Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ikioma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun piti perua mun neuvola, joten noi laput saan vasta jouluviikolla. Saa nähdä vieläkö ne lomakkeet osaa täyttää.

Mulla vasta 28.12 neuvola, joten sit vasta pääsen hakemaan äitiysavustusta ja muita tukia.

Meidän potkupuvussa ei ollu mitään vikaa :D ihan se kangassuojakin vetoketjun yläpäässä et menee kokonaan piiloon...jotenkin vähän epäilyttää koko valitus jostain piikeistä, mistä niihin olis sellasia tullu...? :-P

No mun pakkauksen yökkärissä oli aika terävästi sen vetskarin toisen puolen "kiskot", ajattelin hioa tai leikata pois ja onneksi tulee se kangas lipare siihen päälle. Tuskinpa ne ihmiset turhasta valittaa.

Asiakaspalvelutyössä olleena voin todeta että ihmiset todellakin valittaa tyhjästä ja turhasta :D :'D

MUTTA eiköhän tohon pukuun liittyvät noi reklamaatiot oo ollu ihan aiheellisia, ainahan voi ilmetä virhekappaleita plus että ihmisethän ne puvutkin tsekkaa läpi ennen pakkaukseen laittoa niin läpihän voi mennä kaikennäköstä.. :/

IMG_20161211_105243.jpg IMG_20161211_104345.jpg

No en tiiä valittavatko turhasta ainakaan tässä asiassa, kaupan kassalla työskennellessä tosiaan tuli vastaan kyllä jos mitäkin turhaakin turhempaa nillitystä....

Mutta itse asiaan... Me saatiin pakkaus noin 2vko takaperin ja ei varmasti ole jakelija tarkastanut pukua pakatessa vetoketjua vaikka rekloja ovat puvusta saaneet.
Tuommoinen on meidän puvun vetoketju osa ja reklamoin kyllä, minä en vauvan leukaa ala tuolla raavittamaan rikki.

Mies ehdotti ylimenevän osan pois leikkaamista, mutta raapii se silti pienen ihoa, hiominenkaan tuskin auttaa muovi on aina muovi.

Yleisellä kantilla itsekkin asian totesin vain, varoitus näistä yökkäripotkupuvuista on aiheellinen ihan ja siellä on ne vetskarin piikit joissain puvuissa niin pahasti yli suoja kankaan niinkuin meidän puvussa.
Huonosti tehty potkupukuyökkäri ei siitä yli eikä ympäri pääse, onneksi reklamoiden saa uuden puvun tilalle, vaikkakin tässä muuta tekemistä olisi kuin reklamoida...

Harmi kun ei ollut tässä pakkauksessa sitä paksumpaa pipoa. Muuten kyllä tykkäsin pakkauksen sisällöstä. :)

Harmi kun ei ollut tässä pakkauksessa sitä paksumpaa pipoa. Muuten kyllä tykkäsin pakkauksen sisällöstä. :)

Hei, en tosiaan tajunnut kun nyt vasta kun sanoit ettei tosiaan ollut :-D noh, onneksi kevätvauvat, joten ei heti olekaan tarvetta sille..haalari onneksi aika iso mikä pakkauksessa oli niin menee aika varmasti ekana talvena :-)

No niin, nyt on vihdoin mun "äitiyspakkaus" valmis! Otin siis rahana (140€), josta tarkalleen 138€ tuli käytettyä, eli kahdella eurolla jäi vajaaksi. 32kpl vaatteita, kantoliina, kylpyamme, äp makuupussi ja 4kpl muita asusteita, eli yhteensä 41kpl kaiken kaikkiaan. Laskin, että jokaiselle tuotteelle jäi hintaa 3,60€/kpl pyöristettynä, todellinen arvo kaikille on monta monta sataa ( esim. Stokken flexi bath 40€, Tricot slen kantoliina ~70€, vaatteet on merkistä riippuen uutena 9-35€ kappaleelta), mutta koska kaikki on kirppareilta hankittu, niin kallein tuote taisi olla Papun body (uutena, mutta kirpparilta ostettu).

Jos olisin ottanut pakkauksen, niin siitä olisi luultavasti jäänyt n. 85% käyttämättä ihan vain sen vuoksi, että vaatteet eivät miellytä tai olisi olleet väärää kokoa tai materiaalia. Myös turhuutta olisi tullut paljon, kuten kestovaipat ym. tilpehööri, mitä kotona jo on esikoisen jäljiltä. Nyt sain kerättyä itseä miellyttäviä vaatteita jokaisesta koosta tarpeeksi, eikä vaatteita tota enempää tarvitsisi edes hankkia, toisin kuin jos olisi pitänyt äp vaatteilla pärjätä. Sen lisäksi sain ostettua sillä rahalla muuta tarpeellista, kuten kantoliina ja vanna.

Enemmänkin olisi tuolla rahalla saanut hankittua, jos vaan olisi ostanut perusvaatteita, mutta tuohon kuuluu parin merkkivaatteita, mitkä tietty maksoi vähän enemmän.

ImageUploadedByVau Foorumi1483980499.629745.jpgImageUploadedByVau Foorumi1483980520.819220.jpg

Takaisin