Äitiysloma

Ok, kiitos Essi [:)]

olen ollut eri syistä saikulla koko ajan, viime kuun saikut oli mm. 1. poskiontelontulehdus 2. iskias 3. korvatulehdus ja nyt tämä kahden viikon saikku on diagnoosilla raskauden aikainen kohonnut verenpaine. pitää siis toivoa, että en tippuisi vielä kelan rahoille.
 
Mä luulen että tuohon 28 päivää lasketaan myös viikonloput..
Kun siihen katkeamiseenkin tarvitaan se 7 päivää..
Ei noista kyllä meinaa ottaa mitää selvää.. Pitäis varmaan ihan liitosta kysyä..

Miu82 : Mun mielestä lomarahat maksetaan sinä vuonna kun loma pidetään.. Ihan varma en kyllä ole tästäkään.
Kannattaa varmistaa palkanlaskijalta..
 
Mun tietääkseni se on Miu niin, että lomarahoja ei makseta jos lomia ei pidetä.
 
Ja noi kelan rahoille tippumiset menee kunkin alan ja työpaikan työehtosopimusten mukaan. Eli pitää omistaan tarkistaa asiat. Kaikkilla ei mene ihan samojen sääntöjen mukaan.
 
Meillä maksetaan lomarahat nyt kesäkuussa pidit lomaa tai et. Ne on laskettu firman määrärahoihin tälle vuodelle, joten ne myös maksetaan tän vuoden rahoista.
 
kiitos Miu tuosta kommentista. Tänään tuntu et on ollu niin huono aamu et toi piristi kummasti[:)]. Vaik olen kyllä huomannu et mitä lähemmäs lomaa mennään sitä vähemmän kiinnostaa töihin tulla saati täälä mitään tehä.
 
Hmmm...En ole vieläkään laittanut hakupapereita vetämään...Oottelen vielä et saisin uuden koulutustuki lapun et voin sitten laittaa liitteeksi uusimman lapun josta näkee mun tuloni...Eli mun äitiysraha lasketaan työttömyyspäivärahasta...Onneksi...

Äitiysloma alkaisi näillä näkymin kesä-heinäkuun vaihteessa...Ja koulu päättyy kesäkuun alussa, joten pääsen työttömäksi työnhakijaksi vähäksi aikaa...[8D]
 
Enää 13 aamua! Olis 14, mutta huomenna vapaa pääsykokeiden takia[:D]
Kesäkuussa en varmaan muuta teekään kun pyöri netissä. Ei vaan, suunnitelmia ainakin riittää! Ja eiköhän ensimmäinen lomaviikko mene muuttoa tehdessä. Luulis ainakin ehtivän laittaa kaikki vauvan tavarat valmiiksi kun jää lomalle melkein 3 kuukautta ennen laskettua aikaa[8|]
 
TJ 7!!!! [8D] Mä oon NIIN loppu, kuin ihminen voi olla.. tänään sain itkukohtauksen, kun äiti kysyi miksen vie puhelintani takuuhuoltoon: rikki... mutku en ennätä: töitä niin paljon. Joten oon enempi, kuin onnellinen, että enää vaan seitsemän työpäivää: tällä viikolla enää kaks ja sit ens viikko kokonaan. Plus kolme työiltaa vielä... [:(] mut jaksaajaksaa...
 
Äippälomaa tosiaan odotellessa. Nyt ei sitten uskalla enään yksin olla töissä kun tänään saldona kaksi ikkunaa säpäleinä ja yksi ikkuna naarmuilla. Onneksi oli kavereita paikalla kun asiakas sai kohtauksen. Ja kohtaus lähti siitä kun en suostunut myymään yhtä olutta. Niin se alkoholi vaan muuttaa ihmistä [&:] Nyt sitten odotellaan että milloin poliisista soitetaan että pitää mennä antamaan lausunto tapahtumasta..
 
Mulla alkoi lomat nyt! Saikkua on verenpaineitten takia kuun loppuun asti ja koska nyt niin paljon ollut saikulla niin tein pikapäätöksen, mitä katua myöhemmin [8|] 31.5 alkaa kesäloma ja siitä varhennettu äitiysloma 28.6!
 
Huh, Johkendaali, onneksi meni ikkunat, eika kaynyt sun kimppuun!

Ikava, kun ihmiset menee tollai hulluiksi - muiden arkipaiva tulee vaikeaksi[:'(]
 
Mulla olis 16 työaamua jäljellä [:)] Nyt menee kyllä aika ihan hurjan nopeaa, kun on niin paljon tekemistä töissä! Sit voisikin ajan pysäyttää tai siis hiljeentää sen kulumista kesäkuun ekan viikon jälkeen [:D]
 
Miten tää motivaatio laskeekin näin nolliin sitä mukaa kun päivät vähenee?!? Mulla enää 8 aamua!!!! JIPII!!! Vkl tietty vielä välissä ja se viimeinen aamu eli ens viikon perjantai on vähän myöhäisenpi kun meillä sattuu olemaan tykypäivä. On ekaks aamupäivä luentoja, kaffittelua ja lounaan jälkeen Björkköön luontopoluilla opastettu vaelluskierros. Sit iltaohjelmana sauna, palju ja seivovapöytä[:D][:D]. Ei sitä voi kutsua kunnon työpäiväksi.

Ei vaan jaksais enää odottaa et pääsis siihen ens perjantaihin asti.
 
Oon huomannut Eemi03 ihan saman [:D] eli siis sen motivaation puutteen. Lasken aamut varmaan kymmeniä kertoja päivässä vaikka eihän se luku siitä mihinkään muutu. Tuntuu vaan, että aika menee niin hitaasti...

Toisaalta tulee varmaan ikävä lapsia kun en mene enää tuonne päiväkotiin sitten äippäloman jälkeen. Mutta silti. LOMA! Vielä 9 aamua.
 
Miulla ois valmistujaiset viikon päästä..tällä viikolla vielä 3 työvuoroa, ensviikolla 1 ja kesäkuun ekalla viikolla 2..(keikkailen sairaalassa)..sitten jään hissuksiin lomalle, ja virallisesti äitiyslomalle juhannukselta :)
 
mä kans odotan loman alkua ku kuuta nousevaa! Mulla jäljellä enää 13 koulupäivää, siis tämä viikko loppuun ja kaksi seuraavaa. Ne tosin olen työharjottelussa koululla, mutta kun ei kiinnostaisi enää yhtään! Eilen oli 4h luento, jonka jälkeen selkä on ollut ihan JUMALATTOMAN kipeä, siitä istumisesta erittäin mukavalla koulun penkillä, arvatenkin [:@] Tänään olis ollu retkipäivä jonnekkin puutarhatapahtumaan, mutta päätin jättää menemättä ja levätä kotona..tosin tuo selkä on vieläkin kipeä [&:]
 
Enää 4vkoa (14työpäivää) jäljellä ja sitten alkaapi äippäloma [:)] Oon kyllä ihan loman tarpeessa

Maisan: Onneks oli näitä kavereita siellä koska en ensinnäkään olisi älynnyr käydä laittamassa ovea lukkoon kun se alkoi pihalla riehumaan [&:] Ja meni itsellä sellainen 20min että älysin mitä olisi voinut tapahtua. Avokille kun soitin niin pääsi itku kun sanoin etten uskalla olla yksin.
 
Takaisin
Top