Äitiyspakkaus

Mites muut, pesettekö kaikki pakkauksen vaatteet, peitot jne ennen käyttöönottoa?

Joo, pakkauksen ohjeissakin sanottiin että tekstiilit pestävä 60•c ennen käyttöönottoa. Tarkoittiko siis että vavelin vaatteetkin sais pestä kuudessakympissä? Ja peitto ja makuupussi? Ne saatan pestä haalealla pikapesulla.
Muutenkin ajattelin pestä kaikki ostamani kirpparituotteet ja vaatteet sitten lähempänä, kunnes olen ostanut sen hellävaraisen pesuaineen. Ihanaa päästä ripustamaan pieniä vaatteita narulle ♡.♡

60 asteessa pestään meillä vaatteet ainakin. Tietenkin pesuohjeet huomioiden. Meillä nyt pestään muutenkin kaikki 60 asteessa kiitos miehen työn :P

Vauvan vaatteisiin ostan erikseen huuhteluaineen ja käytän sitä tiettyihin materiaaleihin. Mies ja tytär taas eivät huuhteluainetta iholla kestä.

Minäkään en käytä huuhteluainetta, kuin lakanoissa tuoksun takia.
Noissa äp-vaatteissa oli muuten tosi tehdasmainen haju, joten kannattaa jo senkin takia pestä!

Siinä ohjeessa lukee mulla ainakin että kaikki 60 asteessa ellei tekstiilin pesuohjeessa toisin sanota.
Me yleensä pestään kaikki 40 asteessa ja just eilen laitoin miehen farkut pyykkiin niin niissäkin luki 40 astetta.. Mut joo jos noi vauvan vaatteet kuuluu pestä 60:ssä niin täytyy muistaa pestä ne 60:ssä :D

Vaatteissa vaihtelee tietenkin et missä asteessa pestään. Perus vauvan bodyt, potkuhousut, harsot, lakanat, sukkahousut yms 60 asteessa. Sit yleensä farkut, mekot, neuleet yms päällyvaatteet 40 asteessa. Kannattaa kattoa niistä lapuista. :D sama muissaki vaatteissa.

Mun pitää odottaa että kaikki on kotona että voin paketin sitten avata.. Ja isäntä pääsee klo 18 töistä ja 18.30lähtee viemään terhon kuopioon.. Ostaa auton.. Ja tarvii sinne kyydin. Taidan kyl olla odottamatta isäntää.. Ja jos 5luokkalainen ei ole kotona niin ei voi mitään XD.

täällä ei isäntä eilen illalla enää jaksanut ruveta katsomaan :(. Ja aamulla minä en taas kiireessä halunnut avata.. aamulla meni klo 9.00 koulun päättäjäisiin.. minkä jälkeen pomo soitti, että meneekö siel koko päivä, että pitäisi tulla töihin.. Joten klo 12.00 meni töihin ja tiedä koska kotiutuu.. Pakkausta katsellaan siis joskus..

Meille pitäisi tulla ensi viikolla pakkaus kun maanantaina tuli kirje että päätös on tehty :) Meillä käytetään aina mietoa ja hellävaraista pesuainetta. Mun nenä ei oo koskaan kestänyt mitään hajustettuja pesuaineita tai huuhteluaineita. Helppoa on ollut siis pestä kaikki vauvan tamineet. Ostettiin Ikeasta pinnasänkyyn patja (ajoissa ollaan joo) ja pesin sen päällisen ja tuuletin patjan kylminä öinä parvekkeella. Nyt ei enää haise. Voi olla että isken vielä talvella ulos pakkaseen tuulettumaan ennen petausta. Samoin kaikki saadut lelut olen pessyt. Muovilelut keitin kattilassa ja pehmeät iskin 60 asteen pesuun.

ihania nuo pakkauksen vaatteet <3. Itsestä paras pakkaus tähän mennessä, mitä meillä on ollut. Harmittaa vain talvipuvun takia, kun siinä ois ihana kuosi, mutta kun on niin isoa kokoa.

Mulle oli kans tullut päätös, joten pakkaus pitäis tulla sit ens tai seuraavalla viikolla.
Ohjeen mukaan kannattaa kaikki vaatteet pestä. Jos kestää 60 astetta, niin siinä sit kuolee ainakin kaikki bakteerit, joten lakanat yms. pesen 60 asteessa, mut vaatteet normaalistin 40 asteessa.

Keskiviikkona hain pakkauksen, mut nyt vast kävin sen läpi.. Älkää nyt oikeesti sanoko, et se muksu on niin pieni!!! :eek: Siis.. Oikeesti. Oon aina rakastanut pikkusia sukkia ja kenkiä, mut nyt vast se iski, et vauva on oikeesti aivan helvetin pieni. Ja ku mä oon oikeesti kauhee mämmikoura, ni nyt pelottaa entisestään.

Takaisin