Mun mielestä taas aivan kauhea tuo uus pakkaus...tykkäisin 2017 vuoden pakkauksesta paljon enemmän. Mut taidetaan kyllä muutoinkin ottaa rahana..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Osa-aikaisena lampurina erityisesti makuupussi oli mieleen, kuin sattuikin, että juuri tänä vuonna kun saadaan esikoinen kuvio on vaihtunut pöllöistä lampaisiin. Nuorena se on vitsa väännettävä
Ainoa, mikä herätti voimakkaasti negatiivisia tuntemuksia oli se unipussi... se väritys...
mutta muuten oikein kiva, kuten se vuoden 2017kin pakkauskin. Ehkä en samanlaisia ostaisi kaupasta, mutta tyytyväisenä otan tuon vastaan, varmasti käyttöön menevät ja aivan mahtava ainutlaatuinen etu äideille. Harvoinpa sitä kaikkia tuollaisella levikillä onnistuu miellyttämään.Hahah, se oli yks mun lemppareitaAinoa, mikä herätti voimakkaasti negatiivisia tuntemuksia oli se unipussi... se väritys..

Mä inhosin tosin jo lapsena punasta ja olisin pukeutunut aina siniseen vaikka se olikin "poikienväri". Jos yhtään pohdituttaa niin sanoisin että ota pakkaus. Veikkaan et ennemmin sitä kadut että jätät sen ottamatta.
Mun mielestä noi värit oli tosi neutraaleja kummalle vaan, kuosit mun makuun jopa enemmän ehkä tyttöjen kuin poikien - jos semmosella silmällä katsoo.Oon muuten muutaman kuullu sanovan että tossa uudessa pakkauksessa on enemmän poikien värejä kuin tyttöjen. Miten mä en kyl yhtään saa siitä mitään poikapakkausta?Mun mielestä noi värit oli tosi neutraaleja kummalle vaan, kuosit mun makuun jopa enemmän ehkä tyttöjen kuin poikien - jos semmosella silmällä katsoo.