Minkähän takia siellä äitiyspakkauksessa ei voisi olla ihan perusneutraaleja värejä, kuten valkoista, harmaata, beigeä, mustaa? Jokainen voisi sitten itse maustaa niitä tarvittaessa omilla lempiväreillään.
kelan sivuilla luki et tulevan äp julkastaan kuvat tän kuun lopulla, mutta jakoon tulee edelleen vasta kevät-talvella (huhti-toukokuulla?) jee näkee ees vähä :)
Mä meinaan pantata hakemusta viimeseen asti ja kirjotan mukaan toiveen uudesta pakakuksesta ja perustelen sillä et esikoisenkaan kanssa en saanut sen vuoden pakakusta vaikak syntyi syyskuussa. Mä siis tykkään noista vanhoista äitiyspakkauksen jutuista, froteisista potkareista ja vanhoista makuupusseista ja parit aurinkoviltitkin löytyy :)
Hei! Uusi äitiyspakkaus kuvineen julkaistaan ti 25.2.14. Kuvat äitiyspakkauksen tuotteista löytyvät osoitteessawww.kela.fi/aitiyspakkaus
Uusi pakkaus tulee jakoon keväällä, kun edellinen on jaettu loppuun. Pakkauksen sisältö on pitkälti samanlainen kuin aiempinakin vuosina.
Nyt oli näköjään julkaistu uusi pakkaus ja se vanha/nykyinen kyllä mun mielestä kivempi. Nytkin kyllä tulossa ihan söppis makuupussi - meillä on lakanat samaa sarjaa =)
Oho olipa värikäs! Mullapa on huomenna kelaneuvola, laitan heti ne paprut vetämään, saas nähdä kummanko pakkauksen saan :) Jännitys ei lopu elämästä vieläkään :D
Tossa uudessa oli pari juttua tosi kivoja, mut hitsi niin kyllä siinä edellisessäkin! Kumpi vain meille tulee niin oon tyytyväinen!
Se ruskeakuvioinen body ja ruskeat potkuhousut on kyllä mun ehdottomat suosikit! Jännä kyllä kun en ees tykkää ruskeesta yleensä. Pojan odottajana tykkään ja iloitsen noin poikamaisista kuoseista :)
Kuosit on kyllä hyvin poikamaiset mielestäni myös(taas), vaikka unisex täytyisi olla. Onneksi täälläkin poikaa odotellaan :)! Mä oon ehtinyt ostaa lähinnä kirpparilta niin valtavat määrät jo vaatteita, että en enää ole edes ihan varma kannattaako mun pakkausta ottaa, houkuttelisi tuo 140e:kin kieltämättä. Olis vaan ensisynnyttäjänä niin ihanaa saada tuo paketti kotiin hypisteltäväksi ja osa kamppeista kyllä puuttuukin vielä mitä pakkauksesta saisi...
Yks ehdottoman hyvä juttu oli pakkauksessa, ainakinsilloin 10 v sitten - ne tylppäkärkiset kynsisakset:)! niitä ei ystävä löytänyt mistään kaupasta jokunen v sitten..tiedä sitten onko näin, onneksi on sakset tallella! ja pian rahaa tilillä, ei vieläkään yhtään houkuta vaatehankinnat..ehkä siinä kesäkuun alkupäivinä sitten..
Nykyään löytyy jo ihan prismastakin. Meillä poika meinaan oli jemmannut omansa jonnekin hyvään talteen sen hiusharjan ohella, niin ostettiin jokun kuukausi sitten kauppareissulla uudet.
mää haluuuuuuuuun ton uuden pakkauksen!hitsi kun ei ny vaan tiedä,saako sen vai ei tiukaks menee,kun pitäs jo huhtikuun alussa viimestään hakea.ja tykkäsin kuoseista tosi paljon enkä pidä niitä poikamaisina (tyttöö ootellaan) :) ei kukaan haluis vaihtaa jos mä saan sen vanhan vai saako hakemukseen kirjottaa,et joko uus tai rahaa kiitos
Mä toivon et tota jaetaan huhti-toukokuun taitteessa, viimeistään. Sillon mun pitäis laittaa hakemus... Mut oli ihana, mä niin haluan ton. Ja joo, ehkä poikamaisia, mut aina voi höystää tyttömäisillä tarvittaessa. Vaikka varmaan jos joskus olis tyttömäinen pakkaus niin sit se varmaan olis todella tyttömäinen Ihanaihanihana
miten voikin olla näin intsinä tollasesta pakkauksesta...
Koitin kantaa tänään korteni kekoon puolestanne, sanko & heidi: kävin vilkaisemassa pakkausta ja kirjaimellisesti juoksin ettimään pankkitunnareita, että pääsen heti anomaan omani - että ehtis vielä tulla se vanha
Luulin, ettei mua edes kiinnosta mikä paketti sieltä tulee, olin vaan unohtanut "tilata" samalla, kun tein muut hakemukset. Mutta nyt alko yhtäkkiä kiinnostaa :) En tiedä mikä siinä sitte oli, ehkä toi uus on mulle liian värikäs... Vaikka en mä nyt laita lasta alasti pihalle, jos tulee uus, kyllä ne käyttöön joutaa molemmat.