Äitiyspakkaus

Onneksi me kaikki ollaan erilaisia eikä mielipide asioista voi kiistellä! Ois tää maailma tylsä paikka, jos kaikkilla ois samanlainen maku.
 
Niinhän se on. Eilen olikin keskustelu tuolla naamakirjan puolella 2011 mammapakkauksesta :)
 
kyl mäkin sen vanhan otin - en usko että olis saanu ees uutta kun juuri julkaistu, kerran vanhat jaetaan ensin pois:) kumpikin oli ihan sieviä
 
Joo kyllä meillekin ihan kelpasi tuo "vanha" pakkaus. Hyvin vähän tulee niitä vaatteita käytettyä mitä sielä on; mutta juurikin nämä: lämpömittari, pyyhe, makuupussi, kynsisakset, välihaalari ym.  on ihan huppuja!
Meillä esikoisella vieläkin käytössä tuo makuupussi vaunuissa; melkeimpä heti (parin viikon ajan pidin vaunukoppaa vaunuissa) otin kopan pois ja laitoin vaan makuupussin tilalle; tuli lisää tilaa ja  oli mukavempi niin. emoticon
 
Tänään saatiin vihdoin kelan hommat hoidettua ja nyt on äitiyspaprut siellä :) ne sano et kannattaa varautua siihen et menee n. kuukaus et tulee se kirje et voi hakee sen paketin. Mutta se 2011 paketti sieltä nyt tulee, virkailija sano että se jo jaossa vaikka kelan sivuilla puhuttiin toukokuun alusta. Mutta ehkä täällä pkseudulla ne meneekin nopeemmin. On siinä uudessa paketissa hyvätkin puolensa vaikka joistain jutuista tykkäsin enemmän vanhassa. Mutta samapa tuo, tulee kumpi tulee kuhan se on jompikumpi :D
 
Tulipas se äitiyspakkaus nopeesti, päätös tuli kelasta maanantaina ja eilen saapui pakkaus. Mieli ois tehnyt tämän vuoden mallia, mutta otetaan tämä viime vuoden versio ilolla vastaan. Eipä sitä kaupasta 140€ noin paljoa tavaraa saisi millään!
 
olettekos te jotka olette saaneet 2010 pakkauksen huomanneet virheitä pakkauksessa? Vai olenkohan mä vaan nyt saanut jonkun jämä pakkauksen.. Huomasin että mulla esim. potkuhousut mitkä merkattu kooksi 50 (oli mätsäävä bodykin siihen) on n. 10cm pidemmät lahkeista kun potkuhousut mitkä merkattu kooksi 60. Ja pakkauksessa oli kahdet valkoiset puolpotkuhousut, toiset kokoo 60 ja toiset 70 ja mulla ne on tismalleen samankokoset keskenään.. ja organic cotton malliston paita ja verkkarit oli kokonaan ilman kokomerkintää... Oli vielä muitakin tollasia juttuja, mutta en nyt tähän hätään muista mitä kaikkea..

Katselkaahan niitä pakkauksianne ja kertokaa onko kellään muulla samoja vikoja ollut. En jaksas nähdä sitä vaivaa että palauttasin ton ja odotan sit ikuisuuden et saan uuden tilalle, mutta tulee tässä vähän höynäytetty olo kun paketissa noin paljon vikoja
 
Mulla myös oli vähän vikoja pakkauksen tuotteissa. Koot taisivat olla ihan oikeita, ainakaan en huomannut mitään, mutta kun kääntelin vaatteita nurinpäin pesua varten niin useemmasta huomasin, että saumoissa oli reikiä. Olikohan lanka loppunut kesken tai kone ommellut väärästä kohtaa, mutta ihan sormen mentäviä reikiä löytyi.

Tuli kyllä semmoinen olo ettei kovin laadukkaita vaatteita ole tai tosiaan ihan jämät koottu viimesille.

Vaatteiden vaihto onnistui kyllä hyvin. Pakettiin vaan ja lähimpään postilaatikkoon "asiakaspalautuksena". Uudet, ehjät vaatteet tuli ihan viikossa kotiin.  Palautusohjeet löyty sieltä pakkauksesta, itse ne jo hävitin kun sain jo hoidettua :)
 

Viallisia tuotteita pakkauksessa?

Jos saamassasi äitiyspakkauksessa on viallisia tuotteita, ne voi palauttaa asiakaspalautuksena maksutta. Viallisen tilalle saat uuden, ehjän tuotteen. Palauta viallinen tuote osoitteeseen Reima Oy, Jämintie 14, FI-38700 Kankaanpää. Kirjoita kuoreen merkintä "ASIAKASPALAUTUS".



