S Shakira Näppärä viestien naputtelija 29 kesä 2011 #41 Kandee pyytää se lorukirja, se oli ainaskin meillä ihan hittikirja (olis varmaan vieläkin mut se on purtu ja revitty ihan riekaleiksi). :) Merethe khihihihih onkohan toi joku merkki, että ne kondomit puuttuu ja liukuvoidetta tuplana? ;)
Kandee pyytää se lorukirja, se oli ainaskin meillä ihan hittikirja (olis varmaan vieläkin mut se on purtu ja revitty ihan riekaleiksi). :) Merethe khihihihih onkohan toi joku merkki, että ne kondomit puuttuu ja liukuvoidetta tuplana? ;)
M Merethe Oman äänensä löytänyt 29 kesä 2011 #42 No voihan se jokin merkki olla mutta mä oon ainakin tällä hetkellä varma siitä että toista ei tule muutamaan vuoteen :)) Tää on kyllä ollu oikein kokemus olla raskaana :) Mut päivääkään en kadu vaikka huonoja päiviä on :)
No voihan se jokin merkki olla mutta mä oon ainakin tällä hetkellä varma siitä että toista ei tule muutamaan vuoteen :)) Tää on kyllä ollu oikein kokemus olla raskaana :) Mut päivääkään en kadu vaikka huonoja päiviä on :)
T t t Vauhtiin päässyt keskustelija 6 heinä 2011 #43 Tänään kolahti postilaatikkoon se puuttuva lorukirja.