Mirputin86
Jostain jotain jo tietävä
sama homma mulla työantaja maksaa sen 3kk palkan,toisin täytin hakemukset ja lähetin kelaan, sieltä sitten soitettiin että tarvitaan vielä y17 lomake työantajalta palkasta ja toimitin sen jälkeenpäin. Ei vaikuttanut äitiysavustukseen! mutta en pakkausta ottanutkaan vaan rahana. vauvalle ostin ihanat ensimmäisen vuoden vaatteet 100e:lla kaverilta valmiix,hurjaa miten paljon sainkaan! :D hmm..muuhun hankintaan jää vielä se 40e lähinnä vaipat,rasvat,tutit..mittarit,pyyhkeet,harsot,rattaat,vaunut,syöttötuolit,turvakaukalo yms.. on jo valmiina kun muksuja on jo neljäs tulossa [:D]
mitäs mieltä muut ovat olleet pakkauksesta? tämä oli siis mun kolmas paketti jonka sain..niin jotenkin olin pettynyt vaikka olin sen katsonutkin kelansivuilta. Oli toki kivojakin esim makuupussista pidin kovasti ja muutamista housuista ja bodyista. Mutta muutamat vaatteet olivat tosi "pliisuja" ja pussilakana minusta ihan fiasko [&:] aikaisempina vuosina on ollu kunnon finlysonin pussilakana nyt oli laadultaan huono