Äitiysvaatteet mielessä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja I&<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla iski eilen paniikki kun illalla en saanut omien farkkujen nappia kiinni, turvotus oli ihan törkeä. Ja viikkoja kasassa huimat 5+6. Mutta siis ihan selkeästi näytin illalla raskaana olevalta.

. Nyt aamulla taas melko normi olo, mutta pelottaa kun anoppi on tulossa käymään iltapäivällä. Se on semmoinen vauvahaukka, huomannut monien raskaudet jo tissien muuttuneesta koosta, vaikka nämä henkilöt itse vasta juuri saaneet tietää raskaudesta. :D Että pitäisköhän varmuuden vuoksi laittaa ne mammahousut tänään, että ei tarvitse nappi auki kuljeskella. Se saattaisi olla vähän paljastavaa...

Mukavaa etten ole itse samankuuloisen ongelman äärellä :D Toimisko mekko jos et halua vielä äippähousuja käyttää? Tai ainakin löysä paita?

Mun pitäs vissiin kans ruveta miettiin noita äippähousuja ku omista housuista napit painaa niin pirusti, varsinki jos istuu. Noh, oonki pitäny vähä pitempää paitaa ja nappia auki mutta eilen ku menin hakeen pikku kaveria päiväkodista niin huomasin siinä sitte pihalla ku juttelin hoitajan kanssa että ei hitto, mähän aukasin autossa myös vetskarin, ei ihme että meinaa housut valua! Jospa ei ois kukaan katellu napaa alemmas!:hilarious:

Välillä ihan järkky turvotus! Harmi vaan että se ei näytä vauvamasulta vaan ihan puhtaasti siltä niinku oisin syöny jouluna naapurinki kinkun o_O

Mun pitäs vissiin kans ruveta miettiin noita äippähousuja ku omista housuista napit painaa niin pirusti, varsinki jos istuu. Noh, oonki pitäny vähä pitempää paitaa ja nappia auki mutta eilen ku menin hakeen pikku kaveria päiväkodista niin huomasin siinä sitte pihalla ku juttelin hoitajan kanssa että ei hitto, mähän aukasin autossa myös vetskarin, ei ihme että meinaa housut valua! Jospa ei ois kukaan katellu napaa alemmas!:hilarious:

Välillä ihan järkky turvotus! Harmi vaan että se ei näytä vauvamasulta vaan ihan puhtaasti siltä niinku oisin syöny jouluna naapurinki kinkun o_O
Ai että mä nauroin! Mäki näytän leksi siltä et oon vetäny naapureitten kinkut! :D kävin tänään vähän kaupoilla mut kyllä se taitaa niin olla että seuraavat vaatteet on haettava ihan mamma puolelta.. :D

Ai että mä nauroin! Mäki näytän leksi siltä et oon vetäny naapureitten kinkut! :D kävin tänään vähän kaupoilla mut kyllä se taitaa niin olla että seuraavat vaatteet on haettava ihan mamma puolelta.. :D
Joo kyllä naurattaa muakin kun se sama kinkku on päätyny mun lautaselle :D

Mä en jaksais lähtee shoppaileen, onneksi on netti!:grin

Ja ihanasti läheiset ajattelee mun linjoja! Mulla on synttäripäivä niin oon saanu leivoskirjan (pakko testata kaikkea!) ja kaks suklaarasiaa:p

Kävin ostamassa housut, kun oli pakko. Normit ei enää mene kiinni -> pysy jalassa ja vanhat mammikset ei pysy jalassa.

Täytyy varmaan itsekin käydä ihan pian ostamassa mammahousuja,kun matalavyötäröisetkään eivät kauaa armoa anna... Ja kiitos Arlaingman tuosta zalando vinkistä, täytyykin käydä kurkkimassa :)

Minä tilasin Me&I mustat housut, joissa on hyvin joustava ja matala vyötärö. Ajattelin, että saavat toimia nyt alkuun hyvin mammahousuina. Muuten varmaan hankin yhdet farkut ja yritän pärjää niillä ja leggareilla.

Kiitos Zalando vinkistä! Espritillä on myös kivoja äitiysvaatteita. Ja H&M imetys t-paidat oli hyviä jo raskausaikana.

Mulla tuli parit farkut tosiaan tuolta ja en viikkoon oo ees harkinnu muita housuja, aivan tosi hyvät! Ihanaa kun ei purista mut näyttää ihan normi farkuilta!

Hellou! Mulla on nyt 13+0 ja normi housuissa on menny vielä vaikka nappi auki oon aina kun joutuu istuu :D turvotusta tai lihomista on tullut 300g viime kerrasta kun eilen neuvolassa kolmatta kertaa oltiin :) äippä housuihin on pakko varmaan kohta siirtyä. Nyt oon kyllä ollut töissäkin urheilu housuissa ja hipparissa kun ovat mukavat päällä. Onneksi on liikkuva työ niin asiaa ei kukaan ihmettele ja muutenkin sporttinen tyyli ;)

Mulla on viikkoja 10+1 ja nyt nämä viimeisetkin normihousut painaa niin pahasti et masuun sattuu:dead: pitää siis suunnata vaateostoksille! Ja pari tunikaakin pitää ilmeisesti ostaa että saa peiteltyä töissä vielä jonkin aikaa:nailbiting:

Minä olen kulkenut tämän viikon pitkästä aikaa housuissa hameiden ja mekkojen sijaan. Ostin love2wait:n jotkut superjoustavat farkut. Vanhoihin henkkamaukkoihin verrattuna noissa on kiva, kun vyötärön takaisassa on kiristyskuminauha niin pysyvät jalassakin. :) vatsan peitto trikoon saa myös kätevästi käännettyä alas. :) Tarkoitus oli ostaa Mamaliciouksen jotket raskauden jälkeisfarkut, joissa on resorit sivuissa, mutta niitä oli vain mustina. :(

Muokattu viimeksi:
Minä niin haluan sobean raskaus housut velour kankaalla <3 ei vitsi ne on niin ihanat!

Takaisin