Tässä ohjeet mitä kelan sivuilta löytyi :)

 
Meille tuli tänään äitiyspakkaus kun viivyttelin sen hakemista muuton takia..Saatiin siis 2010 vuoden malli josta oon tyytyväinen mutta jotenkin  sitä toivois enemmän että siellä olis pikkasempia vaatteita ku niitä pikkasia on aika vaikee löytää siis jotain 50 cm... :) ne koot oli joo aika mielenkiintoset ku siellä oli yks potkupuku mikä oli 50 cm mut oli isompi melkein ku 70 cm :D
 
Mauno1: joo siis se potkupuku mikä on sellanen luonnonvaalea ja ompeleitten sävy muuttuu? Hämmästyttävää kyllä miksi ihmeessä se on merkitty kooksi 50 koska se on kyllä kaikkea muuta :D kokeiltiin sitä just siskon puol vuotiaalle tytölle ja se oli hänellekin liian iso ja typy käyttää 68-74 vaatteita :D 50cm my ass..
Ainoo mikä mua oikeestaan harmittaa tossa 2010 paketissa on se sininen makuupussi. On aika poikamainen jos tuleekin tyttö.. Joku neutraalimpi väri ois ollu kivempi. Mutta ajattelin että varmaan ompelen toisen makuupussin niin ei toi nyt mikään maailmanloppu ole :)
 
miiiman kanssa samoja kummastellaan täällä: se viisikymppiseksi merkitty potkupuku oli yli 10cm pidempi kuin toinen meiltä löytyvä 50-potkupuku! Ihan valtava!! Ja kun se setti oli pakkauksen ainoa viisikymppinen asu, niin aika outoa. Uudessa paketissa onkin sitten muistaakseni 6 vaatetta enemmän koko 50 (ja vastaavasti vähemmän seiskakymppisiä). Tuosta makuupussista en pidä minäkään, oli lapsi tyttö tai poika, niin se pesuaine-hammastahna-sininen on kammo, mut eiköhän lapsi nuku siinäkin :) Muutamista vaatteista tosiaan puuttui kokomerkinnät ja monissa ne oli päin honkia, mutta eiköhän sitä vauvaa pyöritellessä nopeasti opi "näkemään" mitkä on nyt sopivia vaatteita.

Olishan se ollut ihana saada se 2011 pakkaus, mut olen erittäin tyytyväinen pakettiin ja siihen että moisen edes saa. Tattibody on ihana, pussilakana söpö, harjat ja kynsisakset ja muut hyödyllisiä...
 
Eilen pesin pakkauksen vaatteet ja tänään niitä narulta ottaessa ihmettelin niitä kokoja. Ovat osa kieltämättä aika mielenkiintoisia, bodyeissakin 60cm oli huomattavasti isompi kuin 70cm, mutta samapa tuo kun muuten ehjiä ovat, kyllä niille käyttöä on.
 
Täällä pyykkäiltiin tänään vauvapyykkiä... ilmaisesta ei kai saisi "valittaa", mutta yllätyin kyllä siitä miten monesta vaatteesta ekan pesun jälkeen törrötti lankoja sieltä täältä, joissain meni saumat kieroon ja muutaman kangas tuntui heti kättelyssä virttyneen lötröltä. Esim. siihen leijonapotkariin mahtuu tukevamminkin syönyt vauveli :D Tietysti parempi niin päin. Eipähän ne saumojen suoruudet tai kieroudet käytössä menoa haittaa, mutta näin oikein antaumuksella niitä pieniä ihanuuksia silitysraudan kanssa näprätessä huomasi kai pienimmätkin "virheet" :)
 
Oliko kenelläkään äitiyspakkauksessa viestiä että joitakin tavaroita uupuu mutta lähettävät ne kotiin postitse? Meiltä taisi puuttua muutama puku ja sitten kirjat yms.. eikä niitä ole kyllä vieläkään näkynyt postitse tulevan :))) Täytyisi varmaankin laittaa viestiä sinne mutta eipä se nyt mun maailmaa kaada vaikka niitä ei koskaan tulisikaan perille :)))
 
Merethe, multa puuttui kanssa se lorukirja, mutta enpä edes muistanut asiaa ennen kuin nyt muistutit... :)
 
Mulla sama juttu, eli se lorukirja puuttu. Luulis et se ois tullu jo ku koko paketinki sain jo varmaan kesäkuun alussa. mut sama juttu ku Minttuliinalla, eli olin jo unohtanu koko jutun :D
 
Mie sain pakettini ennen äitienpäivää... ehkä se lorukirja sieltä joskus tulee, ja jos ei tule, niin pitää alkaa runoilla itse ;)
 
Noo ehkä me pärjätään ilman sitä lorukirjaakin :)) Mut kaikista hassuin oli siinä mun laatikossa kun siinä oli se lista että mitä se paketti pitää sisällänsä niin meiän pakkauksesta puuttu kondomit mutta liukuvoiteta oli 2 kpl.. Mun miehellä oli hymy herkässä ja tokas : no eiköhän pistetä samantien uutta aluilleen...  Mun katse olis varmaan sen tappanu jos olis kyenny siihen :D Ei voi muuta sanoa ku nyt ainaski toimii toi liukupuoli :D
 
Takaisin
Top