Äitiyspakkaus.

^miten?skannasitko sen siis vai kuis? t:teknisesti kädetön tumpelo

Siitä voi ottaa ihan kännykällä kuvan ja lähettää esim sähköpostii ja sit meet koneelle ja tallennat siel s.postista sen koneelle ja eikun hakemusta tekemään :)

joo skannasin koneelle ja lähetin liitteenä. Pitää vaan muistaa arkistoida 3vuotta itse paperi! :) ja tolleen kuvaamalla onnistuu kans, kuhan kuvasta näkee kaikki tekstit selkeesti.

Voi ärsytys tuota kelan hitautta!! Mulla äitiyspäiväraha hakemus ollu jo kuukauden siellä ja ei etene ollenkaan. Lukee vain että asiakirja saapunut. Sama homma äippäpaketin kans, tosin se hakemus ollu siellä kaks viikkoa;) pitänee soitella sinne tällä viikolla ja kysellä hakemusten perään.

oho,syytä siis tehä itekin se kun haen viä varhennettua,tai oon pian huhtikuun ilman rahaa :eek:

Miten sen todistuksen saa laitettua sähkösesti? En löytänyt mitään omaa kohtaa sille, mut laitoin viestien kautta kuvana menemään. Mahtaakohan olla ihan ok noin? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulle tuli äitiyspakkaus eilen ja paketissa oli tavaraa uudesta ja vanhasta pakkauksesta. Se oli jonkunlainen seka pakkaus. Onneksi ei niitä kaikkein kamalimman värisiä siitä uudesta pakkauksesta ollut. Pakkauksessani oli onneksi se ihana 2013 vuoden siilimakuupussi, mutta sitten taas toppapuku ja välikausihaalari oli 2014 pakkauksesta. Suurin osa muista vaatteista oli vielä 2013 pakkauksesta, mutta muutama vaate oli 2014 pakkauksesta. Olen kyllä todella tyytyväinen pakkaukseen. :)

Sama juttu mun kohdalla.

siellä kelan sivuilla oli joku viestit ja liitteet -osio jota kautta mä laitoin sen todistuksen menemään.hakemukset siis pakkaukseen ja äippärahaan tehty :) vanhempainrahaa en viä hakenu ennenkun tää tilanne tästä vähän selkiytyy.

Hain myös tänään postista paketin ja näyttää myös olevan sekalaista seurakuntaa pakkaus. Ainoa mistä en tykännyt tämän vuoden pakkauksessa oli se apinamakuupussi. Onneksi tuli siili.. :P

Kaverilla myös tänään haettu pakkaus on sekalainen. Oma odottelee eteisessä, että saan pojat nukkumaan ja rauhassa pääsen hypistelemään :)

Hetkinen... Nyt kun katson tuota pakkausta tarkemmin, niin taisi tulla sekalainen mullekin...
Ihmettelinkin vähän, kun tuli niin paljon turkoosia (enkä tykkää siitä ollenkaan). Nyt kyllä harmittaa vähän. :( jäi tuo ihana pöllökuvainen välihaalari pois. Mistähän sellaisen löytäisi? Ja tuosta varsinaisesta haalaristakin olisin tykännyt enemmän.

Voi perseensuti! Sekapakkaus se mullekin sieltä napsahti, ja kaikki surkeimmat kamat molemmista pakkauksista :( Mun tekis mieli alkaa itkee hormonihuuruissani :( Ihan perseestä. Kaikki on tänään menny muutenkin vituiks, niin tämäkin vielä. GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Facebookista löytyy semmonen ryhmä kuin äitiyspakkaus kirppis, sieltä löytyy hyvin noita mieleisempiä ja sinne voi laittaa myyntiin kaiken sen mikä ei ittee miellytä :)

Tässä tuo vuoden 2012-2013 pakkaus joka pitäs olla loppumassa ja vaihtumassa
1922117_10152231982451893_1456046885_n.jpg

ja tässä tää uus vuoden 2014 pakkaus, niin toivon et ite saan tän. Millaset miksaukset teil on ollu, joilla on ollu sekapakkaus?
1796433_10152231987096893_1912101698_n.jpg

Hetkinen.. ei tuo vanhempi pakkaus olekaan niin kamala mitä muistin katsoneeni alkuvuodesta..
Noh, onneksi tuo uusikin on ihan hyvä :grin

Eiiii!! Miks mä menin laittamaan jo sen hakemuksen? Mä en halua ainuttakaan tavaraa vanhasta pakkauksesta sillä se mulla jo on!!! :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sanni: Mä luulen et sen jälkee kun virallisesti ilmotettiin et uus äp jaossa niin jos sen jälkeen tehny hakemuksen ei enään tulis seka-tai vanhoja paketteja. En usko että kellekkään joka 7.3 hakemuksen tehny olis tullu viel pakettia. Itse tein hakemuksen juuri sinäpvänä kun virallinen ilmo tuli. Yritän pysyä rauhallisena ja uskon että uus äp kokonaisuudessaan tulossa :)

Takaisin