Äitiyspakkaus

Mun mielestä taas aivan kauhea tuo uus pakkaus...tykkäisin 2017 vuoden pakkauksesta paljon enemmän. Mut taidetaan kyllä muutoinkin ottaa rahana..
 
Mie tykkäsin, ihana. Oon vähän hämilläni et miyrn se ny on. Saaks. 1.6.jälkeen lasketun ajan mukaan automaattisesti sen uuden vai vpiko saada myöa vanhan ja siihen extratuotteena ne lusikat ja lautasen?
Haluisin tälle vm18:lle saman vuosimallin pakkauksen. Esikoiselle sain sen vuoden pakkauksen ja laskettu oli viikkoo myöhemmin ku tästä toisesta on. Ja hakemuksen laitoin maaliskuun lopulla jo.
 
Se paljolti riippuu siitä paljonko niitä vanhoja pakkauksia on vielä jäljellä. Näillä näkymin uusia aletaan jakamaan vasta toukokuun loppupuolella, eli ilmeisesti vanhoja on vielä aika kiitettävästi jäljellä.
Näin siis luki kela-kertun sivulla.
 
Minä tykkäsin kovasti kanssa! :happy: Osa-aikaisena lampurina erityisesti makuupussi oli mieleen, kuin sattuikin, että juuri tänä vuonna kun saadaan esikoinen kuvio on vaihtunut pöllöistä lampaisiin. Nuorena se on vitsa väännettävä :yuck: Ainoa, mikä herätti voimakkaasti negatiivisia tuntemuksia oli se unipussi... se väritys... :dead: mutta muuten oikein kiva, kuten se vuoden 2017kin pakkauskin. Ehkä en samanlaisia ostaisi kaupasta, mutta tyytyväisenä otan tuon vastaan, varmasti käyttöön menevät ja aivan mahtava ainutlaatuinen etu äideille. Harvoinpa sitä kaikkia tuollaisella levikillä onnistuu miellyttämään.
 
Ainoa, mikä herätti voimakkaasti negatiivisia tuntemuksia oli se unipussi... se väritys..
Hahah, se oli yks mun lemppareita :p Mulle taas ainoa nounou oli ne moniväriraidalliset joku potkupuku tai vastaava. Väriä saa olla, mutta ei kaikkia värejä kerralla :hilarious:
 
^ Mäkään en tykännyt niistä :wideyed: Inhoan tosin muutenkin punasta.
 
Arvaa kun niistä punaisista housuista mulle jäi sellainen epävarma olo että tykkäänkö vai en :pLopulta päädyin siihen että jonkun neutraalimman värin kanssa passelit!
 
:grin

Mä luulen et punainen missä tahansa vaatteessa saa mut kirjaimellisesti näkemään punaista, ehkei mua edes neutraali vaate pelastaisi. :hilarious: Mä inhosin tosin jo lapsena punasta ja olisin pukeutunut aina siniseen vaikka se olikin "poikienväri". :rolleyes:
 
Mun mielestä oli kiva pakkaus ja sopii pojalle, 2017 taas oli ihana ja sopii myös tytölle. Tästä uudesta makuupussista en kauheesti välitä, viime vuoden oli aivan ihana. No meille tulee poika, niin käy hyvin.
Paitsi että eilen mun kaveri keräsi mulle kuulemma niin paljon poikien vaatteita, ettei mun tilanteessa kannattaisi ottaa pakkausta.. tarkoitti varmaan että kun ollaan niin persaukisia aina, mutta ois se kivaa saada jotain uuttakin vauvalle.. eli en nyt tiiä pitäisikö olla järkevä ja ottaa rahana, joka vain häviää ruokakauppaan, vai pakkaus. Vähän latisti fiilistä tää pohdinta.
 
Jos yhtään pohdituttaa niin sanoisin että ota pakkaus. Veikkaan et ennemmin sitä kadut että jätät sen ottamatta.
 
Jos yhtään pohdituttaa niin sanoisin että ota pakkaus. Veikkaan et ennemmin sitä kadut että jätät sen ottamatta.

