Äitiyspakkaus.

Nyt on laitettu helkkarin vihasta palautetta äp:n jakelijalle. Vaihtelemaan ja/tai myymään en jaksa alkaa, saavat vaihtaa mulle koko hemmetin pakkauksen. Niitten olis pitäny kahesti miettiä, ennen kun alkoivat tälle hormonihirviölle ;)

Laitoin hakemuksen 28.2 Kelalle ja nyt siellä luki että pakkaus tilataan 14.3. Jeee!

Tosi nopeasti, alle viikossa oli mennyt lapsilisät ja äitiyspäiväraha läpi, aika nopeeta toimintaa!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Jeee mamabird! Jännä miten vaihtelee tuo käsittely tahti. Mä tein 7.3 äp hakemuksen ja samana pvänä näky päätös ja 10.3 luki et " pakkaus tilattu" :)

Muokattu viimeksi:
Plääh, mä laitoin pakkauksen kuun vaihteessa tilaukseen netissä, eikä vieläkään oo kuulunut mitään päätöksestä :( millä logiikalla ne niitä oikein käsittelee! :O kun toiset saa päätöksen heti ja mä saan aina odotella, oli kyse mistä vaan :(

Me asutaan niin isossa (ja köyhässä) kunnassa että yleensä täällä saa odottaa kaikkea pitkään ja hartaasti, kaikki on ihan tukossa.
Itse en esim. pääse hammaslääkäriin nyt raskaana kun jonotusaika on sen yli puol vuotta, viimeksi jonotin melkein vuoden :D

Sillä oonkin ihan järkyttynyt miten nopsaan tuli päätökset :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Itsellekin tuli tuo sekoitus vanhaa ja uutta-pakkaus. Olen ihan tyytyväinen siihen.Ei onneks niitä kamalia oransseja ja ruskeita retrovaatteita mukana. Toppahaalari ja pipo sekä välikausihaalari näyttäis ainakin olevan uudempaa mallia muuten pääasiassa vanhoja.
Tuo välikausihaalari on kyl kiva, kun esikoisen saamassa 2009 pakkauksessa ei muistaakseni sellaista ollut.

Nemia, milloin tilasit tuon pakkauksen? Ajattelin vaan, kun omaani odotan sormet syyhyten,mutta en haluaisi sekapakettia...ensiviikolla pitäisi nimittäin jon saapua.

Kylmä ainakin jo uskaltaisin pistää hakemuksta meneen ellen olis jo pistäny. Tuol fb ryhmässä on monelle jo tullut (viimesimmät tänään saaneet) 100% uusi äp :) ja vielä tosi nopeasti 1viikko päätöksestä! Ite tein äphakemuksen 7.3 ja oon kyl melkosen varma et uus äp kokonaisuudessaan tulossa :) odotan kans kovin jos jo ens viikola tulis noutoilmotus postissa :)

Varmaan pakko pikkusen kehua Kelan toimintaa ;) eilen tuli tuista ym. Päätökset kotiin. Lapussa mainittiin että äitiyspakkaus on noudettavissa kahden viikon kuluessa. Tänään olikin jo postipoika mulle tuonut saapumisilmoituksen. :) ja sain siis sen uuden pakkauksen.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kuukausi sitten jo paperit täyttelin, mutta vasta viime viikolla raskaustosdistus sitten mutkien kautta eksyi kelaan. Eli vähän reilu viikko niissä meni..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pakkaus saapui perjantaina, kokonaisuudessaan uusi versio, eikä kyllä harmita, kuvasta kun katsoi niin kaikki samassa läjässä niin ei vakuuttanut, mutta kun niitä yksitellen kaiveli ja katseli niin ihan kiva tuo on :rolleyes:

Sent from my GT-P7300 using Vau Foorumi mobile app

Täällä juuri haettu kokonaisuudessaan uusi pakkaus, jonka laitoin tilaukseen 6.3.2014, hakemus oli käsitelty ja ratkaistu 7.3.2014. Olisi ollut postista noudettavissa jo 12.3. eli sangen/jopa käsittämättömän rivakkaa toimintaa. Ja on siinä ihkua roinaa

:Heartbigred

Eilen sain myös pakkaukseni! Hakemuksen tein 7.3 ja postiin oli tullu 14.3 ja eilen tuli nouto ilmo kotiin. Ja 100% uus äp sieltä tuli <3

Olen jo alistunut kohtalooni, uusi sieltä sitte näemmä on tulossa... Harmittaa vähän, etten tiennyt/tajunnut sitä aiemmin, koska olisin kyllä mieluummin vaihtanut ä-rahaan. Sen verran paljon tosta uudesta jää täysin käyttämättä. Mutta oma moka.

Nyt täytyisikin keksiä miten saan paketin tavarat lahjoitettua fiksuimmin ja nopeimmin pois, kunhan se ensin tulee. En halua (tietenkään) heittää niitä kaatopaikan täytteeksi, mutta kotiinikaan en toisaalta halua turhaan pyörimään.

Alkuun otti hetken pattiin, että joutuu ostamaan kaiken uusiksi, mutta sitten päätin ottaa asian niin, että pakkauksesta saan kätevästi mallia, mitä kaikkea pitäisi olla, eli matkin sen sisältöä siltä osin :)

Missäpäin kyfi asut? Voisin tehdä sun kanssa vaihtikset jos ei kauheen hankalaksi mee :) Mulle siis tuli tuo vanha pakkaus jossa oli uusi vanuhaalari ja toppahaalari, muuten vanhaa kamaa. (ja kun valitin asiasta, sain vastaukseksi "voi voi" :smiley-angry016)

Takaisin