Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iLa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla päivittyi nyt siellä Matkahuolto äppissä, että huomenna pitäisi saapua! ☺️ jännittävää!

Sain juuri saapumisilmoituksen! Mies pääsee iltapäivällä hakemaan paketin. Luin jostain Kelan päivityksestä että kaksi päivää sitten on ekat uudet paketit lähtenyt liikkeelle, eli taitaa olla nyt aivan tuuria että kumpi sieltä tulee 😄 en tiedä minä päivänä mun paketti on postitettu.. eilen se on siirtynyt Matkahuollolle mutta en tiedä lasketaanko se postituspäiväksi

Tänne tuli kans uus pakkaus, vaikka hakemuksen laittoi 11.8🤩

Mulle tuli vanha! 🥲 ja myös päivätty 25.8 eli oli nyt niin lähellä! No mutta tässä oli paljon sellaisia juttuja josta tykkäsin enemmän mutta se viltti olis ollut kiva!

Mut jos joku on kiinnostunut vaihtaa osan tuotteista niin oisi kiinnostunut 😊 esim voisin luopua kirsikkabodystä ja keltaisista housuista, ja toppahaalarista! Ja joistain muista myös jos vaihtokaupat kiinnostelee ☺️

Mulla tuli myös vanha, vuoden 2024 pakkaus 😣. Ärsyttää. Vaikka paketissa on jotain kivojakin juttuja niin pääsääntöisesti nämä värit eivät miellytä kun poika tulossa (kirsikka-sitruunabody, keltaiset- ja mintunväriset housut, terrakotan värinen body, pallokuosibody ym.) joku haluaa vaihtaa juttuja 2025 tuotteiden kanssa niin olen kiinnostunut. ☺️

Muokattu viimeksi:
Meidän pakkaus tuli tänään! Mut mies ei oo kotona niin lupasin odotella, et avataan huomenna yhdessä. Se kyl huutelee mun nimeä 🤣

Meille tuli uusi pakkaus ja tilauksesta saapumiseen meni useampi viikko. Mieluisia tuotteita meidän mielestä ja kiva fiilis oli, kun puoliso nappasi pakkauksen olalle kantoon lähikaupasta ja käveltiin kotiin avaamaan se yhdessä 😊

Takaisin