Äitiyspakkaus

Me kanssa otetaan pakkaus. Viime viikolla pistin paperit menemään, että katsellaan ja ootellaan.
Kattelin kuvia pakkauksesta netistä ja ahihhiii kuinka somia vaatteita<3[:)]
Ja kun siitä laatikosta saa helposti ensisängynkin[;)]
 
Meille tuli pakkaus viime viikolla. [:)] Meni justiinsa se 2vk siitä lapun tulemisesta, kerettiin jo vähä ootella... [8|]

Minusta nuo vaatteet on ihan kivoja, ollaan iloisia kirkkaista väreistä. [:)]
Toppapuvusta; tuo kokohan ei oikeestaan vastaa sitä 68cm, hirmu iso tuo puku! Varmasti menee vielä ens talvenakin. [:)] Samoin tuo pussi, ollu siskojen lapsilla aina kovasti käytössä, käytetty sitte peittona tms, kun ei oo enää kokonaan lapsi sinne mahtunu.
Tosi iloinen olen kyllä, että tuommosen avustuksen valtio myöntää. [:)]
 
Pakkauksesta päätös Kelan sivuilla...postitettu tänään!!!!!!!!

Mä olen niin HÄPPI [:D] [:D] [:D]

Jennille kiitokset...marmatus auttoi [:D] ! Äitiysraha ja lapsilisäpäätökset tulee myöhemmin.

Mietin vaan, koskahan tuo paketti saapuu...kaveri saanut pakettinsa parissa päivässä, mutta nyt on tuo posti-hommeli päällänsä. Nettisivuilla luki, että pakettien toimitus Tampereen seudulla saattaa viivästyä...NICE. No, ei se mitään, kiva vaan tietää, että asiat etenee [:)]
 
Jeij! Tänään saapui Kelan kirje ja päätös äitiyspakkauksesta[:D]
Nyt vaan odotellaan postin ilmoitusta[:D][:D][:D]
 
Ainiin. Hain pakkauksen lauantaina postista, eli perjantaina tuli ilmoitus et sen voi noutaa[:)][:)][:)]

Oli kiva purkaa se oman äitini kanssa. Vaattet on ihan jättejä ja poikamaisia! Onneks mulla on valmiina jo pienempiä ja haalari myös [:)]
 
Ne on hirmu isoja ne vaatteet. Ja eivät tunnu vastaavan kokoja jos muihin hankkimiinsa vertaa. Katsotaan nyt, milloin meidänkin pikkulikka meinaa tulla ja minkä kokoisena, mutta jos tulee pienikokoinen tyttö, tai vaikka liian ajoissa, niin kyllä olisi syytä olla pieniä kokoja 50-56 cm olemassa..Ei tietenkään läjäkaupalla, mutta vaikka kasvaisikin ulos muutamassa kuukaudessa, niin onhan niille muutamille kuukausillekin vaatetta oltava...? [;)]
 
Mie oon ostanu muutaman asukerran 50-56cm kokoa. A) Ne on niin ihania, kun ovat pieniä vaatteita B) alkuun tulevat tarpeeseen. Sittenhän ne voi säilöä ja nuuhkutella kun vauva isompi [:D]
 
Mä en oo ostellu muita kun 50-60 sentin vaatteita, (niitä kyllä löytyy jo paljon, kun joka paikasta pitää ostaa, vaikka aina kiellän itteeni etten osta enää mitään kun lähden kaupolle) kun todellakin tarvii niitäkin, vaikkakin vaan sen pari kuukautta, mutta ei viiti vauvvelia hukuttaakkaan mihinkää isoihin vaatteisiin! [:)]
 
Ou jee!! Päätös tehty avustuksesta kahden viikon päästä pitäis viimeistään tulla. Tulis jo vaikka ens viikolla :) 
 
Olipas nopeeta toimintaa. Maanantaina tuli Kelan kirje päätöksestä ja perjantaina sain hakea paketin postista[:D] Miehen kanssa katottin paketin sisältö läpi ja sisälti kyllä paljon kaikkea kivaa. Aika paljon isoja kokoja, mutta pärjää pitkälle. Olen kyllä tyytyväinen tämän vuoden pakettiin, kannatti ottaa[:D] Tuli taas yksi etappi saavutettua kohti äitiyttä!!
 
Vihdoin ja viimein saapui kauan odotettu, suuri ja mahtava ä-pakkaus. Odottelee vielä postissa, mutta illalla haetaan. JEEEEEEEE!
 
Oih! Ihanaa! Juuri on äippäpakkaus purettu, tutkittu ja sisältöä yhdessä ihmetelty. Isi oli kyllä innoissaan isyyspakkauksesta. Tuossa omassa otsikosta siitä.

Mielestäni ihanan näköiset ja oloiset, kaikki vaatteet! Tärkeintä on kuitenkin se joka on vaatteiden sisällä!

Nyt pesukone pyörimään!
 
Täälläkin eilen purettu pakkaus! Ihan mun makuun oli vaatteet, joten eiköhän nuo käyttöön tule. Haalari vaikutti aika reilulta...katotaan, miten poju kasvaa, että missä vaiheessa vaatteet sopii. Ensikertalaisena on vaan niin vaikea arvioida...
 
Eilen illalla täälläkin ihasteltiin äippäpakkausta, olikin paljon kivempi livenä kuin kuvissa [:)]
 
ei mitään valitettavaa äitiyspakkauksesta. Käytii miehen kanssa läpi sen just äsken kummatki yhtä tyytyväisiä sisältöön. Muuta kuin että haalari vaan on liian iso ja paitoja ois voinu olla vähän enemmän.
No ne menee hankintalistaan.. kohta mä en kyl enää muista mitä pitää ostaa :/ onneks nyt sillei suurimmat on hankittu.
 
pakkaus haettu tänään !
Oli pari juttua joista en niin pitänyt, mutta suurimmaksi osaksi aivan ihania juttuja.
Siskon likka 6kk<3 oli kylässä tänään niin meni muuten purulelu testiin heti[;)][:D]
Tädin leluvarastot oli sen verran tylsiä että annoin toiselle sitten sieltä pureksittavaa.
Sen peitteen/pussin vaihdoin heti. Mun äidillä oli vaihtis,kun oli ostanut Reiman tehtaalta
sen saman sydänkuvioisen mikä oli viime vuoden pakkauksessakin. Niin tehtiin vaihtarit[:D]
 
En kyllä hetkeäkään epäröinyt pakkauksen ottamista. Paljon laadukasta ja tarpeellista tavaraa. Esikoisen (2004) pakkauksesta on tietty jotain tallessa myös. Erityisen innoissani olen kestovaipoista ja -liivinsuojista! Hienoa Suomi!
 
Takaisin
Top