Äitiyspakkaus.

saman määrän oon minäkin laittanu etikkaa eli maks puol desiä, yleensä alle sen ja juurikin siihen samaan paikkaan kuin huuhteluaine laitettas. Se muuten myös kirkastaa värejä :)
 
Niin muuten kirkastaa ja kuulemma myös auttaa värejä pysymään paremmin, eli saattaa välttyä pinkiltä pyykiltä jos on punanen sukka eksynyt valkosten joukkoon :) (en oo ite testannu, koska olen pyykkinatsi)
 
Kiitos, pitääpä kokeilla. Muutama kirpparilta ostettu kesto haiskahtaa aika pesuaineelta, jospa tuolla konstilla saisi tuoksut pois.
 
Sillä ja sit soodalla. Ihan siis ruokasoodaa vaan vaippapyykin sekaan, sitä saa 5 kg säkeissä :) sit kun alkaa oleen haisevampaa vaippapyykkiä, niin pari tippaa teepuuöljyä tekee kans ihmeitä.
 
Vau, on teillä kuulkaa poppakonstit pyykinpesuun!

Täällähän oppii vaikka mitä uutta! :grin
 
etikka ja sooda on ihan parasta.käy ihan kaikkeen :) soodalla esim pinttyneet kattilat saa kun uusiks jälleen :) ja leivinjauhe/sooda pyykin seassa kirkastaa valkoset. jajaja :)
 
Dr.Beckmann värin- ja liankerääjä, se on poistanu mun ressaamisen vaatteiden värjäytymiseltä. Pinkki paita vaaleiden / valkosten joukossa, ainut mikä oli paidan lisäks pinkki oli ne laput. Ja tuntuu et ne myös saattais kirkastaa.
Ei nyt tasoa Niksi-Pirkka mutta kuitenkin :)

Itse äitiyspakkaus lojuu vielä "koskemattomana", pitäis varmaan alkaa pöyhimään vaatteita pesuun (kuin myös muitakin vauvan vaatteita). Muttaku ei taas huvita...
 
Meillä kans noita värinkerääjiä ja on kyllä helpottanut pyykin pesua! Sellainen vaan sekaan ja kone pyörimään :)
 
Sattuisiko tällä palstalla olemaan kiinnostuneita, jotka haluaisivat vaihtaa vuoden 2014 täysin uuden penkomattoman äitiyspakkauksen viime vuoden pakkaukseen mikäli sellainen on vielä jollekkin postitettu?
 
Takaisin
Top