minäkun olin vauvaiässä, niin äiti talkitti mun pyllyn ja koko kehon aina suihkun ja vaipanvaihdon yhteydessä, kyllä meni sileäksi ja perhmeni iho, ei hiertäny paikat tai tullu ikinä ihottumaa
Tuosta lämpöpussista, onko kellään ollut sellaista mallia mistä saa vetskarilla "haalariksi", niin että siitä erottuu lahkeet? Toimiiko? Mietinnässä kans pussi, arvon nyt sellasen tavallisen missä on kaukalon remmireijät ja tuon vetskarillisen kanssa.
Meillä on juuri tuollanen pussi hihoilla ja kaukaloreiällä, oli kätevä. Muistaakseni Lindexin tai Kappahlin ja sitten Reiman untuvahaalari, mistä sai erikseen jalat tai sitten pussin.
Meillä minimoidaan turvallisuussyistä kaikki mikä tulee vauvan ja kaukalon vöiden väliin, joten siksikin meidän valinta on kaukalopussi :) Vauva kulkee liinassa kauppareissut, joten saa kätevästi ohuelti päälle kaukaloon+pussiin ja sit nappaa liinaan, niin ei kaupassa sitten hikoile. Liinassa näppärä imettää ja ei tule ne kaukalossa vietetyt ajat pitkiksi.
Me ollaan tällä hetkellä sitä mieltä et otetaan kaks pakkausta ja yks raha. Mutta mieli voi vielä muuttua, jos vaikka alkaa kirppareilta tms löytymää kovasti kivaa tavaraa.
Mä pöljä menin tilaamaan semmosen toppahaalari/-pussihommelin, kun tuli netissä vastaan halvalla. Nyt kun luin tätä kaukalopussikeskustelua niin tuntuu, että haluan sittenkin semmoisen.
Jos joku vielä miettii, onko äippäpakkauksen haalari iso maalisvauvalle ensikevääksi niin taatusti on. Toki helmastahan sen saa pussiksi vaikka vaunuihin, eikä siellä se koko haittaa. :) Meidän esikoinen sai viime talveksi Ticketin koon 68 haalarin, niin se on nyt just passeli ja luultavasti lopputalven hilkuttelee sitten sillä äp-haalarilla, kun se on vielä isompi. Tyttö siis on jo päälle vuoden ja ihan normikokoinen, vaikkakin hoikka.
Apua, tein samasta aiheesta keskustelun, kun en huomannut tämän olemassaoloa! Mutta siis jätetään se toinen oman onnensa nojaan.
Meinataan ottaa pakkaus, vaikka aika "poikavoittoinen" tosiaan on, jos näin voisi sanoa. Itse olen ainakin kamalan tyytyväinen että tällaiseen on edes mahdollisuus.
Meillä on 2015 vuoden pakkauksesta tarpeelliset tallessa, joten todellakin tulee se raha enempi hyötykäyttöön, eli ei pakkausta :)
Meidän elokuinen käytti sitä toppapukua ihan vasta lopputalvesta ja oli reilu silloinkin, voisin veikata tän persusteella että näille maaliskuisille olisi passeli seuraavana syksynä/alkutalvena :)
Ja talkista, mä käytän kylvystä tulon jälkeen pojalla kun ensin rillutellaan alasti ja kuivatellaan, silti jää persuus nihkeäksi niin eipä jää hankaamaan mikään!
Ei pakkausta esikoiselle, ei nytkään. Kaikki tarpeellinen saatu suurimmalta osin... Ehkä patjan ja peiton ostan ja joitakin vaatteita. Kaikki muu todellakin löytyy ja ylikin. :D
Sitteri ainoa "iso" hankinta...
Mietin vielä otanko pakkauksen vai en, mutta luultavasti ainakaan tän hetkistä pakkausta en ota...jos käy tuuri että pakkaus vaihtuu vuoden alussa niin sit harkitsen sitä, jos vaatteet siinä on kivoja, muuten varmaan otan rahana :) Esikoiselle otettiin aikanaan pakkaus.
Koska meillä on 2015 vuoden pakkaus ni ei luultavasti oteta tälle omaa. Voin nettikirppikseltä ostaa sitte jotain kivoja juttuja niinku ne punaset sukat ja keltaset potkuhousut.
On kyllä ihania vaatteita! Kuosiltaan haalari on ihana, mutta vielä ohuempi kuin aikaisemmin ollut Koot taas mitä sattuu, mutta kaikki vaatteet tulevat varmasti käyttöön.