Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ikioma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ikioma

Vauhtiin päässyt keskustelija
Maalismammat 2017
Heinäkuiset 2022
Meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen? Itse aion ottaa, ensikertalaisena olen utelias sen sisällöstä :)

En varmaan saa päätettyä asiaa siihenkään mennessä, kun sen aika joskus tulevaisuudessa on.:hilarious: Toisaalta tuntuu, että se raha minkä saisi on niin olematon siihen sisältöön nähden, toisaalta taas viime kerralla kun otin sen paketin niin oli niin poikavoittoisia ne värit, että jotenkin tuntunut ärsyttävältä tytöllä käyttää, kun porukka sanoo, että "Voi, tuo teidän hellantelttuhan näyttää ihan pojalta nuissa vaatteissa".:shifty: Ihan periaatteen vuoksi olen kuitenkin käyttänyt. Ainoa juttu, mikä oikeastaan miellytti käytännössä todella siinä paketissa oli ruoka- ja kuolalappu, sekä ne bodyt joista pystyi kääntämään hihat käsien päälle. Hyvääkin sanoakseni, sanon kuitenkin, että vaikka jotkut on sitä mieltä, että nukkaantuu heti pesussa ja on huonoa materiaalia ne vaatteet, niin minusta on ihan höpöhöpö puhetta, meillä on ainakin pysyneet hyvänä. :)

Ite meinaan ottaa pakkauksen ku eka lapsi tulossa. Sitä tarvi ees miettiä :) aika poika voittoset värit niissä kankaissa mutta eipä se nyt haittaa. Sais olla värikkäämpiä vaatteita pakkauksessa.

Me otetaan pakkaus, vaikka meillä tossa edellisessä osa vaatteista kahden pesun jälkeen nukkaisia ja reikäisiä bodyt kainaloista :D Tän vuoden pakkaus on aivan ihana <3 Edellisessä se toppahaalari on jotenkin ärsyttävän värinen, mutta kyllä se tulee nyt tytölle käyttöön kuitenkin. Mä en jaottele värejä tytöille tai pojille, että ei sikäli mtn väliä väreillä, kunhan omaa silmää miellyttää. Paljon siinä on tarpeellista ja on se vaan niin iso etu saada se kaikki pakattuna samaan boxiin! Muutoksia toki joiltain ostin tekisin, taisin jossain muussa ketjussa mainita, että siteet vois vaihtaa kestomalliin, kortsut käyttökelpoisiin ja talkilla en oo ite tehnyt ikinä mitään, eikä kyllä kavreistakaan ole kukaan ikinä käyttänyt.

Pakko sanoa tohon Warheartin kommenttiin viitaten, että talkki olis kyllä meillä puolestaan ollut paketin käyttökelpoisin tuote, jos paketissa viime vuonna sitä olis ollut. :-D

Mihin helvettiin sitä käytetään? :D Jenkkileffoissa oon nähnyt, IRL en ikänä kuullut/nähnyt kenenkään käyttävän o.O

Me ei oteta. Esikoisesta otettiin, kuopuksesta ei. Hankin kirpparilta vaan makuupussin erikseen ja niin meinaan nytkin, että saan semmoiset jemmaan jokaiselle tulevaisuutta varten :)

Meillä kans makuupussit jemmassa :) Lisäks haalarit+töppöset, tumput ja hattu. Kaikkea muutakin tullut keräiltyä, kuten syntymäpäivän sanomalehti. Täytyy katsoa millon antaa, sitten kun osaavat arvostaa.

Mihin helvettiin sitä käytetään? :D Jenkkileffoissa oon nähnyt, IRL en ikänä kuullut/nähnyt kenenkään käyttävän o_O

Me siis ollaan laitettu aina vaippaa vaihdettaessa, ettei iho haudu vaipassa. Mä olen joutunut käyttämään pyllyn putsaukseen lähinnä kosteuspyyhkeitä yksin ollessa, kun rannevamman takia en pysty kannattelemaan vauvaa altaan päällä. Ei sitä kosteuspyyhkeen jättämää kosteutta kehtaa millään vessapaperilla kuivata niin talkki kuivaa sen hyvin ja iho ei haudu rikki. Siksi puolestaan sinkkivoide on ollut meillä täysin turha ostos. :-D

Osasinkohan selittää niin että kukaan tajusi..:rolleyes:

Okei :) Meillä ei sinkkivoidettakaan mene ku omaan naamaan nykyään, ilmakylpyjä vaan jos näyttää ihottumaa tulevan. Ei oo kyl kosteuspyyhkeitä reissussa käyttäessäkään mtn kuivausta kaivattu, halvimpia x-tran käytetty. Aina sitä oppii uutta ku vanhaksi elää :D

Taidan ottaa rahana. Esikoisella oli paketti ja sieltä ne tärkeimmät tavarat on edelleen käyttökelpoisia. Iso osa jäi kuitenkin käyttämättä (esim makuupussi), joten en viitsi sitä sen takia ottaa.

