Äitiysavustus

Keskustelun 'Lokakuiset 2019' aloitti Jayy, 5 touko 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. AwA Aloittelija

Otan pakkauksen kiitollisena vastaan, koska odotan esikoistani ja tykkäsin kyllä muutenkin kovasti tämän vuoden pakkauksesta! Ainoastaan pari raidallista bodya +sukat ja lapaset ei ollut niin mieleeni, mutta kylläpä niillekin tulee käyttöä :happy:
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Otan pakkauksen. Just vähä aika sitten annoin vaatteita pois, vaikka siis jotain on tallessa viime pakkauksesta. Tää oli kyllä kiva ja minusta sopii molemmille.
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Heliumpallo Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019

Otan äitiyspakkauksen ehdottomasti! Ensimmäistä kun odotan, niin ei ole mitään valmiina. Tänä vuonna pakkauksen sisältökin miellyttää silmää kovasti, enkä malta odottaa, että pääsen hypistelemään tuotteita :p
    • Tykkää Tykkää x 5
  4. vispipuuro123 Ihastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Lokakuun äidit 2019

Pakkaus tilattu ja kuumeisesti odotan saapumisilmoitusta :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. emsu86 Rakastunut foorumiin Lokakuun äidit 2019

Viimein oli tullut päätös ja rahat kilahtaa tilille ensi viikolla :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  6. Amy90 Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Syyskuiset 2021

Meilläkin hyväksytty päätös annettu ja pakkausta odotellessa :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Heliumpallo Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019

Mulla päätöksen saamiseen meni aika hurjat kolme viikkoa! Mutta pian pitäisi pakkauksen saapua :happy:
    • Tykkää Tykkää x 3
  8. AVARN Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Tääl kans ootellaan malttamattomana pakkausta :) viime viikolla tuli hyväksytty päätös. Eiköhä pian sen sais hakia
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. Mrs. A Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Mä tein hakemuksen eilen, otetaan pakkaus :happy: Aika kauan näytti käsittelyaika olevan, peräti kolme viikkoa. Mun mielestä pakkaus on mukavan neutraali ja niitä vaatteita on helppo ”piristää” muilla, ostetuilla vaatteilla:hello2
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Mimosamama Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019

Jihuu, äitiyspakkaus on nyt noudettavissa postista :wav
    • Tykkää Tykkää x 9
  11. Nappula8 Tuttu foorumilla Joulukuiset 2021 Lokakuun äidit 2019

Mulla kans! :smiley-bounce013
    • Tykkää Tykkää x 10
  12. Mrs. S Tuttu foorumilla Elokuiset 2021 Lokakuun äidit 2019

Mäkin hain eilen. Oli kyllä paljon kivempi pakkaus kuin mitä kuvissa oli oletettavissa. Vain muutama räikeämpi vaatekappale saa jäädä hätävaravaatteeksi :grin
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  13. irppu Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019

Ja mulla! :cool05 :blob6:blob7 Huomenna vasta kyllä ehdin hakemaan, mut ihanaa!
    • Tykkää Tykkää x 4
  14. Freddy Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Elomammat 2017

Mekin otettiin pakkaus, mutta käsittelyssä kestää ja kestää. No onneks on vielä aikaa. :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  15. Mrs. A Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Mä tein äitiysavustus- eli pakkaushakemuksen :)happy:) viime viikon sunnuntaina ja päätös oli tehty jo maanantaina! Siinä luki että pakkaus lähetetään kahden viikon sisään, eli onkohan pakkaus ehkä haettavissa jo ensi viikolla...? :happy093Vähän kyllä veikkaan, että päätöksessä lukee aina niin ja todellisuudessa paketti tulee sitten joskus - ja näin kesällä se joskus on vähän pidemmän ajan päästä :bored:
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. taikatutti Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Mulle tuli päätös heti seuraavana päivänä siitä kun toimitin todistuksen raskauden kestosta. Pakettia sen sijaan jouduin odottamaan kolme viikkoa, luvatun kahden sijaan. Kysyin asiasta kun oli mennyt vähän yli 2 viikkoa ja sanoivat että on ruuhkaa. Paketti oli noudettavissa nyt perjantaina. :smiley-bounce013
    • Tykkää Tykkää x 3
  17. Mrs. A Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Äh, eli todennäköisesti siis minunkin pitää malttaa vielä pari viikkoa... :rolleyes: No, ehtiipä vielä laittamaan vauvanhuonetta kuntoon!
  18. Amy90 Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Syyskuiset 2021

Meillä meni päätöksen saamisessa pari viikkoa, vaikka siinä samassa laitettiin netissä liitteeksi raskaustodistus. Päätös saatiin viime viikolla, eli pitäisi tulla ensi viikolla pakkaus. Mut jos käy kuten muillekin, niin menee varmaan sitä seuraavalle viikolle ennen ku pääsee hypistelemään pakkausta
  19. Dustis Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019

Katsoin eilen niin mun hakemus on vielä käsittelyssä, vaikka jätin sen jo reilu kaksi viikkoa sitten... No, otettiin rahana niin ei sillai kiire kun ei sormet syyhyää päästä hypeltelemään niitä tavaroita. :rolleyes:
  20. AVARN Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Pakkaus on saapunut. Vieku kerkeis sen hakemaan!
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu