Minä kans laitoin äitiyspakkaus-hakemuksen menemää 1.8. eikä oo mitää vielä kuulunu (helsinki). No tietysti täällä niitä hakemuksia on varmasti paljon et malttia vaan... :)
Niin kauan, kun lapsi ei osaa päättää, haluan pukea hänelle vaatteita, jotka miellyttää omaa silmää ja niihin lukeutuu mekot ja röyhelöt. Sitten isompana kun osaa vaikuttaa asiaan, saa niin myös tehdä :) koen, että hyödyn enemmän rahasta, kuin pakkauksesta. On meillä myös yks sininen ötökkäbody, ettei liikaa lokeroida
Mä otin pakkauksen rahana, kun en tee pakkauksella mitään. Aikanansa otettiin pakkaus esikoiselle ja sieltä on jäänyt tarvittavat jutut ja vaatteet saadaan/ostetaan käytettyinä.
Eilen tarkistin niin päätös oli tullut ja pakkaus tilattu. :) Hakemuksen taisin tehdä 10.8. Omituinen ilohepuli iski, niinkuin joulua odottavalla lapsella, vaikken edes ensimmäistäni odota. :D
Eilen hain Kelan sivuilta äitiyspakkausta ja lapsilisää. Tänään sitten äitiys- ja vanhempainrahaa. Samoin laitoin työnantajalle tiedot vapaista. Ihanaa kun voi kalenteriin kirjoittaa virallisesti äitiysloman alkamispäivän
kiva kuulla ,että voi esim.puhelimella ottaa kuvan. Helpottaa kovasti. Mäkin otan sen nyt rahana ,kun vaatteet tullut tällä kertaa ostettua kaupoista ja fb kirpuilta.
Ite tykkään Android puhelimella käyttää semmosta kuin camscanner otat kuvan jaan se ohjelma muokkaa sen suoraan pdf muotoon :) tulee myös parempi kuin kuvasta kun siinä on automaattinen valaistus jne.
Orginaali kannattaa kyllä pitää ittellä, tai ainakin mä tartteen sen myös työnantajaa varten ja varmaan sama tarttee siihen Kelan äitiyslomahakemukseenkin, kun en laittanu samalla.
Me otetaan tällä kertaa rahana. 2014 äitiyspakkaus on tallessa ja esikoisella oli ensimmäiset vaatteet sellaisia mitkä sopii tytöllekin (sukupuoli jäi hieman arvoitukseksi rakenneultrassa..), ostan sitten kirpparilta ja torista lisää kun vauva on syntynyt..