Mä taas sanoisin että ei kannata ottaa, jos yhtään värimaailma/kuosit mietityttää. Otin esikoisen pakkauksen ja oikeesti pakkaus ei sisällä yhtään ensimmäisinä kuukausina käytettäviä vaatteita. Siinä vaiheessa kun vaatteet ovat sopivan kokoisia on itsellä jo mielikuva siitä minkälaisiin vaatteisiin haluaa vauvan pukea (+ lahjaksi saa hirveästi vaatteita ja kirppareilta puoli ilmaiseksi). Mun 2017 pakkauksen vaatteista irtosi nepparit, vetoketjut jne.. nyt ajattelin ottaa mieluummin rahan ja ostan sitä mitä tarviin.
 
Oon muuten muutaman kuullu sanovan että tossa uudessa pakkauksessa on enemmän poikien värejä kuin tyttöjen. Miten mä en kyl yhtään saa siitä mitään poikapakkausta? :wideyed: Mun mielestä noi värit oli tosi neutraaleja kummalle vaan, kuosit mun makuun jopa enemmän ehkä tyttöjen kuin poikien - jos semmosella silmällä katsoo.
 
Ehkäpä on makuasioita: Pojille käy kaikki muut värit paitti pinkki/lila, mutta tytöille käy vaan just ne värit :D

Esikoisen pakkaus (2015) oli vihreeväri voittonen, enkä niitä hirveesti kyllä tytöllä käyttäny.. miellän vihreen poikien väriks :) mutta silti halusin pakkauksen koska sieltä sai jemmaan sellasia mitä säästää tytölle sitte jos hän joskus saa lapsia :) mä aattelen jo niin pitkälle :D
 
Oon muuten muutaman kuullu sanovan että tossa uudessa pakkauksessa on enemmän poikien värejä kuin tyttöjen. Miten mä en kyl yhtään saa siitä mitään poikapakkausta? :wideyed: Mun mielestä noi värit oli tosi neutraaleja kummalle vaan, kuosit mun makuun jopa enemmän ehkä tyttöjen kuin poikien - jos semmosella silmällä katsoo.

Siis oon kans samaa mieltä, plus housujen malli kun on tommonen legginsmäinen niin miellän ne enempi ehkä tyttömäiseksi - siis sikäli mikäli asialla on mitään väliä.

Värit on kai vähän katsojan silmässä... Just ompelin mustat ja tumman siniset housut tytölle ja yks kaveri tiedusteli että eikö meille ollutkaan tulossa tyttö, kun moiset värit ja mä en meinannu ees kässätä kysymystä..
 
Musta vihreä ja sininen menevät hyvin tytöllekin, samoin keltainen menee taas pojalle. Itse pidän noita siis siinä suhteessa neutraaleina että lapselle itse ostaisin.

Ainoa miulle selkeä sukupuoliväri on ehkä pinkki. Toki vaaleansininen menee aika poikaväriksi, mutta siinäkin on aika paljon muista asusteista ja niiden väristä kiinni vrt. Frozen joka on aika sinivoittoinen..
 
Kauhistuin kyllä myös tosta unipussista :wideyed: ja jotkut kuoseista vähän levottomia mun makuun. Ei niin väliä kumpi tulis kun kaipa molemmista löytyy käyttökelpoista ja voi sit yhdistellä oman mielen mukaan. :happy: Molemmissa inhokit ja suosikit.:p
 
Vähän äitiyspakkausaiheen vierestä, mutta onko kukaan tilannut vielä ilmaista Babybox-pakkausta? Kellään tietoa tämän vuoden sisällöstä? :)
 
Saako sen haettu ennen vai jälkeen syntymän?
Edit, ja mitä se sisältää? Nettisivut ei oikeen kertonu yhtään mitään..
 
Mä oon tilannut sen mut en oo saanu vielä haettua. Jos siis tarkotat sitä minkä saa hakea koodilla Lastentarvike liikkeestä.

Liberolta tilasin myös, mutta se taitaa tulla vasta lähempänä synnytystä. Vai oliko peräti vasta synnytyksen jälkeen...en muista.
 
Takaisin
Top