Äitiysloma

TJ 9!

Ja vaan 3 noista pitkää vuoroa! Kyllä mä viime lauantaina 12,5 tunnin työpäivän jälkeen olinkin melko varma kuolevani silkkaan uupumukseen ja etten pysty kävelemään enää ikinä..

Ensi perjantaina odotellessa, toivottavasti siitä ei tule mikään antikliimaksi [;)]
 
¨Miksi ihmeessä kiusaan itteeni ja tuun lukee näitä teidän hehkutuksia... [&o] [;)]

Joutuu varmaa ruveta sikasaikuttaa jos kelit on näin hyvä koko ajan [;)]
 
Mulla alkas tänään LOMA!! Kesäloma alle ja sit perään äippäloma. [:)] Aika siistiä.. sit kuitenkin, vaikka haikee fiilis onkin. [;)]
 
JEP Mirde perässä tullaan! Sait olla porukan ensimmäinen lomalle jääjä[:D]. Mulla ens viikko vielä lusittavana eli 5 aamua. Tosin se perjantai on Tyky-päivä ,joten ei sitä ihan työntekona voi pitää. Vähän vaellusta luonnon helmassa, saunaa paljua ja syöminkejä[:D]
 
No ei ole enää montaa aamua sielläkään.. [;)] Tää lomallaolo on aikas nastaa: nukuin viimeyönä 13 hoo ja vain kerran piti herätä. [:)] Tänään shoppailin mammakesävaatteita: nyt saa kesä tulla! [8D]
 
Mä olen ollut jo 3 vkoa saikulla, viikko vielä saikkua ja sit kesäloma ja äitiysloma [8D]
 
Nemiah, jos oot sairasloma kunnos niin hae ihmeessä sairaslomaa myös loma-ajalle, koska sillon sun lomat siirtyy äitiysloman loppuun. Eli paljon kannattavampaa rahallisesti!!!
 
Pakko vähä yrittää fiilistellä, vaikka meinaakin nukahtaa:
 
Huomenna se yksi viimeinen päivä täälä normaalityöpaikalla. Perjantaina TYKYilemään ja se olis sit siinä!!!! [:D][:D][:D]
 
Tänään alkaa virallisesti äitiysloma. Saan vähän enempi rahaa äippälomalta kuin pelkästään työttömänä ollessa [;)]. Vielä kuukausi ennen kuin pikkuinen syntyy.
 
Takaisin
Top