Äitiyspakkaus.

No kökkö, enköhän sen uudenkin kanssa pysty elämään :rolleyes: ainakin kuolalappu tulee tarpeeseen, ellei vaaville niin isännälle kun leuka sillä aina vuotaa :D

Sent from my GT-P7300 using Vau Foorumi mobile app

Tää on niin hassua, nyt mua ihan oikeasti harmittaa :D

Noita vaatteita voinee lahjoittaa jonnekin, eli eihän ne haaskuun mene, mutta olisi kyllä tullut tietysti itelle edullisemmaksi, jos olisi voinut hyödyntää kaikki. En vaan mitenkään pysty pukemaan lasta vaaleanvihreään ja turkoosiinkin vähän pitkin hampain, ruskea ja oranssi on kokonaan pois laskuista... Omaa silmää särkee muuten joka päivä :)

Onpahan ongelmat, juu... ilmaseks saa ja sitten vaan vaikerretaan :grin Harmittaa vaan oma hidastelu sen pakettihakemuksen kanssa. Ja ihan rehellisesti: jos olisin varmaksi tiennyt, että tulee toi uusi, olisin varmaankin valinnut suoraan rahana. Sen verran visuaalisesti kranttu kun oon...

Tuli kyllä ihmeen aikaisin jakoon!! Otin rahana eli mulle ihan sama, mut jotenkin ajattelin et ois mennyt paljon pidemmälle kevääseen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ai että! :) ny voi siis laittaa hakemukset sekä avustukseen että rahaan samaan aikaan.jes! (tosin mun tuurilla saan kuitenkin viä jossain varastossa pölyttymässä olleen vanhan :p )

Meille tuli vielä nyt alkuviikosta vanha pakkaus - on kyllä mun mielestä niin paljon kivempi kuin tuo uusi. Ja laitoin hakemuksen menemään siis heti uuden pakkauksen julkaisupäivänä. Eli vanhaa toivoneet, älkää ihan vielä heittäkö kirvestä kaivoon. :)

Jos on epäselvää Kela-asioissa neuvoisin varaamaan puhelinajan, eli Kelan palveluneuvoja soittaa ja neuvoo ennalta sovittuna aikana. Turhaan sinne toimistoon menee jonottamaan kun ei tiskissä täytetä hakemuksia kuitenkaan. Jos haluaa kasvotusten apua ja esim. täyttää paperihakemuksen virkailijan läsnäollessa, niin sit suosittelen toimistoajanvarausta. :)

http://www.kela.fi/ajanvaraus

Kiitos Tiu toivon antamisesta ja onnittelut - omalla kohdalla käy valitettavasti niin, että uusi taitaa tulla: laitoin kanssa hakemuksen sisään jo sillon 25. päivä, mutta se oli käsitelty vasta tänään, eli paketti vasta menossa tilaukseen. Harmillisen pitkä käsittelyaika koitui siis kohtalokseni :)

Yks mein ryhmäläinen oli laittanu 11.2 hakemuksen ja sai uuden pakkauksen. Yks ystävä laittoi 14.2 ja sai vanhan ja toinen ryhmäläinen laittoi 18.2 ja sai uuden...

Minä kirjoitin hakemuksen lisätietoja -kohtaan, että haluaisin vanhan pakkauksen. Ja vanha pakkaus tuli tällä viikolla.

Voi mulla ois paketti Postissa odottamassa. Eilen ei ehditty hakea, eli menee maanantaihin – saapas nähdä kumpi paketti tulee :). Tosin kummatkin on ihan kivoja, eli enpäs ainakaan joudu pettymään :d.

Mulle tuli äitiyspakkaus eilen ja paketissa oli tavaraa uudesta ja vanhasta pakkauksesta. Se oli jonkunlainen seka pakkaus. Onneksi ei niitä kaikkein kamalimman värisiä siitä uudesta pakkauksesta ollut. Pakkauksessani oli onneksi se ihana 2013 vuoden siilimakuupussi, mutta sitten taas toppapuku ja välikausihaalari oli 2014 pakkauksesta. Suurin osa muista vaatteista oli vielä 2013 pakkauksesta, mutta muutama vaate oli 2014 pakkauksesta. Olen kyllä todella tyytyväinen pakkaukseen. :)

Kiitos kun olette kertoilleet tänne mitä on tullut kenellekin :gen053
Itse odottelen vielä hetken ennen kuin pistän hakemuksen, jotta sen uuden saisin, jos kerran on tuommoisia "sekapakkauksiakin" lähetetty :)

Mä kyllä pistän palautukseen 100 varmana jos paketti ei vastaa tätä uutta kokonaisuudessaan :D

mulle kelpais sellanen sekapakkaus et saisin sen siilipussin enkä sitä apinaa :p koskaan ei voi olla tyytyväinen :grin no jos joku haluaa vaihtaa sitten,elän toivossa.

vitsit oli muuten näppärää ku tällä kertaa pysty lähettää sen raskaustodistuksen sähkösenä kelaan! Stressasinkin sitä jo etukäteen et missä vaiheessa sinne kelaankin ehtis, mut tolleen meniki näppärästi ^^

Takaisin