ehdottomasti otetaan pakkaus, ensimmäistä aarretta tässä odotetaan :) ja minusta kans tää vuoden pakkaukses on just ihania värejä ! Paitsi se joku pastellinvihree body vai mikähän se oli ja sitte pastellikeltaiset puolpotkari, yäk :D tykkään siis vahvoista väreistä. (ja mun ajatus on olla lokeroimatta jälkikasvuani kumpaankaan housuista löytyvän tavaran normimuottiin, se mikä näyttää kivalle ja myöhemmin se mitä lapsi haluaa, sellaista vaatetta käytetään. meni vähän ot mut pakkauksen väreistä on aina puhe, niin.. ;) )

talkki on kuulkaa ihan huipputuote kunhan hiffaa sitä käyttää ! ei sitä tarvii ainoostaan sinne pyllylle laitella : nämä pienet kuolaavat ruttukaulat saa äkkiä kaulanahan ärtsyksi - talkkia.kaikki pienet taipeet hiottuu helposti, sinne talkkia. ja sitten ihan itselle; tissinalusille jotka ehkä viimeistään maidon noustessa hiottuu mutta isomman varustuksen omaavat tietää tään ongelman muutenkin ;) jos itseltä löytyy vatsalta makkaroita, sinne, yhtälailla omat nivuset jos on tuhdit ha hankaa, sinnekin. sukkahousutkaan ei rikkoonnu hankaavista reisistä niin helposti jos vähentää kitkaa talkilla. sittenhän se on väsyneen äiskän tukan freesaaja: rasvaseen tyveen hierot takkia ja sitten harjaat pois. ripsille volyymiä kun ripsarikerrosten välissä topsilla töpöttää talkkia ja taas ripsaria.. jne :)

Muokattu viimeksi:
Me ei olla talkkia tarvittu myöskään koskaan.

Ja en aio ottaa toista pakkausta.

Haluaisin ehdottomasti, etenkin kun on esikoinen, mutta juuri ennen plussaa muutin lahden väärällä puolelle. Joten en ole oikeutettu.

Mulle ei sinänsä väreillä ole niin väliä, kunhan on käyttökelpoiset ja ihmisten ilmoilla omaan silmään nätit. Ja suoraan sanoen ihan se ja sama tunnistaako muut vauvan sukupuolta vai ei, aika sukupuolettomilta aika suuri osa vauvoista kuitenkin näyttää alkuun. Hassultahan ne vauvat usein näyttävät, jotka jo ihan pienenä näyttävät vahvasti jommalta kummalta sukupuolelta :) Näin just vähän aikaa sitten sellaisen parin kuukauden ikäisen pojan, joka näytti niin naurettavan paljon "pieneltä mieheltä", että oli oikeasti ihan vaikea pidättää naurua.

Ja ihan tunnistettavasti tyttöjä ja poikia niistä silti lähes kaikista kasvaa, oli sukupuolitetut vaatteet vauvana tai ei :)

Me otetaan pakkaus niin kuin esikoisellekin :) musta on vaan niin ihanaa kun pääsee hipelöimään niitä vaatteita! <3 ja haluan molemmille säilöön omat makuupussit ym. :)

Tohon voide- ja talkkikeskusteluun, yksi sairaalassa opittu vinkki. Jos peppu punottaa pahasti/on rikki, niin paras tulos tulee kun sekottaa bepanthenia ja sinkkivoidetta ja laittaa sitä. Bepanthen hoitaa ja sinkki suojaa. ;) Ne voi sekottaa vaikka johonkin pikku kuppiin. Molemmat myös yksin hyviä. Ja talkki on hyvä siitä että pitää kuivana. Meillä noita kaikkia + perusrasvaa aina välillä vuorotellen käytetään, vaikka yleensä ei pahoja iho-ongelmia ookaan eikä tarvita. Kohta 3v siis menty vaipoilla. Ja kosteuspyyhkeet täälläkin käytössä. Tietenkään turhanpäiten noita rasvoja ym ei kannata jatkuvasti käyttää.

Luultavasti ei oteta pakkausta, mutta pitää vielä tarkistaa mitä löytyy valmiina. Jos ei oteta niin joitain pakkauksen juttuja pitää sit ostaa.

Joo toi sinkki+bepanthen on hyvä ! suhteessa itse sekoitellut sinkkiä vähempi kuin bepanthenia. ja vaihtelu on iholle hyvä juttu, sinkki pitää muistaa pestä huolella pois, ei lähde pikaisella lurautuksella.

En ole koskaan ottanut,enkä ota nyt.kirpparilta muutamalla eurolla saanut mitä pakkauksesta halunnut.täällä on hyviä lastevaatekirppateita.mutta jos tilanne olisi toinen ottaisin..siis jos en olisi saanut metsästettyä tarpeellisia juttuja.(makuupussi,toppapuku)

Takaisin