Äitiysavustus

Otan pakkauksen kiitollisena vastaan, koska odotan esikoistani ja tykkäsin kyllä muutenkin kovasti tämän vuoden pakkauksesta! Ainoastaan pari raidallista bodya +sukat ja lapaset ei ollut niin mieleeni, mutta kylläpä niillekin tulee käyttöä :happy:
 
Otan pakkauksen. Just vähä aika sitten annoin vaatteita pois, vaikka siis jotain on tallessa viime pakkauksesta. Tää oli kyllä kiva ja minusta sopii molemmille.
 
Mä tein hakemuksen eilen, otetaan pakkaus :happy: Aika kauan näytti käsittelyaika olevan, peräti kolme viikkoa. Mun mielestä pakkaus on mukavan neutraali ja niitä vaatteita on helppo ”piristää” muilla, ostetuilla vaatteilla:hello2
 
Mä tein äitiysavustus- eli pakkaushakemuksen (:happy:) viime viikon sunnuntaina ja päätös oli tehty jo maanantaina! Siinä luki että pakkaus lähetetään kahden viikon sisään, eli onkohan pakkaus ehkä haettavissa jo ensi viikolla...? :happy093Vähän kyllä veikkaan, että päätöksessä lukee aina niin ja todellisuudessa paketti tulee sitten joskus - ja näin kesällä se joskus on vähän pidemmän ajan päästä :bored:
 
Mulle tuli päätös heti seuraavana päivänä siitä kun toimitin todistuksen raskauden kestosta. Pakettia sen sijaan jouduin odottamaan kolme viikkoa, luvatun kahden sijaan. Kysyin asiasta kun oli mennyt vähän yli 2 viikkoa ja sanoivat että on ruuhkaa. Paketti oli noudettavissa nyt perjantaina. :smiley-bounce013
 
Mulle tuli päätös heti seuraavana päivänä siitä kun toimitin todistuksen raskauden kestosta. Pakettia sen sijaan jouduin odottamaan kolme viikkoa, luvatun kahden sijaan. Kysyin asiasta kun oli mennyt vähän yli 2 viikkoa ja sanoivat että on ruuhkaa. Paketti oli noudettavissa nyt perjantaina. :smiley-bounce013

Äh, eli todennäköisesti siis minunkin pitää malttaa vielä pari viikkoa... :rolleyes: No, ehtiipä vielä laittamaan vauvanhuonetta kuntoon!
 
Meillä meni päätöksen saamisessa pari viikkoa, vaikka siinä samassa laitettiin netissä liitteeksi raskaustodistus. Päätös saatiin viime viikolla, eli pitäisi tulla ensi viikolla pakkaus. Mut jos käy kuten muillekin, niin menee varmaan sitä seuraavalle viikolle ennen ku pääsee hypistelemään pakkausta
 
Katsoin eilen niin mun hakemus on vielä käsittelyssä, vaikka jätin sen jo reilu kaksi viikkoa sitten... No, otettiin rahana niin ei sillai kiire kun ei sormet syyhyää päästä hypeltelemään niitä tavaroita. :rolleyes:
 
Takaisin
Top