Äitiysvaatteet mielessä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja I&<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä Sobeaa saa? Katselin niitä itsekin joskus, mutta en raskinut ostaa.

En oikein vielä tiedä :D Pitänee selvittää asiaa! Olisikohan jossain nettikirppiksellä tai sitten niiden sivuilta varmaan ainakin saa tilattua. Ne on kyllä pakko saada ja niitä voi käyttää myös raskauden jälkeen <3

Mä kävin h&m ostamassa 2 äitiyshousut 2 kk sitten ja nyt ne toiset puristaa niin paljon että ei niitä voi käyttää :( housu ostoksille joutuu lähtemää. Vaikka myyjä sanoi että koko raskauden läpi voisi pärjätä niillä housuille, mutta ei ainakaan mun kohdalla. :(

Housukoko kyllä saattaa vielä muuttua.. Mie aikanaan ostin yhet just sopivat housut ja yhet sit kokoa isommat. Kyllä vikalla kolmanneksella sai siirtyä niihin isompiin kun lantio lähti kunnolla levenee.

Mammafarkut olleet täälläkin käytössä jo hyvän aikaa jo alusta asti olleen turvotuksen vuoksi. Kaiken turvottelun yhdistelmänä nyt (vk 14+3) vatsa on turvonnut jo siinä määrin, että työvaatteiden kanssa on jo ihan kunnolla miettimistä ja käytävillä liikkuessa ryhdissä (vatsa sisäänvetäen) pitämistä. Eilen kävin myös ostamassa ekat uudet liivit ja järkytyksekseni myyjän kanssa päädyttiin 4(!!) kuppikokoa normaaleja isompiin. Huh. :D

Tällä viikolla on tavoitteena kertoa raskaudesta pomolle, mutta vielä toivoisin muutaman viikon lisäaikaa muutamissa työhön liittyvissä tilaisuuksissa ym.

Ootteko löytänyt hyviä paitayhdistelmiä vatsan piilotteluun?

Syksynvalo, parhaita piilottelupaitoja on miesten collaripaidat ja hupparit. Sain viimeeks ison mahani vielä rv28 piilotettua löysä t-paita ja iso huppari -yhdistelmällä :) valitettavasti kaikki naisten paidat alkaa paljastaa mahan aika aikaisin :D

Mä käytän yleensä tiukkaa toppia alla ja löysempää paitaa päällä. Peittää vatsan joo, mutta toisaalta nokkelampi tajuan että yritän piilotella :D Paksut hupparit on aika hyviä ku niissä vetoketju kupruilee muutenkin, mutta niissä tulee kuuma!

Mulla yleensä kans aina pitkä toppi ja löysempi paita päällä, ihan jo siis ennen raskauttakin. Et sen perusteella ei mun raskautta onneks kukaan voi arvailla :)

Joo noi hupparit oli tosi hyviä marras/joulukuussa :D onneks ei enää tarvii yrittää peitellä, eikun vaan tiukkaa paitaa päälle vaan :p

Takaisin