Äitiysvaatteet?

Kiva, kirjoittelen nyt joka ketjuun
 
Sellon H&M:ssä ei taida olla edes isojen tyttöjen osastoa. Ainakin ennen ei ollut. Ompussa on, samoin löytyy äitiysvaatteita jonkin verran (H&M). Aika jännä, että mallistoja ei enää oo. Joskus joutui oikein katsomaan mitä vaatteita sitä katseli, kun oli eksynyt mammaosastolle. Tosi harmi. Voi vaan kysyä, että miksi ne on poistettu just nyt, kun me oltais niitä tarvittu. [;)] 
MissyMom, sieltä tosiaan löytyisi housut. Olisi vaan kiva kokeilla ensin.
 
Totta, missään ei nykyän myydä äitiysvaatteita. Esim Forumin H&M:ssä ei niitä myydä vaan jossain aleksanterinkadun liikkeessä. Itse ajattelin USA:sta tilata (Maksaa vähemmän kuin Suomen vaatteet) [:D]
 
Ite tilasin h&m:stä, koot oli oikeet vaik aluks epäröin että uskallanko tilata. Ja ei ollu edes pahan hintasia, satasella sain tosi nätit farkut, kolitsihousut, 2 pitkähihasta paitaa ja 2 toppia, ja taisin vielä ison paketin sukkia tilata samassa paketissa :) Eli ei mun mielestä ainaka kalliita ja kootkin osasin tilata oikeat :)
 
Heips!

Itsellä ei vielä ole ajankohtaista äitiysvaatteiden ostaminen, mutta pisti Elloksen (www.ellos.fi) sivuilla silmään että siellä myydään äitiysvaatteita!!

Maajo
 
SELLOSTA! löytyy kyllä äitiysvaate osasto H&M:stä ihan varmasti... 2krs. Itse olen ostanut sieltä alusta alkaen äitiysvaatteita, ja katonrajassa vielä lukee isolla, Äitiysvaatteet tjs. :)
 
Heippa,
Jna, tarkoitin tekstissäni, että Sellon H&M:llä ei taida olla isojen tyttöjen mallistoa myynnissä. Sellon mammavaateosastosta en tiennyt. Joskus olen vain kuullut juttua, että isojen tyttöjen malleja ei Sellossa olisi, tosin kuin Ompussa. [:)]
 
Minusta yleisesti h&m:n äippävaatteet ovat aika surkeita. Ainakin jyväskylässä on onneton valikoima. Sen sijaan o.z baby oli todella positiivinen yllätys. Farkut todella hyvän mallisia/laadukkaita. Ostin kahdet joista toiset maksoivat 24.90e ja toiset alle 40e. Edes hennesillä ei ole noin halpoja. Niin ja siis normaalihinnat, ei alet. Muutenkin hyvännäköisiä, nuorekkaita värejä ja malleja. Suosittelen jkl:n lähimaastossa asuville.
 
Mamalicious:n farkut ainakin Oulussa erikoisliikkeessä 24,90 eli ei hinta päätähuimaa ja malli on tosi mukava. Ja palvelu oli ekakertalaiselle aivan loistavaa.
 
Hei,

hyvä tietää että OZ Baby myy äippä vaatteita, en muuten muistanutkaan... Ja se on totta että H&M mamma vaatteet on surkeita ja sitä paitsi tämän vuoden mallisto on todella tylsä! Ja sitten niitä vaatteita on kaikilla! Tukholmassa käydessäni huomasin että Vero Modalla on Mama-mallisto, mutta en tiedä onko rantautunut Suomeen? En huomannut käydä kyselemässä, täytyy ottaa selvää...
 
Heip,

mä olen ostellut vaan leveeresorisia pöksyjä ihan normiosastoilta, ja legginsejä, joiden kanssa sitten tunikoita, pitkiä paitoja ja mekkoja. Tällä hetkellä vaatteiden materiaalit ja mallit on sellasia, että ihan jokapaikasta löytyy "mammamallisia" paitoja ja mekkoja :) Masun tukemisongelman olen ratkaissut -ah, niin viehättävillä- tukialkkareilla [;)]
Ostin parit oikeatkin mammahousut H&M:lyä, mutta varsinkin istuessa ne alkaa tosi helposti painaa masua alhaalta. Toisilla housuilla sain mahan autossa istuessa tositosikipeeksi :( En ole niitä sitten enää käyttäny lainkaan.
 
