Äitiyspakkaus

Käytiin muutama vko sitten Lastentarvikeliikkeessä niin siellä sitä Babyboxia mainostivat. Pitää tosiaan täyttää netissä kaavake, jonka jälkeen saa jonkun koodin (?) jolla sitten voi noutaa pakkauksen myymälästä. Tarkemmin en tiedä sisällöstä yms :)
 
Liberolta ne ei esikoisesta lähettäny ollenkaan mitään koodia tms millä olis saanu sen laukun kaupasta, enkä sitte kyselly peräänkään ku neuvolasta antovat sen :) ja neuvolasta sain jonku toisenki vauvapoksin.
 
Eli babyboxissa oli aventin tutti ja tuttipullo. Sitten löyty Pampersin vaippoja ja kosteuspyyhkeitä, ja kahen kuukauden viaplay ja jottain lappusia
 
Onko Viaplayssä urheilu tai koskeeko se vain uusia asiakkaita? :p
 
En oo koskaan kattonu ko nuita sarjoja et onko ne sit erikseen. Ei tuossa minusta lukenu et koskis uusia asiakkaita. Pittää kokkeilla syöttää toi koodi, jos saa seuraavat kuukaudet ilmaseksi
 
Joku varmaan jo saanut äitiyspakkauksen käsiinsä... Mitä tykkäsitte? Minä vielä odottelen omaani, hakemuksen laitoin kyllä parisen viikkoa sitten jo...
 
Mä just mietin kun la on 25.7 ja haluaisin niin kovasti sen 2018 äitiyspakkauksen meidän tytölle, niin milloinkohan sitä pakettia pitäis hakea? Sehän oli että 2 kk ennen laskettua aikaa viimeistään.
 
Mä odottelen myös tietoa uuden paketin jakoon tulemisesta [emoji5]️ ja kovasti aion odottaa viimeiseen mahdolliseen päivään eli 2.5 jolloin laitan hakemuksen :)
 
Viima, jos sulla on la 25.7 ni sun vika hakupäivä on sillon 25.5? Ja netissä ku sen tekee ni voi tuona päivänä tehä sen :) mulla la 18.7 joten vika hakupäivä on 18.5, ja haluisin kans sen uuen pakkauksen :)
 
Kelasta tuli viesti että mun pitäis hakea pakkausta sekä tukia heti, niin rupesin miettimään. Aluksi suunnittelinkin että haen pakkausta toukokuussa mutta nyt en tiiä mitä teen kun kela jo hoputteli.:hungover:
 
Kelasta tuli viesti että mun pitäis hakea pakkausta sekä tukia heti, niin rupesin miettimään. Aluksi suunnittelinkin että haen pakkausta toukokuussa mutta nyt en tiiä mitä teen kun kela jo hoputteli.:hungover:

Ompa jännä, mullei oo tullut mitään viestiä tai hoputteluita, siis vaikka oon jo maaliskuun puolella laittanut äitiyspäivärahan ja lapsilisän jne hakuun... Silti ei ole tullut äpakkauksesta kyselyä.
 
Tinkanen, ootko käyny tsekkaa ihan Kelan sivuilla onko siellä sulle tullu viestiä asiasta? Mulla tuli sinne meinaan heti seuraavana päivänä kun olin muut hakemukset paitsi äpakkauksen hakenut, niin tuli viesti jossa muistuteltiin hakemaan myös äpakkaus/rahana.
 
Tinkanen, ootko käyny tsekkaa ihan Kelan sivuilla onko siellä sulle tullu viestiä asiasta? Mulla tuli sinne meinaan heti seuraavana päivänä kun olin muut hakemukset paitsi äpakkauksen hakenut, niin tuli viesti jossa muistuteltiin hakemaan myös äpakkaus/rahana.

Joo oon käynyt katsomassa ja toki voivathan ne muistuttaa mut ei sitä vielä oo pakko hakea kun vasta silloin kun vika päivä :)
 
Mäkin tein muut hakemukset paitsi pakkauksen. Ei sieltä kelasta mitään valitusta ole tullu vaikka en viä ole äitiysavustusta hakenu. Ja mulle tulee tekstiviesti jos kelalta on joku viesti.
 
Mä en oo tehny vielä mitään! Alkaa oleen jo malttamaton olo ko ei pääse täytteleen lappuja.
 
Joku varmaan jo saanut äitiyspakkauksen käsiinsä... Mitä tykkäsitte? Minä vielä odottelen omaani, hakemuksen laitoin kyllä parisen viikkoa sitten jo...

Ilmeisesti vasta tällä viikolla alkavat edes käsitellä hakemuksia, jotka koskevat niitä joiden LA on 1.6. jälkeen. Ainakin minulle tuli pari viikkoa sitten tällainen viesti.
 
7.4. Alkaen eki tän viikon alusta käsittelevät vasta noita 1.6. Jälkeen syntyvien hakemuksia
. Käsittelyaika 2vkoa. Tälläkertaa otin avustuksen rahana, ensimmäisen kanssa paklaus oli ihan kätevä. Toisen kohdalla 3 vuotias mahtui äitiyspakkauksen haalariin, ja näin ollen suurin osa vaatteista jäikin käyttäymättä. 170e saa mielestäni jo loistavasti hankittua kaikkea tarpeellista, mitä oikeasti tarvitsee, sillä pakkauksessa on paljon turhaa ja liian isoa.
 
Takaisin
Top