Äitiyspakkaus

Meillä on myös käytössä sensitive pesuaineet. Mun oma iho ainakaan en kestä mitään ihan perus hajustettua.. Varsinkaan jos ei ole sensitive huuhteluainetta. Mulla ei varsinaisesti kait oo herkkä iho edes mut jotenkin kovin paljon tuoksua sisältävät normaalit pesuaineet aiheuttaa kutinaa..

Mä oon pessyt harsoja 90 ja hyvin on selvinnyt. Vähän menee koppuraisiksi, mutta silittämällä pehmenee :)

Joo päätöstä en oo saanut ja liitteet on kyllä toimitettu, olen jo ollut yhteydessä kelaan asiasta mutta mitään sen kummempaa vastausta en saanut miksi kestää... Kun samaan piiriin kuuluvat on saanut jo viikossa.. Mulla lukee kelan sivulla vaan käsitelty vai mitä se oli.. Ja että toimitusaika 2vkoa.. Alkaa kohta jo olla mennytkin.. Kai se ditte ensiviikolla tulee..

Jos tosiaan ens viikolla ei tuu niin kannattaa soittaa uudestaan. Voi toki olla että jos on toimituksissa jotain hämminkiä ollut niin kestää sen takia.

Pakkaus tuli ja kaikki tamineet pesty. Vähän kyllä noi värit kummastuttaa. Olin niitä jo etukäteen Kelan sivuilta vilkuillut ja ei niissä silloin tuntunut olevan mitään ihmeellistä. Mutta livenä noi sävyt on vaan jotenkin - outoja. Ei noita vaatteita voi keskenäänkään hirveästi yhdistellä. Oudoin sävy oli mielestäni niissä keltavihreissä (?) housuissa. Samoin kokomerkinnät oli jotenkin aika random haarukalla valittuja. Toki haarovälin jatkopala tuo lisäaikaa bodyjen käyttöön, mutta osa tuntui kamalan isoilta ja osa taas kamalan pieniltä kokomerkinnän mukaisiksi vaatteiksi.

No, fiilis kuitenkin kiitollinen ja ihanaa oli päästä hypistelemään :)

Mut siis kukas se olikaan kun sanoi että noi äp:n vaatteet on tommosta hassua kokoa ja venyy sivusuunnassa ja on väljää.. Eikä siis pelkästään se haalari :)

Meinaatteko mennä tän ekan talven sillä "jättihaalarilla"? Mä tuskailen jo et onko ihan liian iso ja tarviiko hankkia yksi vähän pienempi.... :D

Mulla on 2 pienempää haalaria odottamassa. Jospa jompikumpi noista pienemmistä haalareista olis sit sopivan kokoinen :)

Lisäkysymys. Minkä kokoisen pienemmän haalarin ootte hankkin? Teen kirpparikierroksen, kunhan kerkeän ja sieltä oli tarkoitus kyseinen vaate löytää !

Mulla on koot 50/56 cm ja 62/68 cm. Ja tietty lisäks se äp:n haalari.

Mä harkitsen, että ihan pientä haalaria en ostais vaan mentäis lämpöpussilla. Ehkä mahdollisesti tuon 62/68 vois hankkia.

Samoin kuin lumitukka, mäkin meinasin yrittää alkuun selvitä lämpöpussilla, ja vasta tarvittaessa sitten hommata haalarin.

Meillä menee varmaan lämpöpussiin sitten vaunuihin jonkun fleecehaalarin kanssa tms. Mut sit kaukaloon en viitti ostaa erikseen lämpöpussia niin sitä varten haalari sit..

Osaako joku vastata niinkin hölmöön kysymykseen, kuin että paljonko tuo äitiyspakkaus painaa ja kuinka iso on? :wideyed: Tuli juuri Matkahuoltoon ja ehtisin sen tänään hakemaan kotimatkalla julkisilla, tai sitten autolla viikonloppuna/alkuviikosta. Onko ihan epärealistista tällaisen suht epäliikunnallisen pallomahan raahata tuota bussilla plus noin puoli kilsaa kävellen? Kovasti himottaisi jo päästä hypistelemään. :joyful:

Niin ja haalarikysymykseen vielä: mä olen esikoisen odottaja ja ihan toisen käden tiedon varassa, mutta jos vaan yhden haalarin haluaa ostaa niin itse ostaisin 62. Sitä pienempi tuskin menee koko talvea ja sitä isommalle menee jo äitiyspakkauksen haalari. Meillä on kylläkin sekä 56 että 62, kun ehdin jo ostaa tuon pienemmän ennenkuin älysin kysyä asiaa neuvolasta, ja sain kuulla ettei tuo välttämättä mene kuin pari viikkoa. Onneksi löytyi kaverilta vielä tuo 62 kokoinen käytettynä. :happy:

Suosittelen mangustimamma hakemaan autolla. On muuten iso laatikko. En saanut se sylissä edes matkahuollon ovea auki. Onneks tääl on niin kohteliaat pulsut, et tuli avamaan mulle oven :)

Haalareista, et mulla on nyt se kaukalopussi, ni hyödynnän sitä alkuun ja jos on lämmin talvi, ni varastosta löytyy ohuempi haalari kokoa 62. Ostan vielä yhden 62/68 toppahaalarin.

Ei se paketti paina paljon mutta on kooltaan sen verran iso että hankala kantaa. Ite näin 146 senttisenä ison mahan kanssa en olis julkisilla saanut sitä tuotua kotiin :)

Mä aasi unohdin sitten iltapäivällä katsoa oliko tänne tullut vastauksia, ja taapersin optimistisesti töistä suoraan Matkahuoltoon. Kun se täti oli hakemassa pakettia huomasin kuitista että painoksi oli laitettu 8 kg. Oli kyllä aika iso paketti. :nailbiting: No, sain onneksi raahattua jollain ilveellä junaan ja mies hakee asemalta, joten loppu hyvin kaikki hyvin. :happy:

Takaisin