Äitiyspakkaus

Te, jotka ootte jo pakkauksen saanu, kuinka kauan meni hakemuksen laitosta siihen että paketti oli haettavissa postista/matkahuollosta? :)

Kelan sivuilta olin ainakin lukevinani, että käsittelyaika 2 viikkoa ja toimitus 2 viikon kuluessa. Korjatkaa jos on parempaa tietoa :)
 
Täällä kans just laitettu äippäpakkaushakemus :) pitää vaan liite toimittaa illemmalla ko pääsee kotiin.
 
Kelan sivuilta olin ainakin lukevinani, että käsittelyaika 2 viikkoa ja toimitus 2 viikon kuluessa. Korjatkaa jos on parempaa tietoa :)

Mulla 2 viikkoa päätöksestä tuli täyteen keskiviikkona (vai jo tiistaina?) ja ei vieläkään näy pakkausta.
 
Oi kun kiva, että jaetaan jo uutta!:hello2 Äitiyspakkausta arvostan ja ilomielin ottaisin vastaan minkä tahansa vuoden pakkauksen, mutta näin lampaiden omistajana tämä tämän vuoden on kuin meille tehty. Ja hakemus pitää jättää jo ensi viikolla, joten melko täpärälle meni!
 
Mä veikkaan, että lähikauppa on ollut vähän laiska postien purkamisen kanssa, koska sain saapumisilmoituksen eilen illalla ja luulen, että ei kyllä normaalisti lauantaina äitiyspakkaukset liiku mihinkään niillä taksoilla :D nyt on pakkaus haettu :)
 
Ihana kuulla että on jo jaossa, vähän meni pieleen mun laskut :grin Laitoin hakemuksen kanssa!
 
Avasin 2017:n äitiyspakkauksen. Jee, kaikki vaatteiden kuosit kivat, kuten aattelinkin, paitsi ne yhdet kirkkaanpunaiset leggingsit. Ja koiraunilelu! :Heartred
Sit se 2018:n lisäpussukka - siitä 2018 pakkauksesta mua harmitti ainoastaan etten saisi villahousuja ja huopatossuja. No mitä oli lisäpussukassa? Villahousut ja huopatossut. Muun muassa. Jee! :)
 
Muokattu viimeksi:
Nytkö jo uusi pakkaus on jaossa?:rolleyes: Mulla ja miehellä vaihtuu osoite tässä lähiaikoina, niin ajattelin sen jälkeen hakea pakkausta. Sitä mun piti hakea viimestään 25.5 joten :p
 
^Ei se teille kotiin tule kumminkaan vaan saapumisilmoitus tulee tekstarina :)
 
^Ei se teille kotiin tule kumminkaan vaan saapumisilmoitus tulee tekstarina :)
Joo tiedän, osoite kun vaihtuu näin pian (ensi viikolla) niin odotan ennemmin siihen että saan kelaan ilmoitettua uuden osotteen :-)
 
Tuleeko teillä ilmotus tai joku teksti näkyviin kelan verkkosivuillle ku ootta lähettäny liitteet?
Aattelin vaan ku mulla ei tuu mitään ja oon ne kuitenki sinne ihan satavarmasti lähettäny :eek:
 
^Ei tule muuta kuin, että ne lähetetyt liitteet näkyvät kyseisen tuen liitteet-osiossa.
 
Laitoin viime pe hakemuksen äitiysavustuksesta, ja maanantaina jo postitettu äitiyspakkaus :grin Jotenki vaan vähä jänskää, että onhan se uus varmasti :nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
Laitoin viime pe hakemuksen äitiysavuavustuksesta, ja maanantaina jo postitettu äitiyspakkaus :grin Jotenki vaan vähä jänskää, että onhan se uus varmasti :nailbiting:
Toivotaan! Peukkuja pidän pystyssä!
Vaikka olisin minäkin (niinkuin varmasti kaikki muutkin) kiitollinen 2017 pakkauksesta, kun meillä on mahdollisuus siihen. :)
 
Pakko kait tänään lähettää liitteet uuestaan ko mulla ei näy missään mitään tietoa.
 
Laitoin viime pe hakemuksen äitiysavustuksesta, ja maanantaina jo postitettu äitiyspakkaus :grin Jotenki vaan vähä jänskää, että onhan se uus varmasti :nailbiting:

Oon kateellinen :D mä laitoin viime viikon torstaina hakemuksen ja edelleen näkyy vaan käsittelyssä olevana. Toivottavasti ehtis tulemaan ens viikon aikana niin ois vielä mieskin lomalla ja yhessä päästäis sitä tutkimaan :)
 
Mää olinki kyllä ihan ihmeissään miten päätös oli niin nopeesti tehty o_O
 
Takaisin
Top