Mulle kävi niin että kun tavalliset farkkuni alkoi painaa (olivat vero modan kokoa 40) marssein henkalle ja ajattelin, että kyllä nyt raaskin ostaa kunnon mammafarkut, joita voin sitten pitää. Otin sitten sovitukseen kokoja 40 ja 42, koska moni on sanonut, että on sopinut sama koko kuin aiemminkin. No eipäs sitten käynytkään niin.. yhdet 42 koon farkut meni jalkaan, mutta ei tuntunut mukavalta. Kyseisessä kaupassa oli vaan yhtä mallia kokoa 44, joten testasin sitä. Se ei noussut ees ylös asti, vaan jäi tohon reisiin jumiin. Siitä sitten sen verran harmistuin, että annoin olla... Ostin kyllä sieltä sitten lohdutukseksi äitiysmallisen farkkuhameen, joka oli kokoa L ja on hieman reilu. Eniten huvittaa se, että nyt on päällä siskon vanhat H&M mama -malliston äitiysfarkut kokoa 36-38... Toki nämä nyt eivät loppuun asti mahdu, mutta kuitenkin..
 
Esprit onlinen äitiysvaatteita ihastelin, mutta siellä on sitten hinnatkin paikallaan. Toisaalta Espritillä on sitten myös laatu kohdallaan..
 
Kevätterkuin,
Piupau
 
Oz-babyssä kävin katselemassa ja oli ihan kivoja vaatteita, nyt aika paljon alennuksessa halvalla. Mutta en viitsinyt vielä ostaa kun menee ihan normi vaatteet hyvin päälle vaikka kohtu tuntuu jo vatsan läpi. Hypistelin vaan...
 
Hennes on kyllä oikeastaan paras ja ainoa. oon kans oz-babys käyny kattomas ja sillon oli kyl alennuksi mut silti hirmu kalliita. Ellokselta olen pari paitaa tilannut mutta  koot vaihteli hirveesti ja kasvavia rintoja ei oo otettu huomioon ollenkaan.

 
Mun kanssa ostettava kohta äippävaatteita, on mulla yhdet farkkulegginsit kaapissa tähän välivaiheeseen kun äippäfarkut on vielä liian isot. Yritän muutenkin mennä kesän tunikoilla ja legginseillä ja hameilla jos vaan on lämmintä.
 
Moi SannaKoo!

Vatsan ja kohdun kasvu on yksilöllistä. Mulla toinen tulossa ja silloin kuulemani mukaan vatsa tulee aikaisemmin näkymään ja ilmeisesti mulle kävi juuri niin. Ekalla lääkäri käynnillä todettiin että mun kohtu on viikkoihin nähden suurempi... Aamuisin vatsa on ihan ok vaikka selällään kohtu pullottaa ihan selvästi kuin ilmapallo olisi vatsassa. Illalla tosi turvoksissa ja tuntuu että tiukat vaatteet ahdistaa. Muistan että esikoistani odotellessa mulle tuli kunnon masu 5-6kk aikoihin. Riippuu toki siitäkin kuinka hoikka on.
 
Mä hankin jo viikolla 12 äitiysvaatteet. Sen verran rupesi farkut kiristämään ja alkoi olla sen takia huono olo töissä. Nyt on niin hyvä olo, kun ei mistään kiristä. Mun vatsa näkyy jo, mutta vaatteet vähän peittää sitä, ettei niiden alta niin hyvin näy.
 
Heips SannaKoo!

Mä en ole vieläkään hommannut mammavaatteita kun mahdun edelleen entiseen vaatteisiin, saas nähdä miten käy kuhan maha vielä alkaa kasvamaan entisestään. Mahaa minulla on ennestäänkin niin vauvamaha alkaa tuleen nyt vasta näkymään.
 
No mä toivon pärjääväni jopa kesän yli vaan sillä, et ainoastaan farkuista luovun tai hankin isompia, kun ne nyt yllättäen puristaa ja ahistaa.

Onneks on mahaa ennestään, niin pieni saa olla tuolla makkaroiden seassa "turvassa" maailman katseilta, ja tosiaan sit ei ehkä tarvii ihan heti ostaa mammailu vaatteitakaan :)
 
Tässä keskustelussa joku aiemmin pohti, että onko Vero Modan Mommalicious (??) ollenkaan Suomessa lanseerattu, ja vastaus on, että on. Eilen käydessäni Kampin keskuksen (Hki) Vero Modassa näin ilokseni yhden ison nurkkauksen mammavaatteita! Eivätkö tosiaan olleet hinnalla pilattuja, ja näyttivät tosi kivoilta! :)
 
Takaisin
Top