Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Totta muuten! Enpäs tajunnut tuota. Vois hyvin tarkoittaa. :)

Miusta ton lautasen piti olla se ylimääräinen, jonka saa kaikki joiden la on 1.6. jälkeen ts. En itse tulkitsisi noin, että uusi olisi jo jaossa vaan kun nyt aloitetaan jakamaan tuota korotettulla hinnalla olevaa äitiyspakkausta.

Ja musta toi lautanen oli turhake, joten muutos sopii mulle hyvin :joyful:

Mulle tuli kirjekin muistaakseni perjantaina, että noin 2 viikon sisällä olis paketti matkahuollon pisteestä noudettavissa eli saa jännätä onnistunko saamaan haluamani 2017 paketin - lautasen sijaan myös minä otan mielellään sen mittarin :)

Patsi että kelan sivuilla nyt kun ei ole lautasta enää, mutta ei ole kyllä kuumemittariakaan? Siel on kyl joku maistelututti - oliks tuo jo aikaisemmin varusteena?

Kelan fb sivuilla oli et jos on oikeutettu korotettuun äitiysavustukseen, mutta saa vanhan pakkausen, ni siihen tulee ne lisätavarat mukana. Lautasen ja lusikan tilalla vaan kuumemittari. 2017 pakkaukseen kuuluu entuudestaan mittari, mutta nyt saa kaks jos saa sen viime vuotosen pakkauksen.

Lisäys, sellasta pakkausta ei oo vielä keritty lähetettään kellekkään, johon kuuluu lautanen ja lusikka.

Facebookissa Kela-kertun sivuilla oli, että arviolta 3000 ihmistä saa vanhan pakkauksen + lisätuotteet ja 32000 saa taas vuoden 2018 pakkauksen. Jos tuo 32000 riittää vuodeksi, niin päivässä menekki ois 88kpl ja 3000 pakkausta siis riittäisi 32 päiväksi.. Eli jos en ihan metsään ajattelussani mene, niin tovi tässä vielä menee ennen uuden jakoa :p

Voih... no en sitten taida pakkausta ottaa.
2017 pakkauksessa ei ollut mitään mitä käyttäisin. Taidan sitten ottaa rahana ja ostaa kaiken hyödyllisen mitä pakkauksesta ois tullut..

Siis mun laskut voi olla ihan vääriä :rolleyes: Kelaltahan taisivat itse sanoa että toukokuun alussa alkaisi suurinpiirtein uuden jako..

Voih... no en sitten taida pakkausta ottaa.
2017 pakkauksessa ei ollut mitään mitä käyttäisin. Taidan sitten ottaa rahana ja ostaa kaiken hyödyllisen mitä pakkauksesta ois tullut..

Mun mielestä se raha ei kata lähellekkään sitä mitä pakkauksessa tulee. Otin esikoisille pakkauksen ja seuraavalle lapselle otin rahana, kun oli ennestään jo kaikki tarvittavat, mutta nyt otan taas pakkauksen, koska se raha ei kyllä kata kaikkea tarpeellista mitä pakkauksessa on. :)

Mäkin sain ilmoituksen että pakkaus tuloo postiin 2vko kuluessa. En tosin tiedä, milloin kirje on tullut, kun olin lomalla.

Tuolta toisaalta bongasin, että joku oli eilen saanut vanhan pakkauksen.

Muokattu viimeksi:
Mä voin sit jonkun kaa vaihdella jos saan vanhan ja siinä on jotain mulle ällökkeitä... Siis voin vaihtaa uuden pakkauksen vastaaviin kamoihin omat ällökkeet, jos sattuu joku, joka ällöää oman pakkauksensa juttuja joista mä tykkään ja toisinpäin.

Oliko tarpeeksi sekavasti ilmaistu?

Otettiin ekalle ja kolmoselle, otetaan tälle neloselle myös. Kovasti tykkäsin villavaatteista mitkä tulee uuteen. Ainoa mikä ei tullut edellisestä käyttöön oli kestovaippa. Niitä imuja kyllä tuli käytettyä öisin liiveissä, säästyi maitotulvalta monena yönä..

Laitoin kelalle viestiä ja kysyin että milloin on viimestään haettava pakkausta ja tukia. Ne kun mulla sillon lähetti sen sekavan viestin... ilmoilen mitä ne sit sanoo. Haluaisin sen 2018 pakkauksen ehdottomasti.

Pääsin tänään Lapsimessuilla hypistelemään uutta pakkausta. Samalla juttelin Kelan työntekijän kanssa ja kuulemma noin viikko-kaks jaetaan vielä vanhaa ja sit siirrytään uusiin. Taidan siis just ja just saada sen uuden, kun viimeistään 2 viikon päästä pitää hakea. :)

Oispa huippu jos näin on! Itelläki tarvii hakea viimestään 18.5, sais tämän vuoden sitte mahollisesti :)

Takaisin