunsa.
liivit, mulla on aika iso rintavarustus eikä toivoakaan et mulle olis käyny mitkää muut ku Triump:n liivit.
 
 
Minä olen katsonu äitiysvaatteita H&M :ltä eipä niitä muualta taida paljon saadakkaan[:)] Pitäs mamma housut käyä ostamassa ku omat alkaa puristaan!
 
Kun Lindex sulki mamma-linja ei paljon vaihtoehtija jäänyt. On tietenkin erikoistuneet kaupat, mutta niissä hinnat ovat taivaassa.
Zarassa on Zara-Mom maalisto, mutta ainakin Turussa se on tosi suppea.
KappAhl:ssa on kivasti paitoja, jotka ovat vatsan kohdalla aika löysiä mutta hyvän näköisiä. Mulla on kans se housuongelma, niitä tarvitaan ehdottomasti mamma-maalistosta, kaikki muu menee tavallisina, vähän isompina
 
Niin no munkin piti käydä rintaliivejä ostamassa ihan erikoisliikkeestä kun yht'äkkiä tissit turposi 3 kuppikoon verran. Ei mitään mahdollisuuttakaan ostaa mitään normirintsikoita tavallisesta kaupasta, pakko olla erityisen tukevat liivit, kun en ennenkään ole ollut mikään pienirintainen...
 
Kesportista löysin ihan perushousuja joissa iso vyötärö ja tosi venyvä resori, hyvin varmaan menevät vielä jonkin aikaa ja sitten on kai jo pakko ostaa mammahousuja. Äidiltäni sain isot vanhat farkkuhaalarit, joita se on itsekin käyttänyt pikkusiskoani odotellessa, ovat tosi kivat!
 
KappAhlista voipi isojen tyttöjen mallistosta löytyä. Mulla ihme kyllä pitkälti mahtunut entiset vaatteet..ja puoliväli jo kuitenkin menossa. [:D] Triumphin MAmabel-kalsarit on paras ostos sitten...hmm..talomme oston [:D][:)]
 
Huuto.netistä kannattaa katsoa äitiysvaatteita :D tai ihan vain kirpparilta. Itse ostin Bebe kaupasta housut ja paidan, olivat kyllä ihan sika hintaisia.
 
On kalliita nuo mammavaatteet, mutta kerron kavereiden kokemuksesta että kannattaa ainakin joihinkin housuihin tai mammavyöhön/masutuubiin panostaa!!! Paras ystäväni oli itsepäinen ja piti vaan löysiä housuja, alavatsa repesi hirveille arville! Myös toinen tuttuni sai kärsiä kunnon raskausarvista kun ei halunnut mammavaatteita ostaa. Eihän ne tietty raskausarpia kokonaan estä, mutta on tärkeää tukea isonevaa vatsaa :)
 
Itse ostin pari masutuubia huutonetistä, hintaan 9e. Housut tilasin missy-momista, hirmu kalliit mutta yhdet tahdon kuitenkin. Huonosti on mammavaatteita liikkeissä täällä Espoossa :(
 
Viikkoja vasta 13.. entisiin farkkuihin en enää mahdu.. oon ostanut kahet uudet farkut, joista enää toiset menee päälle.. Huoh.. Onneks tykkään käyttää verskoja.. =) Äijä kyl ei tykkää siitä.. Ihan sama mihin mennään, ni mulla on verskat... En viel uskalla mennä ostaan mammavaattei.. Oon vähän taikauskonen.. Vaatekaupoissa oon yrittäny vilkuilla mammaosastoille, mut en oo sinne uskaltautunut menemään..=)

Koetan verottaa siskoni vaatekaappia.. Josko sieltä muutamat housut liikenisi..=)
 
Maam80, Isossa Ompussakaan ei taida mikään muu liike myydä mammavaatteita kuin H&M? Eikä nyt tuu kyllä mieleen mistä Sellosta löytyisi... Onko noilla muillakaan ketjuilla (Lindex, Kapphal, Seppälä) mammavaatteita enää lainkaan?
 
Kyselin just noista. Lindexistä ja Seppälästä, ja ei ole (Sello). Eikä H&M:ssäkään! Sanoivat että Kappahl on myös lopettanut mammavaatteiden myynnin. Enää ei ole kuin "isojen tyttöjen vaatteita" eikä ne aja  samaa asiaa ollenkaan[:@] (vatsan tukeminen sen sijaan että piilottelisi). Ajattelin netistä tilata itselleni joululahjaksi mammahousut, mutta ne on ihan hirveän hintaiset (esim missymom halvimmat 59.90) Typerää, eikö ihmiset muka tee enää lapsia?? [>:]
 
Takaisin
Top