Äitiyspakkaus

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko jo tutustuneet vuoden 2019 pakkaukseen, jonka maaliskuiset halutessaan saavat? Aiotteko ottaa pakkauksena vai rahana?

Me otamme rahana. Esikoisesta otimme pakkauksen :)
 
Pakkaus ois kyl ihana, mutta ehkä sitten kuitenkin raha kun on esikon jäljeltä paljon kaikkea.. no, on tässä aikaa päättää :grin
 
Mä lahjoitin joka ikisen vauvatavaran tyttöjen jälkeen vähävaraiselle perheelle kun ajattelin etten enempää lapsia tee vuosia sitten ja sit muuttu mieli niin nyt otetaan pakkaus kun kaikki on hommattava alusta :happy: mut eipä tuo haittaa, tiedän et kaikki meni hyvään tarkoitukseen.
 
Pakkaus olis niin ihana, mutta täytyy sanoa että on kyllä poikkeuksellisen kaukana omasta tyylistä. Siispä otetaan varmaan nyt kuitenkin rahana ja panostetaan laadukkaaseen kantoreppuun niin ei tuplia tarvita.
 
Taidetaan tällä kertaa ottaa rahana. Esikoisen jäljiltä on tarpeeksi tarvikkeita ja vaatteita jemmassa. V. 2016 pakkauksessa oli mielestäni tosi monta huonolaatuista vaatetta, joten olin vaatteiden osalta tosi pettynyt aiempaan äitiyspakkauksen. Tämän vuoden kuosit olivat omaan makuun myös jotenkin mitäänsanomattomia.
 
Kävin katselemassa äitiyspakkauksen sisältöä ja täytyy sanoa, ettei se hullumpi ole. Viimeksi valitettavasti äitiyspakkauksen vaatteet jäivät suurelta osalta pitämättä. Makuupussit, haalarit yms. Oli kyllä käytössä ja on tallessa edelleen. Voisin harkita tätä pakkausta mikäli olisi poika tuloillaan, sopivat mielestäni enemmän pojan käyttöön. Raha on siitä hyvä, että voisi tehdä muita, vähän isompia tarpeellisia hankintoja. Vaatteita melko varmasti saamme jälleen kaverilta :happy:
 
Pakkaus olis niin ihana, mutta täytyy sanoa että on kyllä poikkeuksellisen kaukana omasta tyylistä. Siispä otetaan varmaan nyt kuitenkin rahana ja panostetaan laadukkaaseen kantoreppuun niin ei tuplia tarvita.

Hei, wau tuossahan on ideaa! Olen pähkäillyt noita tuplien hankintaa, millään ei viitsisi kun ei tyttö niissä rattaissa paljoa istu enää mutta kävellään paljon niin pidemmillä matkoilla tarvitsee kyllä niitä. Mutta tuo laadukas kantoreppuhan on vallan hyvä vaihtoehto! :thumleft
 
Ottaisin paketin. Mun pienin vauva tulee 10v, niin eipä paljon ole enää tallessa.
Oli tämä paketti kuvissa kivempi kuin esim. V.2006 paketti jonka esikoistytölle sain. Melkein kaikki vaaleansinisiä. Vähän harmitti.
Joku vuosi sitten näin Facebookissa (?) kuvan, kun joku oli värjännyt tekstiilivärillä itselleen epämieluisan värisen äitiyspakkauksen tuotteet violeteiksi. Ne olivat jopa ihan hienoja.:smug: Tavallaan kuitenkin itsestä tuntuu, etten ehkä vastasyntyneen iholle haluaisi turhia kemikaaleja.:think005
 
Toisaalta haluttais ottaa paketti ja hypistellä sitä kotona, mutta itseni tuntien tiiän ettei siitä tulisi varmaan montaa vaatetta käytettyä. Makuupussit yms isommat vois olla ihan ok, niitä sais tosin varmaan ostettua käytettynäkin.
Pitää miettiä lähemmin miltä tuntuu sitten :happy:

Mukava ajatus ois säästää jotain paketin sisältöä ja muita tärkeitä vauvajuttuja laatikossaan lapselle, saisi sitten aikuisena ihmettellä sitä ja mahdollisesti vertailla sen ajan pakettiin:grin
 
Muokattu viimeksi:
Esikoinen olisi tulossa, joten äitipakkaus. :angelic: Kovasti mielyttää tämän vuoden äityispakkauski omaa silmää.
 
Tavallaan tekis mieli ottaa taas paketti, tää uusi oli jotenki niin söpöki! Esikoiselle otettiin paketti, nuoremmalle rahana. Oon aika reilulla kädellä laittanu tavaroita isompien jäljiltä menemään, joten voi olla kaikille pakkauksen tavaroille olis käyttöäki. Ainaki esikoisen paketin juttuja käytettiin kyl paljon molemmilla :) esim se haalari sopi täydellisesti sen ekan kokonaisen talven 1v tienoilla kun isommat on syntyny kans helmi-maaliskuussa :rolleyes:
 
Meillä 2016 pakkauksesta moni juttu oli esikoisella käytössä ja on myös tallessa ja ite pohdin otetaanko pakkausta nyt vai ei, mutta mies toivoo että otetaan, niin se sopii minulle
 
Paketin haluaisin ottaa, sillä onhan se söpö ja sisältää tarpeellisia juttuja. Kuitenkin meiltä löytyy jo isot kassit vaatteita, joten raha voisi olla parempi ja sillä ostaa tarpeelliset asiat :) pyritään tarkkailemaan omaa kulutusta, joten kirppislöydöillä varmaan mennään. Mutta se äitiyspakkauksen makuupussi houkuttaa :grin
 
Mä oon ottanut pakkauksen kahdesta ekasta lapsesta, joten en välttämättä ota tällä kertaa. Vaikka pakkauksessa olisikin pari ihanaa juttua :)
 
Takaisin
Top